Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

мареа жтд 105 проблем с подгрев на свещи и др

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    мареа жтд 105 проблем с подгрев на свещи и др

    здравейте колеги ,имам проблем с мареа жтд-105,трудно пали първия път, с фиатекускан показа,Р0380 ,Р0704 ,Р1320 ,свещите са изрядни ,усъмних се в релето и сложих от работеща кола ,пак не става сработва(чувам че щрака и пробната лампа само се опитва да светне) и веднага изключва, защо ,температурен датчик ли да търся какво ,чудя се вече, прочетох темите за жтд и трудно палене ,но не оприличих никой проблем с моя ,затова пускам темата, благодаря предварително на отзовалите се
    Делата са според намеренията

    #2
    p0380 - свещи/реле, премери и 4те свещи, да са с еднакво съпротивление.п0704 - "стоп" машинка на съединителя - използвай търсачката, писал съм по въпроса1320 - http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=46923
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      едва ли пали трудно от тези грешки.те може да са натрупани отпреди.но все пак провери си подгревните свещи.откачи буксата на свещите от самото реле и с омметъра провери съпротивлението на всяка свещ поотделно.иначе от датчика на кол. вал надали ще е ,там или пали или не.0704 пък съвсем не допринася за трудното палене

      Коментар


        #4
        проблемът е че колата не подгрява, релето се включва за части от секундата и изключва ,иначе и аз стигнах до същите изводи по отношение на трите грешки, като се освободи канала ,ще проверявам ремъка, но липсата на подгряване си остава, прочетох че до -10 и без свещи ще запали ,но тази не ,на +5 пали едвам и като запали има облак черен дим и след това пали що годе нормално
        Делата са според намеренията

        Коментар


          #5
          друг е проблема ,но в сферата на гадаенето,трябва диагностика

          Коментар


            #6
            Някъде около акумулатора има няколко големи предпазителя.Стойноста им е различна-от 30А нагоре.Единият от тях осигурява силовото захранване на свещите.Провери дали е здрав(в случая не мога да кажа при твоята кола кой е точно,да подсказват колеги с тази кола и двигател).В релето това напрежение влиза чрез дебел червен кабел хванат с гайка посредством кабелна обувка.Там трябва да има постоянно 12 V независимо дали колата е на контакт или не.Ако там няма напрежение(заради изгорял предпазител),колкото и да си щрака релето свещите няма да подгряват и ще записва грешка.
            AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
            HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
            Kawasaki ER-6n'2012

            Коментар


              #7
              ...

              колата вече запали нормално ,беше прескочила 2 зъба на коляновия вал ,но проблема с подгряването остава и се състои в следното, релето работи коректно ,когато е без товар, в смисъл до него идват 12 в., и след като се даде контакт на изхода от самото реле има 12 в. ,на всички клеми и стои така достатъчно време около 18 секунди, но след като сложа щекера на място ,релето включва и веднага изключва ,свещите греят и са здрави поне в 3-те съм сигурен, тях успях да развия, четвъртия не можах ,но според пробната лампа работи ,съпротивлението е ,2.5 ,3.5 ,3.0 ,3.5 ома ,като меря на самия щекер от релето рнякой да има идеи
              Делата са според намеренията

              Коментар


                #8
                ...

                след повторно мерене с друг уред съпротивлението е 1.4, 1.4, 1.1, 1.4 ,да потърся температурен датчик ли ,не знам кой точно да проверя че са 3 май
                Делата са според намеренията

                Коментар


                  #9
                  В курийката за погрева има реле.Много е вероятно контактите му да са изгорели и при товар пада на напрежение да се отлага върху тях заради нагара(получава се резистивен слой който в комбинация с големият ток от свещите играе ролята на сериозно ограничително съпротивление). Лично аз съм сменял на едната ми алфа(JTD 105) цялата кутийка заради тези стопени контактни пъпки.Може и само релето.По моргите цялата кутийка е 30-50 лв.Все пак отвори кутийката и огледай.
                  AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                  HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                  Kawasaki ER-6n'2012

                  Коментар


                    #10
                    Re: ...

                    iso_83 написа:
                    колата вече запали нормално ,беше прескочила 2 зъба на коляновия вал ,но проблема с подгряването остава и се състои в следното, релето работи коректно ,когато е без товар, в смисъл до него идват 12 в., и след като се даде контакт на изхода от самото реле има 12 в. ,на всички клеми и стои така достатъчно време около 18 секунди, но след като сложа щекера на място ,релето включва и веднага изключва ,свещите греят и са здрави поне в 3-те съм сигурен, тях успях да развия, четвъртия не можах ,но според пробната лампа работи ,съпротивлението е ,2.5 ,3.5 ,3.0 ,3.5 ома ,като меря на самия щекер от релето рнякой да има идеи
                    колега ще кажеш ли нещо повече за прескочилите зъби. При мен проблема с паленето много прилича на твоя. Карах колата да и сменят свещите, едната се счупи при развиването и се наложи да махат главата за да извадят парчето. След като си взех колата от сервиза и пали трудно. Рядко пали от 1-вия път а като запали веднъж и загрее после при завъртане се чува звук като от задавяне и тогава запалва. Карах я пак в същия сервиз, презацепваха ремъка и ми казаха че си е нормално. В сряда пак ще я карам този път в друг сервиз. При мен има един парадокс - при около 0 до -4 градуса пали по-трудно отколкото при -10 -12, в първия случай обаче не индикира че включва свещите а при втория си свети лампичката около 6-7 секунди.
                    Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 2000 г.

                    Коментар


                      #11
                      ..

                      въпросната кутийка вече я сменях с друга от работеща кола и положението е същото, на другата кола всичко си работи нормално ,а за паленето побързах да се похваля, но утре сутрин ще видим, но поне изчезна грешката за датчика на коляновия вал ,от първия ми пост и остана само Р0380,в момента в който я изтрия и след 3 сек. ,пак се появява като отстрани пише "високо ниво" ,а с откачен щекер на свещите грешката пак е същата но пише " ниско ниво".п.п.а на колегата от предния пост - при проблем в ангренажа, би трябвало да ти светне лампа на таблото ,поне при мен беше така, тази като дюзичка и на диагностика показва грешка, некоректен сигнал от датчик колянов или разпределителен вал
                      Делата са според намеренията

                      Коментар


                        #12
                        При мен не светва нищо. Закачах я колата на диагностика и единствената грешка която дава е за дебитомер. Давал грешни стойности и според майстора, който ми "счупи" колата не палела от дебитомера което на мен не ми се вярва. Другият майстор при когото ще я карам утре предполага проблема да е стартер, но според мен причината трябва да се търси в нещата, които са правени по колата като са и разглобявали двигателя, защото преди да ми сменят свещите колата си палеше съвсем нормално, а и не забелязвам стартера да върти по-бавно от преди.
                        Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 2000 г.

                        Коментар

                        Working...
                        X