Здравейте, не зная дали пиша на правилното място(ако не извинете ме). Харесах си една Мареа 1.9 джи ти ди 2002г., обаче не зная никакви отзиви за количката, още повече за двигателя. За това моля ви дайте мнения и съвети читава ли е като модел или ще бера ядове а и какво да и огледам( ако има определени неща които дефектират). От дизели идея си нямам, а от италиански още по малко. Благодаря!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мнения и отзиви за Мареа 1,9 джи ти ди
Collapse
X
-
Добре дошъл, колега!Като за начало ползвай "търсачката", в общи линии има достатъчно материал за четене (по твоя въпрос).Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
-
Колега, ако търсиш с търсачката " ДЖИ ТИ ДИ", едва ли ще намериш нещо! Без да съм фен на латинските сакрални абревеатури, държа да отбележа, че ти буквално си написал GTD.... или поне това се опитваш да спелуваш.А такова животно в света на МАРЕИТЕ няма.Май беше JTD, и се спелува ДЖЕЙ ТИ ДИ!Потърси и ще намериш...Иначе като двигатели... по-специално "италианските дизели" както се изразяваш, едни от най-сполучливите на пазара в момента... вграждани и вграждащи се в ОПЕЛ, СААБ, СУЗУКИ.Аз търкалям 1.9 JTD, под търговското наименование на СУЗУКИ за него DDiS, вече пета година и наливам само масло и нафта.Коли като коли, състоянието на тази на която си се спрял, зависи най-вече от отношението към нея на предишния собственик(ци), така, че всичко което би прочел е условно.Дано да имаш късмет! Успех!SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Двигателя си е много добър.Малко е скъп за обслужване:Ремъци и ролки масло филтри - около 400 450 лв. Това са цени от преди 3 години.ЕДна ролка имаше която беше около 140 лв, сега не знам колко е.Има някой неща който трябва да се сменят обикновенно:Съединител - 250 - 300 лв + 100тина лева труд.Демпферна шайба на пистовият ремък - около 200 лв. Хубавото е че ги има по моргите за около 50 - 60 лв.Маховик - 700 800 лв - Малко хора са сменяли маховик във форума до колкото знам. Така че може да не го смяташ за разход.Двигателя е много отрупан и доста неща са му трудни за човъркане, както на повечето турбодизели.Алтернатор и стартер са доста неприятни за сваляне и слагане в случай че сам си човъркаш.Окачването не е скъпо за поддръжка но не е и от най здравите (или по точно резервните части са нискокачествени).Носача и шарнира са едно. Цената е от 65 до 95 лв за брой. Това е за бравото, за мареята мисля че е същото.Кормилен накрайник 12 - 25лв.Биалетка - 12 лв за бравото, за мареята мисля че бяха по около 25 че са малко по различни.За около 150 - 160 лв си сменяш всичко по предницата от среден клас марка.Термостата е около 100 110 лв , но се лекува само с 15 лв доработка ако не ти достигат парите.Другото е че ще имаш висок данък като за 110 коня - сигурно около 200 лв.Хубавото им е че е доста масова кола и има части по моргите. За бравото постоянно има обяви, за мареата може би малко по малко обяви има. Разхода има тема може да прочетеш там . Извънградско бравото 4.5л, градско и 9.5 съм го докарвал в началото. Сега смесено около 6.5. Какъв ще е при теб разхода живот и здраве ще се похвалиш. Фиат не се краде но и не държи цена. Вътре е доста широка и удобна според мен сравнено с аудита и пасати.С прилична поддръжка и късмет дълго време ще си я караш без проблем и с удоволствие.Поздрави и късмет каквото и да си напазаруваш.Bravo JTD 105 '98
Коментар
-
mr. Nikoi написа:Двигателя си е много добър.Малко е скъп за обслужване:Ремъци и ролки масло филтри - около 400 450 лв. Това са цени от преди 3 години.ЕДна ролка имаше която беше около 140 лв, сега не знам колко е.Има някой неща който трябва да се сменят обикновенно:Съединител - 250 - 300 лв + 100тина лева труд.Демпферна шайба на пистовият ремък - около 200 лв. Хубавото е че ги има по моргите за около 50 - 60 лв.Маховик - 700 800 лв - Малко хора са сменяли маховик във форума до колкото знам. Така че може да не го смяташ за разход.Двигателя е много отрупан и доста неща са му трудни за човъркане, както на повечето турбодизели.Алтернатор и стартер са доста неприятни за сваляне и слагане в случай че сам си човъркаш.Окачването не е скъпо за поддръжка но не е и от най здравите (или по точно резервните части са нискокачествени).Носача и шарнира са едно. Цената е от 65 до 95 лв за брой. Това е за бравото, за мареята мисля че е същото.Кормилен накрайник 12 - 25лв.Биалетка - 12 лв за бравото, за мареята мисля че бяха по около 25 че са малко по различни.За около 150 - 160 лв си сменяш всичко по предницата от среден клас марка.Термостата е около 100 110 лв , но се лекува само с 15 лв доработка ако не ти достигат парите.Другото е че ще имаш висок данък като за 110 коня - сигурно около 200 лв.Хубавото им е че е доста масова кола и има части по моргите. За бравото постоянно има обяви, за мареата може би малко по малко обяви има. Разхода има тема може да прочетеш там . Извънградско бравото 4.5л, градско и 9.5 съм го докарвал в началото. Сега смесено около 6.5. Какъв ще е при теб разхода живот и здраве ще се похвалиш. Фиат не се краде но и не държи цена. Вътре е доста широка и удобна според мен сравнено с аудита и пасати.С прилична поддръжка и късмет дълго време ще си я караш без проблем и с удоволствие.Поздрави и късмет каквото и да си напазаруваш.
Коментар
-
Данъка е на 50% ако е до 74 киловата или 100 конски сили включително и трябва да ти работи /да си е на мястото/ катализатора. В тоя случй не печелиш отстъпка от данък, защото е над 100 к.с. Ако я вземеш и трябва да сменяш биалети, пиши на ЛС да ти какжа какви да вземеш, че на мен бяха започнали да ми се смеят че ги сменям по-често от маслото. Сега намерих една марка, в тях е истината. Оригиналното окачване на Мареа е доста здраво, и много по-кадърно направено от на Браво и Брава. Въпреки че разликата е само в 3 детайла. Мойта я търкалям вече 45 000 км и по окачването съм сменял само биалети. Още е с оригиналните ресори, носачи и другите му там неща. Колата е изключително удобна и за дълъг път. Минавал съм по 400 км без почивка и като стигна, все едно преди малко съм седнал в колата. Вози поне по моите виждания много добре, стабилна в завоите, с малкото изключение , че по нашите пътища след време започват да потракват корите в купето, но това се оправя. Мотора вече ти казаха че е здрав, но няма да е зле да и направиш една компютърна диагностика, за да си на ясно какво може да се наложи да смениш като я вземеш.П.П. :колегата ме е изпреварил малко :DОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Относно данъка колега, никой не го е еня че имаш катализатор и че колата ти покрива Евро 3 стандарт. Караш ли "мощна" кола, т.е. над 74kW а в случая са 81kW, за Варна конкретно ще плащаш 200лв. данък.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
ivel написа:не съм виждал на мареа ресори,но.....Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар