Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем с фиат пунто 1.7 td

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблем с фиат пунто 1.7 td

    Здравейте!Като си карам и се наложи да изкача някой не мн стръмен баир колата започва да се форсира и започва да пуши черно,изключвам я от конткт след което изчаквам 20мин. паля и тръгвам без проблем.Нямам датчик,който да ми показва градуси и не мога да разбера дали загрява,смених датчика за температурата на радиатора,койтоо включва перките,но отново същия проблем.

    #2
    Незнам дали ще ти помогна, но аз имах подобен проблем оказа се от термосъпротивлението на перката. и зареди него перката не включва 2-ри режим и сенатоварва повече даже ми стопи бушона на перката. Побългарих и сега е чук въобще не загрява и всичко си е ОК!

    Коментар


      #3
      Симптомите са такива:при стартиране в топло състояние нещо притропва в двигателя и пали без проблем след което започва да пуши дим бял с леко черно и мирише на двигателно масло.След като я подкарам започва да се форсира сама и пушенето е в големи количества.Пази Боже от майстори разбиратели-един ме накара да сменя датчика на радиатора,друг термостата и 200лв.хвракнаха а колата си дими и се форсира .Кажете от каде да започна ремонта,защото финансовите ми вазможности са ограничени.

      Коментар


        #4
        Така и не разбрах какво общо има форсирането със датчика на радятора!Причината да се форсира сама е да се подаде различно от необходимото по количество или качесто гориво!Горивото се подава от ГНП а тя праща това което влиза в нея! При лукасите е много по осезаем проблема даже и при по-малки количеств въздух постъпили във помпата.Има възможност в колата да постъпва и нещо друго.Без да те плаша ,но може да постъпва и масло което да причинява форсирането а може и нафта да влиза като да заобикаля по една тръбичка и т.н.Клота трябва да се прегледа от човек със ясна предства къде да търси проблема.Успех!

        Коментар


          #5
          Да не да ти е спукана мембраната на вакуомпомпата.
          Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
          ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

          Коментар


            #6
            iliyan написа:
            Да не да ти е спукана мембраната на вакуомпомпата.
            Това пък във какъв смисъл,не хващам идеята нещо!

            Коментар


              #7
              а за турбото какво ще кажете

              Коментар


                #8
                ivel написа:
                а за турбото какво ще кажете
                Може да имаш големи луфтове на турбото и като загрее да почва да пуска масло в колектора и да го гори. Отзад пуши ли бяло и мирише ли на масло?
                http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                FIAT БРАВО 1.2 16v
                ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                Коментар


                  #9
                  остави мотора да загрее и след това бавно подавай газ.трябва да чуеш едно металическо стържене(това разбира се ако са износени втулките на турбото)

                  Коментар


                    #10
                    според мен турбото е за смяна/ремонткакви са тия майстори които при такива симптоми сменят термостат?!?!?!?

                    Коментар


                      #11
                      Да отзад пуши бяло,черно и мирише мн на масло,но интересното е че не всеки път от време на време.Сега за 3 дни ми го е направило 1 път,а онзи ден за един ден 5 пъти?

                      Коментар


                        #12
                        махни маркуча на турбото-там където влиза входящия въздух и пипни оста на турбото за луфтове.не трябва да усещаш никакъв луфт,особено аксиален(по оста)

                        Коментар


                          #13
                          Колега, а какво е състоянието на сепаратора за картерните газове ? Това прихлопване когато палиш, след като запали или докато върти на стартер се чува ?
                          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                          Коментар

                          Working...
                          X