Здравейте!Като си карам и се наложи да изкача някой не мн стръмен баир колата започва да се форсира и започва да пуши черно,изключвам я от конткт след което изчаквам 20мин. паля и тръгвам без проблем.Нямам датчик,който да ми показва градуси и не мога да разбера дали загрява,смених датчика за температурата на радиатора,койтоо включва перките,но отново същия проблем.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем с фиат пунто 1.7 td
Collapse
X
-
Симптомите са такива:при стартиране в топло състояние нещо притропва в двигателя и пали без проблем след което започва да пуши дим бял с леко черно и мирише на двигателно масло.След като я подкарам започва да се форсира сама и пушенето е в големи количества.Пази Боже от майстори разбиратели-един ме накара да сменя датчика на радиатора,друг термостата и 200лв.хвракнаха а колата си дими и се форсира .Кажете от каде да започна ремонта,защото финансовите ми вазможности са ограничени.
Коментар
-
Така и не разбрах какво общо има форсирането със датчика на радятора!Причината да се форсира сама е да се подаде различно от необходимото по количество или качесто гориво!Горивото се подава от ГНП а тя праща това което влиза в нея! При лукасите е много по осезаем проблема даже и при по-малки количеств въздух постъпили във помпата.Има възможност в колата да постъпва и нещо друго.Без да те плаша ,но може да постъпва и масло което да причинява форсирането а може и нафта да влиза като да заобикаля по една тръбичка и т.н.Клота трябва да се прегледа от човек със ясна предства къде да търси проблема.Успех!
Коментар
-
ivel написа:а за турбото какво ще кажетеhttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар