Чавето ви отговори как се следи вие пак не та не.Разликата се хваща от ускорението или забавянето на коляновия вал след всеки един такт (впръскване) на цилиндъра.Главно тази корекция не е направена за самия инжектор а за механичното равновесие на двигателя.Както едно забавяне може да има от механичен проблем в двигателя, то така може и да е от инжектор.А други параметри, като съединители и т.н., които са общи за двигателя са без значение, защото не няма да забързат или забавят двигателя между всеки 180 или 144 градуса, освен ако не са поставени на криво и да бият примерно
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Инжектори-СТИЛО-JTD
Collapse
X
-
chaveto написа:Топлата вода е открита и няма нужда да се опитваш да я търсиш. Казвал съм го и преди, всичко е математика.
Коментар
-
Не може да си изкараш такъв извод най-малко заради причината, че корекцията по гориво се осъществява в дадени граници. Демек колата трябва да е запалила, за да гледаш корекция по инжектор.А дали е инжектор или не е друг въпрос.Може да пуснеш тест без гориво и да гледаш дали ще съвпадне разликата в ъгловата скорост на всеки един цилиндър на стартер спрямо корекция по инжектор. Обикновено оригиналните диагностични апаратури го могат и този трик. И като насъбереш малко повече информация може да направил бегло предположение какво би могло да бъде като проблем.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар