chaveto написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Инжектори-СТИЛО-JTD
Collapse
X
-
-
Не мога да разбера що се карате!Командата за егр се подава от екуто-как работи егр и дали работи правилно екуто разбира от ДЕБИТОМЕРА!И за това след като се запуши с пластина излиза грешка егр,същата грешка излиза и при напълно изправна система на егр но при повреден дебитомер!ALFA ZLODEO 156 2.4 JTD=140PS
Коментар
-
До сега някой на JTD(изключвам mJTD) да е чистил грешка за неизправна дюза освен ако колата не е палена с откачено захранване??? Ако имаше следене щеше да има и регистриране на грешка!!! и нямаше да има във форума доста теми които като краен резултат водят до проблемни дюзи.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Гледам че тука спора е сериозен-така първите жтд мотори излизат заедно с мерцедес!Така работя със стар диагноза в сервиза там корекцията се вижда на всяка една дюза!!!Сега да питам знаещите мерцедеса с по различна система за впръскване ли е от жтд-ами май не!Сега че феса не показва корекция на дюзите не значи че няма,разберете че има просто че научавате нещо ново което е много старо не означава че не е така!Ктс на бош ги показва и екзаминера също!ALFA ZLODEO 156 2.4 JTD=140PS
Коментар
-
iakvvu написа:До сега някой на JTD(изключвам mJTD) да е чистил грешка за неизправна дюза освен ако колата не е палена с откачено захранване??? Ако имаше следене щеше да има и регистриране на грешка!!! и нямаше да има във форума доста теми които като краен резултат водят до проблемни дюзи.emzo написа:Не знам на тоз клас инжектори да може да се следи корекцията.iakvvu написа:Не може да се следи,защото дюзата има само кабели за захранване.
Коментар
-
chaveto написа:Колегата по напред ви го написа. ЕГР-а се следи от дебитомера, демек това е обратната връзка. Дюзите се следят от датчика на КВ, тук това е обратната връзка. Корекцията се прави с цел да има еднаква сила от цилиндрите а не да впръскват еднакво количество гориво дюзите.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Тези дюзи нямат датчици.... по тях които да ти показват на 100% какво количество гориво се впръсква. Но това не е невъзможно да се разбере. Нова дюза се знае, че при някакво налагане, време и температура на горивото впръсква Х гориво. Всичките тези неща се задават в сметката и ЕКУ-то знае какво количество се подава при всяко едно впръскване, от там се знае корекцията..... Само, че сметката да е вярна, дюзите трябва да са стендовани и на 100% изправни.
Коментар
-
chaveto написа:Колегата по напред ви го написа. ЕГР-а се следи от дебитомера, демек това е обратната връзка. Дюзите се следят от датчика на КВ, тук това е обратната връзка. Корекцията се прави с цел да има еднаква сила от цилиндрите а не да впръскват еднакво количество гориво дюзите.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
chaveto написа:Колегата по напред ви го написа. ЕГР-а се следи от дебитомера, демек това е обратната връзка.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар