Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Инжектори-СТИЛО-JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    chaveto написа:
    Все си мислех, че си малко по навътре в нещата, но явно греша.
    Явно грешиш и за доста други неща. Помисли малко тези стойности за отворена клапа, които гледаш с диагностиката кои са.ivel, педала на газта не следи колко е отворен ЕГР клапана, ако правилно съм те разбрал.Хора, помислете каква е разликата между задание и следене на параметър.Много се отвлякохме от темата. Ако колата пали както на клипа, не мисля че е чак толкова притеснително. На какви км се очаква да е.
    FIAT Bravo JTD GT '99

    Коментар


      #32
      Не мога да разбера що се карате!Командата за егр се подава от екуто-как работи егр и дали работи правилно екуто разбира от ДЕБИТОМЕРА!И за това след като се запуши с пластина излиза грешка егр,същата грешка излиза и при напълно изправна система на егр но при повреден дебитомер!
      ALFA ZLODEO 156 2.4 JTD=140PS

      Коментар


        #33
        Различни са грешките, но не ми се търсят номерата им в момента.На 90% съм убеден, че по двата проводника се подават само импулси на електромагнита и няма какво да се следи на този клас инжектори.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #34
          Колегата по напред ви го написа. ЕГР-а се следи от дебитомера, демек това е обратната връзка. Дюзите се следят от датчика на КВ, тук това е обратната връзка. Корекцията се прави с цел да има еднаква сила от цилиндрите а не да впръскват еднакво количество гориво дюзите.

          Коментар


            #35
            До сега някой на JTD(изключвам mJTD) да е чистил грешка за неизправна дюза освен ако колата не е палена с откачено захранване??? Ако имаше следене щеше да има и регистриране на грешка!!! и нямаше да има във форума доста теми които като краен резултат водят до проблемни дюзи.
            AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
            HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
            Kawasaki ER-6n'2012

            Коментар


              #36
              Гледам че тука спора е сериозен-така първите жтд мотори излизат заедно с мерцедес!Така работя със стар диагноза в сервиза там корекцията се вижда на всяка една дюза!!!Сега да питам знаещите мерцедеса с по различна система за впръскване ли е от жтд-ами май не!Сега че феса не показва корекция на дюзите не значи че няма,разберете че има просто че научавате нещо ново което е много старо не означава че не е така!Ктс на бош ги показва и екзаминера също!
              ALFA ZLODEO 156 2.4 JTD=140PS

              Коментар


                #37
                iakvvu написа:
                До сега някой на JTD(изключвам mJTD) да е чистил грешка за неизправна дюза освен ако колата не е палена с откачено захранване??? Ако имаше следене щеше да има и регистриране на грешка!!! и нямаше да има във форума доста теми които като краен резултат водят до проблемни дюзи.
                Явно не искате да разберете в какво се изразява корекцията. Никой не твърди и не спори за това, че при старите ЖТД може да се запише грешка за дюза. Тук говорим за корекция Говорим за това, че корекцията не е мит при Jtd, има я и при доста останали автомобили, много по стари от Jtd.Хайде върнете се от началото на темата и прочетете какво сте написали, и не се отмятайте
                emzo написа:
                Не знам на тоз клас инжектори да може да се следи корекцията.
                iakvvu написа:
                Не може да се следи,защото дюзата има само кабели за захранване.
                П.С колегата Емзо го цитирах за да стане ясно в цитата на @iakvvu какво не може да се следи....

                Коментар


                  #38
                  chaveto написа:
                  Колегата по напред ви го написа. ЕГР-а се следи от дебитомера, демек това е обратната връзка. Дюзите се следят от датчика на КВ, тук това е обратната връзка. Корекцията се прави с цел да има еднаква сила от цилиндрите а не да впръскват еднакво количество гориво дюзите.
                  Аз мисля че се следеше ускорението на маховика.
                  http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                  Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                  FIAT БРАВО 1.2 16v
                  ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                  FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                  Коментар


                    #39
                    infineon написа:
                    Аз мисля че се следеше ускорението на маховика.
                    Да и според това се прави корекция за всеки цилиндър.Корекцията се прави с дюзите.С диагностична програма може да се наблюдава корекцията на дюзите.

                    Коментар


                      #40
                      komanreel написа:
                      Ктс на бош ги показва и екзаминера също!
                      KTS-а - да, examiner-а - ще ида да видя някой ден, че не съм сигурен.Обаче как я следят ? Някой ако може да ми обясни :D
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #41
                        chaveto написа:
                        Да и според това се прави корекция за всеки цилиндър.Корекцията се прави с дюзите.
                        Еееее да, корекцията се прави с дюзите, с управлението на дюзите ! Но самите дюзи не могат да покажат количеството впръскано гориво. Те не са датчик :D
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #42
                          Тези дюзи нямат датчици.... по тях които да ти показват на 100% какво количество гориво се впръсква. Но това не е невъзможно да се разбере. Нова дюза се знае, че при някакво налагане, време и температура на горивото впръсква Х гориво. Всичките тези неща се задават в сметката и ЕКУ-то знае какво количество се подава при всяко едно впръскване, от там се знае корекцията..... Само, че сметката да е вярна, дюзите трябва да са стендовани и на 100% изправни.

                          Коментар


                            #43
                            chaveto написа:
                            Колегата по напред ви го написа. ЕГР-а се следи от дебитомера, демек това е обратната връзка. Дюзите се следят от датчика на КВ, тук това е обратната връзка. Корекцията се прави с цел да има еднаква сила от цилиндрите а не да впръскват еднакво количество гориво дюзите.
                            Това не важи ли само за 2.4 ЖТД? Виждал съм такъв проблем с Либра при неработещ ЕГР даваше проблем в МАФ-а и с нов и със стар /пробвахме 3 различни/. И след почистване и ремонтиране на ЕГР - а ТАЯ литна.
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #44
                              chaveto написа:
                              Колегата по напред ви го написа. ЕГР-а се следи от дебитомера, демек това е обратната връзка.
                              И това по какъв начин ще ти покаже колко % е отворена клапата? Кой параметър точно се следи от дебитомера.Дай да видим таблицата за корекция по инерция на маховика.За да сте прави, трябва за едно пълно завъртане на маховика да има само едно палене на цилиндър, защото по блед спомен датчика на коляновия вал има един белег и за едно пълно завъртане дава сигнал.Чаве, знаеш ли че е изключително трудно и скъпо, нещо което има масово производство да е 100% еднакво, че да му вкарат "параметрие" в ЕКУ-то и то да гледа по тях. Искаш ли да ти изброя поне няколко неща, които имат влияние върху това колко бързо ще тръгне буталото надолу, че да се прави корекция по това. Неща като, температура на цилиндъра, вид на маслото, влажност на въздуха, качество на нафтата, износване на цилиндрите, на сгементите, ъгъл на впръскване на горивото, това колко добре затварят клапаните, колко въздух има в цилиндъра, налягане в цилиндъра и т.н. влияят достатъчно много върху ускорението на коляновия вал за да можеш предварително да го зададеш като параметър и да трябва да си караш дюзите на стенд.А именно заради това че не може всяка дюза да е 100% еднаква с другата, на по-новитя дюзи си има различен код за всяка. Как си представяш да са ни произвели дюзите, ама всичките няколко милиона дето са направвени, да са 1:1 с еднакви параметри. Или всяко ЕКУ го калиброват за тоя чифт дюзи, който е на колата.И в крайна сметка какво се случва при ускорение, когато инерцията на маховика е различна. И какво се случва като съм с по-лек маховик. А когато си сменя комплекта съединител с някакъв китайски боклук, на който притискателя тежи 50% повече и той се добавя към инерцията на маховика, тогава какво става.
                              FIAT Bravo JTD GT '99

                              Коментар


                                #45
                                Топлата вода е открита и няма нужда да се опитваш да я търсиш. Казвал съм го и преди, всичко е математика.

                                Коментар

                                Working...
                                X