Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Инжектори-СТИЛО-JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    О да, той КТС и компресия мери (т.е. компенсация) и то толкоз вярно, че ....
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #17
      Когато си гледах корекцията си беше доста точно, доказа го и стенда за дюзи.

      Коментар


        #18
        chaveto написа:
        iakvvu написа:
        Не може да се следи,защото дюзата има само кабели за захранване. Колега,ако си от Сливен намериме на ЛС и да я видим тази кола,че да не те стряскат така с диагнози.
        Той и ЕГР-а има само кабели за захранване пък се следи, помисли върху това. ЕКУ-то си следи работата и си прави корекция, ФЕС ако не вижда корекцията то КТС си я вижда. И точно както са му казали си е до 2.
        Емзо е прав на по старите JTD дюзи не може да се гледа корекция.А относно корекцията само да уточня че в бош мануала пише че е нормално до 0.8 не до 2.
        http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
        Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
        FIAT БРАВО 1.2 16v
        ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
        FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

        Коментар


          #19
          Едно е нормално а друго е до колко може. Нормално около 0 макс. до 2Много ми е интересно тогава КТС какво вижда след като на старите Jtd не може да се гледа корекцията

          Коментар


            #20
            Oсвен да има КТС_а няква извънземна Бош технология, която другите програмите не могат да следят
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #21
              След като КТС може а ФЕС не може, явно си има бъг в програмата. ФЕС също не вижда при мен и температурата на горивото.

              Коментар


                #22
                chaveto написа:
                iakvvu написа:
                Не може да се следи,защото дюзата има само кабели за захранване. Колега,ако си от Сливен намериме на ЛС и да я видим тази кола,че да не те стряскат така с диагнози.
                Той и ЕГР-а има само кабели за захранване пък се следи, помисли върху това. ЕКУ-то си следи работата и си прави корекция, ФЕС ако не вижда корекцията то КТС си я вижда. И точно както са му казали си е до 2.
                И какво точно му се следи на ЕГР-то? Еку-то по кой параметър следи работата и прави корекция или просто ей така си я измисля от някъде. Корекцията се гледа при по-новите мултиджети, а не при старите jtd. Да си виждал случайно някъде код на нашите дюзи? Няма и да видиш.Сложи си новата версия на ФЕС и ще си гледаш температурата на горивото.
                FIAT Bravo JTD GT '99

                Коментар


                  #23
                  Какво му се следи на ЕГР-а, ми не знам нали има само два проводника към него, и няма как да се следи. При дюзата отново са два и там няма как да се следи. Как ли става обратната връзка между ЕГР-ЕКУ и дюза-ЕКУ Явно ЕКУ-то има кристална топка Какво казваш да чакам до версия 5.0 за да мога да си видя температурата

                  Коментар


                    #24
                    chaveto написа:
                    Какво му се следи на ЕГР-а, ми не знам нали има само два проводника към него, и няма как да се следи. При дюзата отново са два и там няма как да се следи. Как ли става обратната връзка между ЕГР-ЕКУ и дюза-ЕКУ Явно ЕКУ-то има кристална топка Какво казваш да чакам до версия 5.0 за да мога да си видя температурата
                    Явно проблема със следенето на темп. си е само при теб, аз съм ползвам ФЕС от версия 2.3 ако не се лъжа насам и винаги ми е показвал темп. на горивото.
                    Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

                    Коментар


                      #25
                      Чаве, сам си отговори как става обратната връзка и много ще ми е интересно да изясниш какво се следи на ЕГР-то и на дюзите.
                      FIAT Bravo JTD GT '99

                      Коментар


                        #26
                        vsd написа:
                        Чаве, сам си отговори как става обратната връзка и много ще ми е интересно да изясниш какво се следи на ЕГР-то и на дюзите.
                        Аз обратната връзка знам как става На ЕГР-а се следи колко е отворил............

                        Коментар


                          #27
                          Следи се или само се задава и после гледаш колко е зададено с диагностичния софт. Няма датчик, който да следи колко е отворена клапата за да се върне инфо към еку-то и то да коригира. С дюзите е същото. Ти им казваш да пръскат 60 мм3, а те дали пръскат 55 или 67, само те си знаят.
                          FIAT Bravo JTD GT '99

                          Коментар


                            #28
                            vsd написа:
                            Следи се или само се задава и после гледаш колко е зададено с диагностичния софт. Няма датчик, който да следи колко е отворена клапата за да се върне инфо към еку-то и то да коригира. С дюзите е същото. Ти им казваш да пръскат 60 мм3, а те дали пръскат 55 или 67, само те си знаят.
                            Все си мислех, че си малко по навътре в нещата, но явно греша. Има доста писано за ЕГР-а и как точно става обратната връзка при него, потърси с търсачката и виж какво е писано. За дюзите също е писано и как точно става следенето за корекцията.ЕДИТ: Досега не съм се интересувал за дюза от следващите поколения на КР с колко проводника е и дали има датчици в нея който да показват колко е впръскала. Все ми се струва, че няма обратна връзка във всяка една дюза, но може и да греша.

                            Коментар


                              #29
                              напротив има такъв датчик и това си е педала.освен че играе ролята на потенциометър,също така подава сигнал на на еку-то на колко пр.е отворен.ами че то ако няма такъв датчик кой ще каже на еку-то в кой момент колко гориво да подава

                              Коментар


                                #30
                                Корекция на дюзите има-това че ние не можем да го видим с нашите софтове си е наш проблем!Дюзите с колко кабела са няма значение корекцията се прави по-инерцията на маховика спрямо даден цилиндър!Дори още от първите ТДИ на фолксваген има корекция на впръскване на даден цилиндър!
                                ALFA ZLODEO 156 2.4 JTD=140PS

                                Коментар

                                Working...
                                X