Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Инжектори-СТИЛО-JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Инжектори-СТИЛО-JTD

    Преди 4 м.купих Стило и го закачих на компютър и се оказа,че 2 инжектор показва нещо около 4,докато другите показват около 2,като 2 била норм.стойност.Казаха да сложа добавка за почистване в пълен резерв.като по този начин е възможно да го изчисти.Страшни ли са тези стойности и какво да правя,ако не се е почистил.Възможно ли е от това да пуши на 1ск. при средна газ или си е нормално пушенето при италианките малко повече от другите.Имах Брава ТД 75 и тя пушеше на 1 ск.STILO-JTD 1.9 115 HP-2003.
    STILO-2003-115 HP-JTD Power
    Преди ФИАТ БРАВА TD 75-98г.

    #2
    Електронно тези инжектори не могат да се следят.Ако нямаш проблеми с колата - не си ги прави сам !
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Даже и съм нямал таково намерение.Просто исках да разбера пушенето на 1ск. от това ли е?Защото не логично 3-те инжектора да показват едни пок.,а четв.-други.
      STILO-2003-115 HP-JTD Power
      Преди ФИАТ БРАВА TD 75-98г.

      Коментар


        #4
        Нямат показания тези инжектори, не знам как са ги видели, като те нямат такива
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          Според мен щом нещо е електронно,то значи че трябва да има някакви параметри.Като закачиха колата,мисля че беше при работещ д-л,се показаха тези 4 резултата.Това го видях.
          STILO-2003-115 HP-JTD Power
          Преди ФИАТ БРАВА TD 75-98г.

          Коментар


            #6
            да не е обратната нафта да са мерили и 3 инжектора да са върнали 2 бутилки, а един 4 бутилки
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #7
              Гледали са корекцията и нормалното е около 0 а не около 2. 2 е максималната корекция която може да се направи.

              Коментар


                #8
                Не знам на тоз клас инжектори да може да се следи корекцията.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  Не може да се следи,защото дюзата има само кабели за захранване. Колега,ако си от Сливен намериме на ЛС и да я видим тази кола,че да не те стряскат така с диагнози.
                  AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                  HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                  Kawasaki ER-6n'2012

                  Коментар


                    #10
                    При мене на пунтото показва корекцията и показва около 0.2
                    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                    FIAT БРАВО 1.2 16v
                    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                    Коментар


                      #11
                      А иначе не е нормално да пуши, при мен изпушва само ако с ниски обороти на висока предавка натисна газта до долу.
                      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                      FIAT БРАВО 1.2 16v
                      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                      Коментар


                        #12
                        infineon написа:
                        При мене на пунтото показва корекцията и показва около 0.2
                        Твоите са друг клас
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #13
                          Точно това казаха за някакви корекции,че2инж. не може да се коригира повече.
                          STILO-2003-115 HP-JTD Power
                          Преди ФИАТ БРАВА TD 75-98г.

                          Коментар


                            #14
                            пиши л.с. на @iakvvu - http://forum.fiat-bg.org/privmsg.php...оверете се да я погледне и бягай далече от коригиращия сервиз.
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #15
                              iakvvu написа:
                              Не може да се следи,защото дюзата има само кабели за захранване. Колега,ако си от Сливен намериме на ЛС и да я видим тази кола,че да не те стряскат така с диагнози.
                              Той и ЕГР-а има само кабели за захранване пък се следи, помисли върху това. ЕКУ-то си следи работата и си прави корекция, ФЕС ако не вижда корекцията то КТС си я вижда. И точно както са му казали си е до 2.

                              Коментар

                              Working...
                              X