Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

отново трудно палене брава jtd

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    пълната инжекция бензинова работи на 2-3 бара.така че 4-6 може да си ги сънувал

    Коментар


      #92
      ivel написа:
      пълната инжекция бензинова работи на 2-3 бара.така че 4-6 може да си ги сънувал
      Ей,все да се заяждаш Това не е конкурс "Кой е по- по- най-" Пак говориш общи приказки.Коя е тая пълна бензинова инжекция дето работи на 2-3 бара?Я поясни.Може и да има такава.Коли и дизайни бол.Не обобщавай така без да си сигурен все пак.Вече е друго ако кажеш марка автомобил и модел на мотора.Щото примерно на моята пълна бензинова инжекция помпата работи на 4.8-5.4 бара - Ауди 80 1.8Е. Колегата FGRC също не е лошо като казва 6-8 бара да казва за кои коли говори.Дайте малко по-стегнато де Сори за

      Коментар


        #93
        браво 1,6 16 в,а ти кажи колко е на jtd -to,утре мога да пробвам да ти кача клип колко вдига

        Коментар


          #94
          забравих да дефинирам пълнта инжекция е тази с 4 дюзи и това го знаеш мн.добре

          Коментар


            #95
            Аз ще ви кажа че има и на 50 и 100 атмосвери!
            ALFA ZLODEO 156 2.4 JTD=140PS

            Коментар


              #96
              ЙТ
              Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

              Коментар


                #97
                JTD-ot 0,5 до 2 бара.Тя служи да доведе горивото до помпата за високо налягане.Волво,Рено,БМВ-М/У 6 и 8бара.
                Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                Коментар


                  #98
                  Много мнения много нещо! Нека си вдигнат ръцете тези дето са правили това:1.Откачане на захранващия горивопровод преди горивния филтър и слагане там на манометър???2.Откачане на маркуча който влиза в помпата за висико налягане(ГНП) и с помоща на тройник се свързва в системата манометър??? Който го направи ще се чуди малко защо нещата са такива.Показанията са различни и си има причина за това.Последно съм го правил на една Капа и за ваше свединие директо налягането беше 7 бара а преди помпата е 1.5 бара. Какво ще кажете а дали няма регулатор след филтъра???

                  Коментар


                    #99
                    specialista написа:
                    Много мнения много нещо! Нека си вдигнат ръцете тези дето са правили това:1.Откачане на захранващия горивопровод преди горивния филтър и слагане там на манометър???2.Откачане на маркуча който влиза в помпата за висико налягане(ГНП) и с помоща на тройник се свързва в системата манометър??? Който го направи ще се чуди малко защо нещата са такива.Показанията са различни и си има причина за това.Последно съм го правил на една Капа и за ваше свединие директо налягането беше 7 бара а преди помпата е 1.5 бара. Какво ще кажете а дали няма регулатор след филтъра???
                    Аз го правя колега и то редовно-ниското налягане има регулатор!Помпата от резервоара може да направи и 10атмосвери спокойно!
                    ALFA ZLODEO 156 2.4 JTD=140PS

                    Коментар


                      добре че специалиста се включи че да ви затапи.аз в предишен пост казах6-8 бара и се оказах прав.а колко достига е съвсем различно.

                      Коментар


                        Мале,мале,всеки си говори за каквото знае,както винаги
                        ivel написа:
                        забравих да дефинирам пълнта инжекция е тази с 4 дюзи и това го знаеш мн.добре
                        А колегата ivel взе да приказва вече пълни глупости само и само да се изкара разбирач Говорим за работно налягане,а не колко макс може да направи помпата Сега не мога да намеря спецификацията на бошовската помпта,та ето същата от Хофър No comment
                        Прикачени файлове

                        Коментар


                          janyboy написа:
                          Мале,мале,всеки си говори за каквото знае,както винаги
                          ivel написа:
                          забравих да дефинирам пълнта инжекция е тази с 4 дюзи и това го знаеш мн.добре
                          А колегата ivel взе да приказва вече пълни глупости само и само да се изкара разбирач Говорим за работно налягане,а не колко макс може да направи помпата Сега не мога да намеря спецификацията на бошовската помпта,та ето същата от Хофър No comment
                          Много си прав.Пука и на ГНП с колко ще я храниш ,тя си прави необходимото налягане,само си иска дебит.
                          Fiat Bravo 1.4 12v Ex.
                          Alfa Romeo 147 1.9 jtd
                          Alfa Romeo 147 1.9 jtd

                          Коментар


                            specialista написа:
                            Много мнения много нещо! Нека си вдигнат ръцете тези дето са правили това:1.Откачане на захранващия горивопровод преди горивния филтър и слагане там на манометър???2.Откачане на маркуча който влиза в помпата за висико налягане(ГНП) и с помоща на тройник се свързва в системата манометър??? Който го направи ще се чуди малко защо нещата са такива.Показанията са различни и си има причина за това.Последно съм го правил на една Капа и за ваше свединие директо налягането беше 7 бара а преди помпата е 1.5 бара. Какво ще кажете а дали няма регулатор след филтъра???
                            Едно е да сложиш манометър директно на маркуча който идва от помпата а съвсем друго е да е с тройник.При първото упражнение можеш да разбереш колко може да вдигне, но това е при 0 дебит и не се препоръчва, по ред причини.При второто упражнение помпата се разтоварва и тогава има по ниско налягане с някакъв дебит.Меренето се прави по вторият начин, защото ни интересува когато помпата се разтоварва от системата.... дали може да достигне дадено налягане.....П.С. Един умник в бачкането реши по първият начин да мери налягането на хидравличната помпа на един мотокар, директно на помпата. Мотокара запали и секунда след това мотора спря на място Голям късмет извади "глупака" че не счупи нещо по помпа, приводи...

                            Коментар


                              Основно четири нива на налягане се използват в бензиновите помпи. Леките автомобили с карбуратор се захранват от помпи с много ниско налягане, които работят на около 20-40 kPa. Моноинжекционните системи работят с електрически помпи, в които горивото се подава с около 100-150 kPa. Системите, които са пълна инжекция, имат електрически горивни помпи, които работят на около 300-350 kPa. По-старите механични инжекционни системи изискват високо налягане към редовата помпа и е необходимо горивото да се подава с около 500-600 kPa. Обикновено дизеловите двигатели използват електрически помпи с ниско налягане, тъй като в тези системи помпата има задачата само да подаде горивото от резервара към гориво нагнетателната помпа. Реализация на отлична горивна ефективност Mazda5 (известна като Mazda Premacy в Япония) с 2.0-литров двигател MZR ДИСИ се постига икономия на гориво от 15,0 км / L, седем процента по-добре, отколкото с конвенционалния 2.0-литров двигател пристанище впръскване (14 км / л), както и лесно надхвърля Зелената данък в Япония стандарт от 14,3 км / L. Чистота на емисиите MZR 2.0-литров ДИСИ отговаря на Япония строгите SU-LEV (Super Ultra ниски емисии на превозните средства) стандарти. SU-ЛЕВ стандарти налагат, че на азотни окиси (NOx) и неметанови въглеводороди (NMHC) нива са най-малко 75% по-ниска от 2005 г. стандартите за вредни емисии на Япония. За постигането на такива ниски нива на емисиите, на момента на запалване се забави, когато двигателят е студен, за да се загрее в изгорелите газове. На Mazda ДИСИ технология осигурява по-висока за горивната стабилност, която дава възможност за забавяне на времето на запалване. Висок въртящ момент и отговор Охлаждащ ефект в цилиндъра на двигател ДИСИ увеличава въртящия момент от 7 до 10% при нормални обороти на двигателя, за отзивчивата и оживени пътешествие.Висок въртящ момент и отговорMZR 2.0-литров Въведение ДИСИ технология Високо налягане стехиометрично горене За да отговарят на строги отработените емисии разпоредби, трипътен катализатор, е нает на работа. Стехиометрично горене се изисква за най-добри резултати с трипътен катализатор, а след това бе решено, ние бяхме в състояние да се съсредоточи върху униформата смесване на атомизирани гориво и по-нататъшно подобряване в цилиндъра охлаждащ ефект. Постигнахме компресия съотношения по-висока, като 11.2 с обикновения бензин. Swirler инжектори Пръскане с впръскване на горивото е възможно от swirler инжектор. За да се осигури горивото се впръсква в кух конична спрей (горния десен фигурата), се изисква сложен и изключително точен дизайн на горния край на инжектора (горния ляв фигурата).Swirler инжектори Tumble клапан за контрол на завихрянето на (TSCV) При неблагоприятни условия за горене, като например ниски температури на двигателя, инсталиран на всмукателен колектор TSCV затваря един порт, за да се увеличи скоростта на потока на входящия въздух и да се създаде една по-цилиндров поток (барабанни завъртете), тъй като стрелките по-долу показват. Това засилено в цилиндъра поток модел подобрява смесването на гориво, увеличава скоростта на горене и осигурява по-високо горене стабилност.Tumble клапан за контрол на завихрянето на (TSCV) Налягане на горивото с променлива система Когато двигателят работи на празен ход, тази система намалява налягането на горивото толкова ниска, колкото 3 MPa, с цел намаляване на механична устойчивост и да се подобри ефикасността на горивото. С максимално отворена дроселна клапа, налягането на горивото се повиши по-висока от 11,5 MPa, което показва подобряване на атомизация и повишена изходна мощност. Максималното налягане на гориво от 11,5 MPa е тридесет до четиридесет пъти по-висока, както и в конвенционалните двигатели впръскване на пристанищните.Налягане на горивото с променлива система.Moже би малко прекалявам но това е като информация за всички ни.Съжалявам за лошия превод но знаещите ще разберат.Ако модераторите сметнат,че темата не е за тук нека я преместят.Благодаря,че ме изтърпяхте.
                              Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                              Коментар


                                а аз пък говорих за макс. налягане на помпата защото когато макс.налягане не в нормите нали се сещаш че и работното ще е надолу

                                Коментар

                                Working...
                                X