Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

отново трудно палене брава jtd

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    Айдеее,каква стана тя.Много засегнати,много нещо.Извинявам се на всички засегнати.Чаве,ти точно питаше неведнъж как точно работи регулатора.Сега казваш че знаеш много добре за какво става реч.Избери си едно от двете.По написаното от няколко човека за регулатора в темата направих това изказване,тип предположение.Сега може и да знаете,но пък да не може да го обясните.Де да знам.Не съм врачка.Ама аз какво разбирам в крайна сметка.Поздрави на всички специалисти,начинаещи,любители и т.н. ПС:Само не разбрах защо намесихме и секса тук,ама щом трябва .......

    Коментар


      #77
      Как бихте коментирали този файл? И при мен паленето тези дни е изключително трудно при студен двигател.Изглежда налягането е добро но не знам за колко време трябва да прави 300 бара. При топъл двигател няма проблем.
      Прикачени файлове

      Коментар


        #78
        На мен не ми беше ясно дали налягането на рейката и помпата е еднакво или в помпата има макс. налягане и регулатора пропуска толкова колкото е нужно.Но вече разбрах, че налягането е еднакво и на двете места, всичко което е повече се връща в резервоара през регулатора. Ако си мисля, че съм разбрал а не е така ме поправете.П.С секса го намесих за да ти дам пример. Пак ти казвам, можеш да правиш секс в много ползи, по същият начин може да регулираш налягането по много начини. Не е само един начина за регулиране на налягането.

        Коментар


          #79
          здравеите,днес направих пробно запис на графики.качвам го но това е на загрял двигател утре сутрин ако трябва ще направя и на първото палене.виште дали има нещо нередно.
          Прикачени файлове

          Коментар


            #80
            vesko_h написа:
            здравеите,днес направих пробно запис на графики.качвам го но това е на загрял двигател утре сутрин ако трябва ще направя и на първото палене.виште дали има нещо нередно.
            Колега,това твойто не може да се нарече лог Виждам все пак си намерил кракната версия на ФЕС-а Хем ти казах да не пускаш повече от 4 параметъра.Виж че записва веднъж на 2 секунди при теб Как ти се вижда факта че оборотите от 136 при паленето отиват на 3756,после от 847 директно на 4628 Няма как да го коментирам тоя "лог" просто.

            Коментар


              #81
              ето две нови записа на по 4 параметри.
              Прикачени файлове

              Коментар


                #82
                Така по-бива Аз лично нищо необичайно не виждам.Единственото необичайно е че на контакт не ти дава навсякъде 1.8 бара а има тук там нула.Да 1.8 бара трябва да е на контакт и 0.5В да е напрежението на рейл сензора.Погледни и лога на колегата hrsitow малко по-назад.Така от разстояние и с толкова малко инфо мога да кажа/предположа че нямаш проблем с налягането и да ти предложа да не пипаш/сменяш нито регулатора,нито рейл сензора.Съветът ми е по-скоро да се насочиш към акумолатор/стартер ПС:Както казах не разбирам много,много.Колегите специалисти да се изкажат по-компетентно.

                Коментар


                  #83
                  направих си един тест .извадих от филтара входящия маркуч и го сложих в едно шише ,дадох на контакт и качва самоче на тласаци и и е смесено с въздух и то за кратко после спира.няколко пъти така и все едно и също.незнам тоя въздух дали понеже е откачен маркуча ма на мен не ми се вижда нормално?и това 1.8бара на контакт дли е нормално някой беше писал за 5-6

                  Коментар


                    #84
                    Краткото време е нормално, помпата подкачва и след това спира докато не завъртиш на стартер. Тласъците и въздуха не са нормални. Вади помпата и гледай какво става в кошницата.

                    Коментар


                      #85
                      Да я смени.Пулсаций не трябва да има.При пулсацийте засмуква въздух от края на маркуча,освен ако не му е празен резервоара.Колегата е прав,виж за гняс в кошницата и резервоара.
                      Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                      Коментар


                        #86
                        за 10сек на контакт моита помпа хвърля около 0.5л а иначе дава 10 бара наляганетласъци не трябва да има трябва да хвърля равномерна струявиж да не ти се е запушила цедката в резервоара
                        Bravo 1.9d 97г

                        Коментар


                          #87
                          Можеш да си поливаш градината с тая помпа.Не е ли множко това налягане.За JTD помпата в резервоара дава от 0,5 до 2 бара.
                          Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                          Коментар


                            #88
                            доколкото знам прави около6 бара но може и повече а с това налягане 0.5-2бара можеш да захраниш само бензинов мотор с моноинжекция и мн. трудно пълна инжекция,но не и jtd .а за градината не ти трябва помпа която да прави налягане а такава,която има дебит примерно вида3,така че майтапа който си правиш с колегата е неуместен

                            Коментар


                              #89
                              nsn написа:
                              за 10сек на контакт моита помпа хвърля около 0.5л а иначе дава 10 бара налягане
                              ivel написа:
                              доколкото знам прави около 6 бара но може и повече
                              Дали По спецификация тая помпа (46742146,46765167,46447569 по Фиат) я дават с работно налягане 1.5 бара и дебит на едно място 105 литра за час,на друго 150 л/ч Ама предполагам е някъде около 150,щото пък според Hoffer е 155л/ч.Сега до колко е вярно,не знам,не съм я мерил. Ама 6 и 10 бара

                              Коментар


                                #90
                                Колега тези параметри дето ги даваш са абсолютно точни.Някой чул,недочул дава неверни неща във форума.За стило 115 помпата дава от 0,5 до 1 бар налягане.При пълна инжекция помпите дават м/у 6 и 8 бара.Нали се сещаш,че при 10 бара всички терминали на маркучите при стилото ще изкочат от гнездата.А що се отнася до майтапа той е на място и не с лошо чувство.Приемете извиненията ми ако съм засегнал някой.
                                Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                                Коментар

                                Working...
                                X