Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

отново трудно палене брава jtd

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Към автора на темата:Колега, така и не разбрах дали си закачил комп към колата.Имай в предвид, че моята не палеше изобщо. Проблема е бил в датчика на коляновия вал. Грешка така и не беше записана или поне майстора не е видял. Тогава нямах апаратура....Миналата зима го направи същия номер (записа грешка) и направо смених датчика. Прочети тук. http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...er=asc&start=0И тук http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...204&highlight=
    04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

    Коментар


      #62
      това което аз видях е че на контакт налягането е 1.8бара което е ниско поне 6-7 а на 850 оборота е 350 което е малко високо трябва да е 300 поне на моита е така
      Bravo 1.9d 97г

      Коментар


        #63
        за компресията не остава време ,но задължително ще я премеря в най скоро време.датчика на коляновия вал е на по малко от година.а това 1.8бара налягане на контакт само от задната помпа ли е?

        Коментар


          #64
          Колега,какви са тези картинки?Направи логове като хората.Демо версията на ФЕС-а ти върши идеална работа. Пускаш следните параметри :- engine speed,rpm- desired fuel pressure,bar- fuel pressure,bar- fuel pressure signal,VДаваш на контакт,пускаш запис и почваш да въртиш.Оставяш малко на празен ход да поработи и после покарай.Като приключиш качваш лога тук.Само за справка,на контакт напрежението на рейл сензора трябва да е 0.5В,ако е по-малко значи сензорът нещо не е наред(при теб виждам е 0.503В-ок).Наистина на празен ход имаш искано налягане 352 бара и реално 362 бара,ама е нормално за това количество гориво, което се впръсква - 16.5 мм3/и.По карта е точно така.Малко множко ми се вижда горивото на празен ход обаче. Вярно че моторът е студен и току що запален ама пак си е множко 16.5 мм3/и.Иначе като позагрее мотора би трябвало горивото на празен ход да е в границите 5-9 мм3/и и 300 бара.Задължително си измери компресията.ПС:Казах преди време на Яни да оправи единицата за гориво,ама все още не е.Трябва да е мм3/и а не мг/и.

          Коментар


            #65
            И с милиграмите не е беда стига да са верни данните.Относителното тегло на нафтата е около 0.85 кг/лМисля че всеки може го пресметне ако иска.п.с. Регулатора е един байпас.Колкото по-голямо налягане ни е необходимо толкова по-чести стават импулсите към него.(Предполагам че са импулси,не съм закачал осцилоскоп да следя какво е и как е точно.) По този начин се затваря пътя на горивото който "преминава" през регулатора и така се овеличава налягането в рейката.Това е принципа!Сензора за налягането пък е обратната връзка към компа да му каже какво е станало след командата.И така според товара компютъра си иска неговото и казва на регулатора какво да прави.Най честите повреди на регулатора са: да блокирастержена и да не може да натисне съчмата.Така се разтоварва постоянно и няма палене;да се износи леглото и сачмата ефекта е същия;или пък има един момент в който се наблюдава люеене на оборотите,това е начална фаза на залиняване на регулатора.Успех!

            Коментар


              #66
              specialista написа:
              И с милиграмите не е беда стига да са верни данните.Относителното тегло на нафтата е около 0.85 кг/лМисля че всеки може го пресметне ако иска.
              Според мен е редно да е в мг защото нафтата има голямо разширение. Точно затова при по новите дизели се мери и температурата на горивото. А дали ще е свито или разширено.... тежината е една, но не и обема.

              Коментар


                #67
                Чаве,точно обратното,трябва да си е в мм3/и.Само ТДИ-та са в мг/и(ама те са се извън света ).Интересува ни обема впръскано гориво,не масата.Не само при новите дизели се мери темпа на горивоти,а и при старите,включително моя и твоя. Има доста карти е софта "обвързани" с темпа на горивото.Те за това са сложили сензор да следи темпа на горивото.За какво да го слагат ако не им трябва. Специалиста,да всеки може да си сметне(аз лично се съмнявам ),не е там въпроса,въпросът е че горивото във всички карти в ЕКУ-то е в мм3/и А защо ли Виждам че все още не знаете що е то регулатор налягане и как работи.Има доста инфо в нета,който наистина се интересува ще прочете.

                Коментар


                  #68
                  вчера намерих на една морга два двигатела като моя.направих опит смених датчика които е насамия реил пробвах и пак е същото.закачих я на компа и налягането пак беше 360бара.днес ако ми остане време ще пробвам и реголатора на помпата.надявам се да е от него а не от самата помпа.след като пробвам пак ще пиша.

                  Коментар


                    #69
                    този датчик на рейла не ти регулира налягането а подава на компа инфо за това какво е налягането в рейла,а той от своя страна командва регулатора на помпата

                    Коментар


                      #70
                      vesko_h,ти май не четеш Не бързай да сменяш каквото и да е Казах ти налягането ти е нормално за това впръскано гориво,просто горивото ти е множко на празен ход и от там Направи ли логове както ти предложих?

                      Коментар


                        #71
                        нямах време но утре ще направя логове и ще ги кача.а за датчика който пробвах не съм давал пари просто го взех да пробвам утре ще пробвам и регулатора

                        Коментар


                          #72
                          днес с един приятел я закачихме на лаптопа.гледахме параметрите и на него му направи впечатление това 1.8 налягане на горивото .каза че на скоро на ланча с подобен проблем се оказало от запушен филтър ,но не тоя който е отпред а отдоло веднага след резервоара.та въпроса ми е мойта дали има такъв филтър.на ланчата го имах самоче беше бензин а тук незнам .за лог файла не можах да направя понеже нещо се прецака и не иска да се върже с компа.докато се пробвах да се вържа с аербега понеже свети постоянно и след това ми дава грешка в ком порта и не мога да разбера защо.имали нещо общо това ,че първия път вместо свържи без да искам натиснах скенирай.за какво е скенирай,досега не съм го исползвал.

                          Коментар


                            #73
                            Колега,не се вкарвай във филми Намери някой познат да ти види колата ама да разбира от комън рейл-и поне малко.

                            Коментар


                              #74
                              janyboy написа:
                              Колега,не се вкарвай във филми Намери някой познат да ти види колата ама да разбира от комън рейл-и поне малко.
                              Сигурен ли си че не знам какво е регулатор,какво представлява как работи и как да го изпитам????Говориш в множествено число и искам да знам дали попадам там!Поздрави!

                              Коментар


                                #75
                                Виждам че все още не знаете що е то регулатор налягане и как работи.Има доста инфо в нета,който наистина се интересува ще прочете.
                                Секса си е секс и можеш да еб.ш по много начини. Регулатора си е регулатор и може по много начини да регулира налягането, но това не значи, че не знаем какво е регулатор налягане.

                                Коментар

                                Working...
                                X