някой има ли крак за fiatecuscan,че сега съм с едно демо и е много орязано.
Аз имам ръка ,иначе кво значи орязана версия,те са две,безплатна и платена,безплатната е еднаква за всички,платената също,само че за тези дето са платили
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
баце имаме на работа ситроен джъмпер пак е комънрейл и пали страшно трудно а е нов на 145000км. закупен е чисто нов и на диагностиката установиха че помпата не дава достатъчно налягане другото за което се сещам е компресия провери я
баце имаме на работа ситроен джъмпер пак е комънрейл и пали страшно трудно а е нов на 145000км. закупен е чисто нов и на диагностиката установиха че помпата не дава достатъчно налягане другото за което се сещам е компресия провери я
А ти провери ли компресията на джъмпера?Много малко хора тук познават устройството на помпите и точно поради тази причина обвиняват именно тях!В твоя случай "след" помпата има регулатор на налягането който се грижи за подържане(и управление) на налягането в рейката и много често дава фира а е цифра!После идва ред на дюзите и по скоро на клапаните им механизми.Помпата е последното нещо което се поврежда,но това е изключително рядко и на диагностика това няма как да се хване защото което и да е виновно ефекта е един и същи ,а именно ниско налягане и трудно или невъзможно палене.Помпата си признава чак на стенда.Аз намирам проблема и без компютърна диагностика.Когато знаеш какво търсиш е много по-лесно.Поздрави!
Специалист без диагностика не можеш да кажеш дали е помпата на 100% никога при положение че не сложиш 100%-ов работещ регулатор не ми се спори с тебе ама понякога избързваш и недомисляш отговорите си.Не всички работим в сервиз и имаме регулатор под ръка и успех в предсказанията то и ние ги правим но не по убедителен начин
дагностиката никога няма да ти каже че има проблем точно в помпата,а ще ти запише ниско налягане в рейла.ха иди и кажи от къде е ниското налягане.естествено че има начин без комп. диагностика и ти го каза като сложи нов регулатор за проба.
Специалист без диагностика не можеш да кажеш дали е помпата на 100% никога при положение че не сложиш 100%-ов работещ регулатор не ми се спори с тебе ама понякога избързваш и недомисляш отговорите си.Не всички работим в сервиз и имаме регулатор под ръка и успех в предсказанията то и ние ги правим но не по убедителен начин
Приятелче,уважявам хората със собствено мнение ,какъвто си и ти!Това обаче не означава че аз не си обмислям отговорите.Тук съм не да пиша постове напразно и да трупам броя им!Ако искаш приеми придезвикателството и се обзаложи със мен.Аз твърдя следното: независимо каква е колата(стига да е комън реал) без да ползвам компютри за диагностика ще ти кажа защо не пали,при положение че причината е в горивната апаратура.Това не е предсказание,а твърдение под което се подписвам!Ако беше изчел внимателно поста ми (предния) щеше да се впечетлиш може би от последните думи,а именно че помпата си признава на стенда!!!! Там на стенда има начин как да се заобиколи регулатора и да се разбере самата помпа дали е в състояние да си направи налягането по предписание или не!Изобщо имаш ли на идея за какво говоря в момента или си хабя думите както в повечето случаи да обяснявам едно и също нещо стотици пъти.Говориш ми за 100% работещ регулатор.Питам аз как ще го разбереш че е работещ?Като го свалиш от работеща кола? Това ли е начина?Ще те изненадам отново приятелю,онзи дето не си обмисля изказванията си е направил нещо като стенд да изпитва регулатора!!! Не мога да си позволя лукса да сменям до като се разбере от къде е!Мисля че когато споделям тук го правя на разбираем език,и е жалко че или не съм разбран или не се чете внимателно.Поздрави!
е на стенда -да винаги ще разбереш дали е от регулатора или от помпата,иначе поста ти е много точен,не че човек не греши
Аз когато казах в предния пост че ще разбера от какво не пали нямах в предвид да се сваля помпа и да се тества на стенд.На място на колата се разбират много неща,включително и това.Без да се сърдите,но не смятам да изпадам в подробности как го правя,а щом го мога аз значи всеки който си напъне мозъка ще намери начин.Когато знаеш какво търсиш е много по-лесно!Трудно се създават такива иновации,а от нас се иска само да ги подържаме в изправност,за това им свалям шапка на инженерите създали тази горивна уредба.Поздрави!
специалист сега относно стендовете доколко може да им се вярва незная причината за това изказване е следната:моята барака спря да пали и я закарах в един от най- реномираните сервизи в Пловдив име няма да казвам да не излезе че им правя РЕКЛАМА техния отговор след два деня ровичкане беше категоричен помпата за високо налягане течала и трябва да се сменат уплатненията и ако има нужда и "буталата" та сменят ми те уплатненията и семерингите качват я на стенда и всичко е ок качват я на колата и почва да пали но при як напън гасне вкарваме я в сервиза отново и казват че и регулатора трябва да се смени слагат чисто нов и с него колата гасне почват да обвиняват дюзите след което си взимам колата и си тръгвам плащам си като на поп за ремонта на помпата.след това отивам при един познат закачваме я на диагностика и почнахме да караме колата и да гледаме налягането в реила и то беше ту по-ниско ту по-високо от исконото от еку-то слагаме друг регулатор но същото.Тогава набедихме ремонтираната помпа купих си друга и сега колата е ок върнах се в прехваления сервиз с помпата в ръка да се разправям та качват я те на стенда и според него помпата е идеална а сега ми кажи на кое аз да вярвам на стенда или на реалностаПоздрави!!!
Съжалявам за приключенията ти приятел.Имаш пълното право да претендираш че ти е извършен не качествен ремонт на помпата!!! А в стенда няма какво да се съмняваш.Ако нямаше нужда от него нямаше даго измислят хората!!!Лошото е че трябва и зад стендово устройство :D Успех!
Аз досега така и не съм разбрал какво точно прави регулатора в помпата. Пропуска нужното количество към рейла или освобождава налягането на байпас и го връща в резервоара. Лично аз отново не съм го пробвал и не съм го обмислял, но докато ви четях постовете ми хрумна и ще го споделя.Според мен помпата може да се хване дали не е в час по процента на регулатора, вече дали ще е по голям или малък, зависи от това как точно работи.Още от първата страница автора трябваше да разбере, че трябва да премери компресията като начало. След това да види обратното гориво от дюзите, макар, че това не показва колко е изправна една дюза. Да види когато върти на стартер колко е налягането в рейла и регулатора на какъв процент стои. Да изключи датчика на рейла и да опита да запали без него...........................Темата спрях да я чета още на втората страница, защото някои започнаха да спорят....П.С. и да не забравяме, че датчика на рейла също може да лъже ЕКУ-то и от там да няма палене. Защото ЕКУ-то може да вижда 300 бара а реално да са 200 бара. А при тези дюзи има един праг на налягането който като се мине и няма как да се раздвижи разпръсквача. А този датчик се проверява или на стенд...... или в домашни условия с манометър и сравняване. Колегата Специалиста много добре знае как става проверката без стенд WinkП.С2 ще се радвам да ми кажете регулатора дали разтоварва налягането или пропуска само нужното към рейла.
Коментар