Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

отново трудно палене брава jtd

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    а иначе за трудното палене не е от тези грешки.търси причината в налягането-явно е ниско,а щом е ниско най-вероятно е от помпата

    Коментар


      #17
      По скоро прилича на ниска компресия и некоректно работещи инжектори.
      Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

      Коментар


        #18
        на дали е от компресията от дюзите обаче може нека си ги провери през излишната нафтана загрят двигател за 1мин 8-9мл
        Bravo 1.9d 97г

        Коментар


          #19
          да,вярно и в инжекторите може да е причината

          Коментар


            #20
            май има проблем с дюзите .2 те са в нормата 9 и малко ,но другите 12.5 и 14.нови ли трябва или подлежът на ремонт.дали и мошноста се губи от тях

            Коментар


              #21
              аз също имам две които връщат много,но си паля и имам мощност.иначе се ремонтират,но на малко места се заемат

              Коментар


                #22
                Има нещо което забелязах на клипа,и това до някъде е повод да променя първоначалната си теза,въпреки че не я отхвърлям а просто става дума за съвкупност от проблеми! Някой забеляза ли че по време на въртене от аспуха пуши бяло!!! Ето и размишленията на глас:щом пуши значи има впръскване,а щом има впръскване значи има и налягане или поне толкова че да впръсне . Белия пушек винаги е не изгоряла нафта,а за да има не изгорала нафта значи няма условия за взрив.Да продължавам ли нататък кога и защо няма да има взрив.Мисля че е ясно.Няколко поста по-нагоре един колега предложи да се премери компресията на мотора.Заставам твърдо зад това,и тъй като вече мисля и в малко по друга посока за проблема,настоявам който се занимава със колата да премери компресията,да прегледа хлабината на клапаните и задължително зацепването на ангренажния ремък!!!Успех!

                Коментар


                  #23
                  На мен пък също така ми направи впечатление, че с завъртането опитва да пали на един цилиндър, чувам 2 или 3 опита за запалване и след това си пали. Просто не искам да правя предположения, защото много хора веднага се нахвърлят......

                  Коментар


                    #24
                    май всичко отново опря до гадаенето.може би е прав специалиста-започвате с мерене на компресия(18.5степен на сгъстяване 25 бара компреся за нов двигател jtd),продължавате с комп. диагностика и наляганията и свършвате с изваждане на маркучите за излишната нафта за да се види в какво състояние са дюзите .само под секрет ти казвам,че сегментите струват около240лв,а нали се сещаш че тябва и ремонт на главата плюс нови клапани(още 180лв)игарнитура-70-80лв.така че дано да ти е всичко ок ,но въпреки това ако се наложи те съветвам да правиш ремонт,а не да се впускаш във филми с покупка на нови двигатели.също така много важно-като закачите за диагностика ако програмата е фиатекускан,то наи-горе пише одометър....влизаш и поглеждаш на колко хил. е колата.комп.пази тези показания.не че е критерий,но все пак те ориентира малко или много какво да очакваш от мотора

                    Коментар


                      #25
                      ремъкат е проверен и е на около 5000км.реални 255000км. тия дни ще я закарам да видят компресия и клапаните.само един въпрос ако няма компресия няма ли да гори масло и да пуши повече ?защото за една смяна доливам около 500гр. което мисля че не е много,а за да изпуши чернилка трябва се изръчка много здраво и пак е малко

                      Коментар


                        #26
                        дюзите горе-долу са ти добре стягаи се за ремонт или смяна на помпата за високо налягане моята преди да смена сегментите изгори 8л масло за 10к и въпреки това палеше лесно
                        Bravo 1.9d 97г

                        Коментар


                          #27
                          Това,че харчи масло на значи,че няма компресия.
                          Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                          Коментар


                            #28
                            според мене не може само масления сегмент да се износи амо това е според менколега като я натиснеш до 5к колата гасне ли
                            Bravo 1.9d 97г

                            Коментар


                              #29
                              Може и още как,но най добре колегата да замери компресията.По нея може да се определи състоянието на двигателя.Може да има и голяма разлика м/у цилиндрите.Дано не съм прав и се окаже нещо по дребно.Успех.
                              Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                              Коментар


                                #30
                                не винаги като няма компресия гори масло.така че измерете я.

                                Коментар

                                Working...
                                X