а иначе за трудното палене не е от тези грешки.търси причината в налягането-явно е ниско,а щом е ниско най-вероятно е от помпата
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
отново трудно палене брава jtd
Collapse
X
-
Има нещо което забелязах на клипа,и това до някъде е повод да променя първоначалната си теза,въпреки че не я отхвърлям а просто става дума за съвкупност от проблеми! Някой забеляза ли че по време на въртене от аспуха пуши бяло!!! Ето и размишленията на глас:щом пуши значи има впръскване,а щом има впръскване значи има и налягане или поне толкова че да впръсне . Белия пушек винаги е не изгоряла нафта,а за да има не изгорала нафта значи няма условия за взрив.Да продължавам ли нататък кога и защо няма да има взрив.Мисля че е ясно.Няколко поста по-нагоре един колега предложи да се премери компресията на мотора.Заставам твърдо зад това,и тъй като вече мисля и в малко по друга посока за проблема,настоявам който се занимава със колата да премери компресията,да прегледа хлабината на клапаните и задължително зацепването на ангренажния ремък!!!Успех!
Коментар
-
май всичко отново опря до гадаенето.може би е прав специалиста-започвате с мерене на компресия(18.5степен на сгъстяване 25 бара компреся за нов двигател jtd),продължавате с комп. диагностика и наляганията и свършвате с изваждане на маркучите за излишната нафта за да се види в какво състояние са дюзите .само под секрет ти казвам,че сегментите струват около240лв,а нали се сещаш че тябва и ремонт на главата плюс нови клапани(още 180лв)игарнитура-70-80лв.така че дано да ти е всичко ок ,но въпреки това ако се наложи те съветвам да правиш ремонт,а не да се впускаш във филми с покупка на нови двигатели.също така много важно-като закачите за диагностика ако програмата е фиатекускан,то наи-горе пише одометър....влизаш и поглеждаш на колко хил. е колата.комп.пази тези показания.не че е критерий,но все пак те ориентира малко или много какво да очакваш от мотора
Коментар
-
ремъкат е проверен и е на около 5000км.реални 255000км. тия дни ще я закарам да видят компресия и клапаните.само един въпрос ако няма компресия няма ли да гори масло и да пуши повече ?защото за една смяна доливам около 500гр. което мисля че не е много,а за да изпуши чернилка трябва се изръчка много здраво и пак е малко
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар