здравейте,пак започна да пали много трудно-брава 1.9 жтд.взех кабели от един колега и я проверихме за грешки.дава грешка егр и нищо друго,но тва е заради това ,че съм го запушил с ламаринка.махнах ламаринката и изтрих грешката ,сега не записва никакви грешки ,но пак сутрин паленето е много трудно.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
отново трудно палене брава jtd
Collapse
X
-
Аз разбрах, че паленето е много трудно САМО сутрин ( и най-вероятно при ниски температури). Може колегата друго да има предвид, но ако е така, както съм разбрал аз "болежките" се свеждат до по-малко вероятности.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Почти е сигурно че е от ниско налягае в рейла, обаче е само сутрин на студено, аз ък си мисля че е възможно причината да е в горивния филтър, ЛЕД примерно.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
ето клип ,самоче е на обяд температурата е+5.сутрин въртим много повече и димът е много повече.пробвахме с нов акумолатор върти по бързо но паленето е същото.http://www.vbox7.com/play:3b1cb2e148
Коментар
-
тази сутрин запали почти като на клипа които съм качил .самоче и тази сутрин беше +3.закачих я да проверя за грешки и беше записала следните 2.PO404-E.G.R. devic (5)---запаметен. PO220-TP sensor switch------няма вкл. инд. какъв е този сензор? и имали връзка някоя от грешките за трудното палене.между другото колата в послдно време е и доста тромава все едно караш чист дизел а не турбо?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар