пълната инжекция бензинова работи на 2-3 бара.така че 4-6 може да си ги сънувал
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
отново трудно палене брава jtd
Collapse
X
-
ivel написа:пълната инжекция бензинова работи на 2-3 бара.така че 4-6 може да си ги сънувал
Коментар
-
Много мнения много нещо! Нека си вдигнат ръцете тези дето са правили това:1.Откачане на захранващия горивопровод преди горивния филтър и слагане там на манометър???2.Откачане на маркуча който влиза в помпата за висико налягане(ГНП) и с помоща на тройник се свързва в системата манометър??? Който го направи ще се чуди малко защо нещата са такива.Показанията са различни и си има причина за това.Последно съм го правил на една Капа и за ваше свединие директо налягането беше 7 бара а преди помпата е 1.5 бара. Какво ще кажете а дали няма регулатор след филтъра???
Коментар
-
specialista написа:Много мнения много нещо! Нека си вдигнат ръцете тези дето са правили това:1.Откачане на захранващия горивопровод преди горивния филтър и слагане там на манометър???2.Откачане на маркуча който влиза в помпата за висико налягане(ГНП) и с помоща на тройник се свързва в системата манометър??? Който го направи ще се чуди малко защо нещата са такива.Показанията са различни и си има причина за това.Последно съм го правил на една Капа и за ваше свединие директо налягането беше 7 бара а преди помпата е 1.5 бара. Какво ще кажете а дали няма регулатор след филтъра???ALFA ZLODEO 156 2.4 JTD=140PS
Коментар
-
Мале,мале,всеки си говори за каквото знае,както винагиivel написа:забравих да дефинирам пълнта инжекция е тази с 4 дюзи и това го знаеш мн.добре
Коментар
-
janyboy написа:Мале,мале,всеки си говори за каквото знае,както винагиivel написа:забравих да дефинирам пълнта инжекция е тази с 4 дюзи и това го знаеш мн.добреFiat Bravo 1.4 12v Ex.
Alfa Romeo 147 1.9 jtd
Alfa Romeo 147 1.9 jtd
Коментар
-
specialista написа:Много мнения много нещо! Нека си вдигнат ръцете тези дето са правили това:1.Откачане на захранващия горивопровод преди горивния филтър и слагане там на манометър???2.Откачане на маркуча който влиза в помпата за висико налягане(ГНП) и с помоща на тройник се свързва в системата манометър??? Който го направи ще се чуди малко защо нещата са такива.Показанията са различни и си има причина за това.Последно съм го правил на една Капа и за ваше свединие директо налягането беше 7 бара а преди помпата е 1.5 бара. Какво ще кажете а дали няма регулатор след филтъра???
Коментар
-
Основно четири нива на налягане се използват в бензиновите помпи. Леките автомобили с карбуратор се захранват от помпи с много ниско налягане, които работят на около 20-40 kPa. Моноинжекционните системи работят с електрически помпи, в които горивото се подава с около 100-150 kPa. Системите, които са пълна инжекция, имат електрически горивни помпи, които работят на около 300-350 kPa. По-старите механични инжекционни системи изискват високо налягане към редовата помпа и е необходимо горивото да се подава с около 500-600 kPa. Обикновено дизеловите двигатели използват електрически помпи с ниско налягане, тъй като в тези системи помпата има задачата само да подаде горивото от резервара към гориво нагнетателната помпа. Реализация на отлична горивна ефективност Mazda5 (известна като Mazda Premacy в Япония) с 2.0-литров двигател MZR ДИСИ се постига икономия на гориво от 15,0 км / L, седем процента по-добре, отколкото с конвенционалния 2.0-литров двигател пристанище впръскване (14 км / л), както и лесно надхвърля Зелената данък в Япония стандарт от 14,3 км / L. Чистота на емисиите MZR 2.0-литров ДИСИ отговаря на Япония строгите SU-LEV (Super Ultra ниски емисии на превозните средства) стандарти. SU-ЛЕВ стандарти налагат, че на азотни окиси (NOx) и неметанови въглеводороди (NMHC) нива са най-малко 75% по-ниска от 2005 г. стандартите за вредни емисии на Япония. За постигането на такива ниски нива на емисиите, на момента на запалване се забави, когато двигателят е студен, за да се загрее в изгорелите газове. На Mazda ДИСИ технология осигурява по-висока за горивната стабилност, която дава възможност за забавяне на времето на запалване. Висок въртящ момент и отговор Охлаждащ ефект в цилиндъра на двигател ДИСИ увеличава въртящия момент от 7 до 10% при нормални обороти на двигателя, за отзивчивата и оживени пътешествие.Висок въртящ момент и отговорMZR 2.0-литров Въведение ДИСИ технология Високо налягане стехиометрично горене За да отговарят на строги отработените емисии разпоредби, трипътен катализатор, е нает на работа. Стехиометрично горене се изисква за най-добри резултати с трипътен катализатор, а след това бе решено, ние бяхме в състояние да се съсредоточи върху униформата смесване на атомизирани гориво и по-нататъшно подобряване в цилиндъра охлаждащ ефект. Постигнахме компресия съотношения по-висока, като 11.2 с обикновения бензин. Swirler инжектори Пръскане с впръскване на горивото е възможно от swirler инжектор. За да се осигури горивото се впръсква в кух конична спрей (горния десен фигурата), се изисква сложен и изключително точен дизайн на горния край на инжектора (горния ляв фигурата).Swirler инжектори Tumble клапан за контрол на завихрянето на (TSCV) При неблагоприятни условия за горене, като например ниски температури на двигателя, инсталиран на всмукателен колектор TSCV затваря един порт, за да се увеличи скоростта на потока на входящия въздух и да се създаде една по-цилиндров поток (барабанни завъртете), тъй като стрелките по-долу показват. Това засилено в цилиндъра поток модел подобрява смесването на гориво, увеличава скоростта на горене и осигурява по-високо горене стабилност.Tumble клапан за контрол на завихрянето на (TSCV) Налягане на горивото с променлива система Когато двигателят работи на празен ход, тази система намалява налягането на горивото толкова ниска, колкото 3 MPa, с цел намаляване на механична устойчивост и да се подобри ефикасността на горивото. С максимално отворена дроселна клапа, налягането на горивото се повиши по-висока от 11,5 MPa, което показва подобряване на атомизация и повишена изходна мощност. Максималното налягане на гориво от 11,5 MPa е тридесет до четиридесет пъти по-висока, както и в конвенционалните двигатели впръскване на пристанищните.Налягане на горивото с променлива система.Moже би малко прекалявам но това е като информация за всички ни.Съжалявам за лошия превод но знаещите ще разберат.Ако модераторите сметнат,че темата не е за тук нека я преместят.Благодаря,че ме изтърпяхте.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар