Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

отново трудно палене брава jtd

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    отново трудно палене брава jtd

    здравейте,пак започна да пали много трудно-брава 1.9 жтд.взех кабели от един колега и я проверихме за грешки.дава грешка егр и нищо друго,но тва е заради това ,че съм го запушил с ламаринка.махнах ламаринката и изтрих грешката ,сега не записва никакви грешки ,но пак сутрин паленето е много трудно.

    #2
    отново трудно палене брава jtd

    Ток до свещите има ли?Колко налягане ти дава рейла сутрин на стартер? Как е горивния филтър? Термо датчика колко показва?
    skype pe6_oo Марин

    Коментар


      #3
      кола

      Подгрябването свещите как са Дали не гълта въздух от някъде развии дюзите ена по една и обезвъздуши ако запали работи ли добре
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        първо кажи какво значи трудно палене.второ ако има проблем 100пр не е от подгревни свещи.jtdпали до минус 10 без проблем без свещи и с изправен акумулатор

        Коментар


          #5
          колега провери дюзите чрез излишната нафта да видиш как са сутрин докато въртиш виж налягането в реила как е ако дълго време седи под 200-220 и дюзите са ок те чака ремонт на помпата за високо налягане
          Bravo 1.9d 97г

          Коментар


            #6
            Залагам на акумулатор (стартер)Свещи и с тях и без тях все тая при ЖТД както каза колегата.Как върти стартера - бързо, бавно?И не на последно място каква нафта слагаш?
            Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
            Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

            Коментар


              #7
              Аз пък залагам на ниско налягане в рейла! Щом ще залагаме да почваме.Приготви си едни кинти щото ще ти се наложи да ги даваш.Успех!

              Коментар


                #8
                чакйте малко,колегата автор на темата все още не е написал какво значи трудно палене и не е дал подробности.може стартера просто да не върти,може акумулатора да се е скапал,а може и помпата или регулатора

                Коментар


                  #9
                  Re: отново трудно палене брава jtd

                  vesko_h написа:
                  здравейте,пак започна да пали много трудно
                  Преди време отново е палила трудно, тогава какъв проблем е имала.

                  Коментар


                    #10
                    Аз разбрах, че паленето е много трудно САМО сутрин ( и най-вероятно при ниски температури). Може колегата друго да има предвид, но ако е така, както съм разбрал аз "болежките" се свеждат до по-малко вероятности.
                    A17DTС/S
                    Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                    Коментар


                      #11
                      труно значи трябва да върти доста далго време .ще направя клип и ще го кача утре.за да може да видите наи добре.какво трябва да бъде налягането на контакт и на обороти.благодаря на всички за бързата реакция.

                      Коментар


                        #12
                        Почти е сигурно че е от ниско налягае в рейла, обаче е само сутрин на студено, аз ък си мисля че е възможно причината да е в горивния филтър, ЛЕД примерно.
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #13
                          ето клип ,самоче е на обяд температурата е+5.сутрин въртим много повече и димът е много повече.пробвахме с нов акумолатор върти по бързо но паленето е същото.http://www.vbox7.com/play:3b1cb2e148

                          Коментар


                            #14
                            тази сутрин запали почти като на клипа които съм качил .самоче и тази сутрин беше +3.закачих я да проверя за грешки и беше записала следните 2.PO404-E.G.R. devic (5)---запаметен. PO220-TP sensor switch------няма вкл. инд. какъв е този сензор? и имали връзка някоя от грешките за трудното палене.между другото колата в послдно време е и доста тромава все едно караш чист дизел а не турбо?

                            Коментар


                              #15
                              тps-а е потенциометъра на педала на газта.там имаш грешка.а за вървенето може да е от много неща -егр , маф,мап,турбо,спукани маркучи на турбото и мн. други

                              Коментар

                              Working...
                              X