Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с горивна система ЛУКАС

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    lubomm написа:
    пръстена там е нещо 26*2.5 аз сложих 26*3 но по добре е отиваш директно при майстора понеже нищо не е сменял а ключа е 36
    Мерси много колега...
    ex FIAT Marea 1.9 TD100

    Коментар


      #17
      Правилно колега,но до някъде.Ключа наистина е 36 а О-пръстна е 28х2.5 мм.Има и пружини и подложни шайби така че внимателно да не фръкне нещо на някъде.Ефтиното винаги излиза скъпо.Казвам ама няма кой да слуша.Ако си пресметнеш щетите и загубеното време сигурно далеч надхвърля това което си дал за ремонт.В крайна сметка имаш ремонт на който не можеш да ползваш гаранцията.Знаеш ли че миналата година отидох до София защото мой клиент ми се обади и каза че помпата"ми" тече!!! Отидох на място да видя с очите си,разбира се се оказа че му е протекъл авансаторния клапан,и това няма нищо общо с ремонта.Сложих ме друг и всичко си е наред.Момчета на тези помпи консуматива само за едно добро обслужване е 300лв.Това вклюва комплект упътнители(маркови)комплект лагери,мембраните на турбо коректора,гориво достъвната помпа,семерихг.Без труд и сваляне и качване на колата!!!Вие ми се хваляте че ви ги правят някъде за без пари а после ревете че тече и затова била виновна помпата.Нищо подобно.Просто сте жертва на недобронамерени хора,които ви превръщат във спестовна касичка.Днес 100,утре 70 и т.н.Успех!!!

      Коментар


        #18
        specialista написа:
        Правилно колега,но до някъде.Ключа наистина е 36 а О-пръстна е 28х2.5 мм.Има и пружини и подложни шайби така че внимателно да не фръкне нещо на някъде.Ефтиното винаги излиза скъпо.Казвам ама няма кой да слуша.Ако си пресметнеш щетите и загубеното време сигурно далеч надхвърля това което си дал за ремонт.В крайна сметка имаш ремонт на който не можеш да ползваш гаранцията.Знаеш ли че миналата година отидох до София защото мой клиент ми се обади и каза че помпата"ми" тече!!! Отидох на място да видя с очите си,разбира се се оказа че му е протекъл авансаторния клапан,и това няма нищо общо с ремонта.Сложих ме друг и всичко си е наред.Момчета на тези помпи консуматива само за едно добро обслужване е 300лв.Това вклюва комплект упътнители(маркови)комплект лагери,мембраните на турбо коректора,гориво достъвната помпа,семерихг.Без труд и сваляне и качване на колата!!!Вие ми се хваляте че ви ги правят някъде за без пари а после ревете че тече и затова била виновна помпата.Нищо подобно.Просто сте жертва на недобронамерени хора,които ви превръщат във спестовна касичка.Днес 100,утре 70 и т.н.Успех!!!
        Благодаря отново за компетентния отговор. Ако въпросния човек ми беше казал, че за тази цена може да ми предложи некачествен ремонт или нецялостен, никога нямаше да се съглася. Не съм се хвалил, просто съм казал колко пари са ми взели за ремонт. За авансатора не съм обвинявал никой.
        ex FIAT Marea 1.9 TD100

        Коментар


          #19
          specialista написа:
          Правилно колега,но до някъде.Ключа наистина е 36 а О-пръстна е 28х2.5 мм.Има и пружини и подложни шайби така че внимателно да не фръкне нещо на някъде.Ефтиното винаги излиза скъпо.Казвам ама няма кой да слуша.Ако си пресметнеш щетите и загубеното време сигурно далеч надхвърля това което си дал за ремонт.В крайна сметка имаш ремонт на който не можеш да ползваш гаранцията.Знаеш ли че миналата година отидох до София защото мой клиент ми се обади и каза че помпата"ми" тече!!! Отидох на място да видя с очите си,разбира се се оказа че му е протекъл авансаторния клапан,и това няма нищо общо с ремонта.Сложих ме друг и всичко си е наред.Момчета на тези помпи консуматива само за едно добро обслужване е 300лв.Това вклюва комплект упътнители(маркови)комплект лагери,мембраните на турбо коректора,гориво достъвната помпа,семерихг.Без труд и сваляне и качване на колата!!!Вие ми се хваляте че ви ги правят някъде за без пари а после ревете че тече и затова била виновна помпата.Нищо подобно.Просто сте жертва на недобронамерени хора,които ви превръщат във спестовна касичка.Днес 100,утре 70 и т.н.Успех!!!
          А между другото в София в един магазин намерих пълен комплект уплътнения на цена 55 лева. И бяха немски-пишеше DIESEL TRUCK, ако не разчитаме на немското качество, на какво тогава. Т.е ако се закупи такъв ремонтен комплект, който се води хубав, според мен останалите 100 лева за труд за реални, поправи ме ако не съм прав. Аз за 140 лева едва ли може да се очаква да се сменят и лагери...
          ex FIAT Marea 1.9 TD100

          Коментар

          Working...
          X