Приятели не знам карък ли съм, какъв съм ама тази и без това доста скъпа нафта не спира да тече. 1. Закачвайки я на диагностика, когато си взех колата разбрах, че има теч и помпата беше свалена и всички възможни уплътнения сменени от помпаджия (закачиха я и на стенд). Преди ремонта си правеше сериозна локва на асфалта. 2. След ремонта съм много доволен от настройката на помпата-на свободен ход оборотите паднаха значително. Но пак си ми миришеше на нафта и се върнах, пак свалиха помпата, закачиха я на стенд, но не течеше от нея. Оказа се авансатора-откъм кабелчето. 3. Намерих друг читав авансатор, който съм сигурен, че не е текъл. Монтираха ми го, като при монтажа явно се беше скъсал един от външните о-пръстени и пак течеше. 4. Смениха ми го този о-пръстен, покарах, не протече. Мислех си, че проблемите ми са свършили, но не! Снощи карах и реших пак да погледна какво става под капака и още докато ме лъхна на нафта ми се доплака... Пак се виждаше изтекла нафта, като съм сигурен, че не е от авансатора както преди, опипах го навсякъде, нямаше следи от нафта (когато течеше от о-пръстена и от кабелчето на стария авансатор си личеше ясно, че е оттам). Не се вижда откъде, но на обозначеното с червено място, пак си има по-малка от предишните течове, но все пак локвичка.Та някой някакви идеи от къде може да тече сега? Всички визможни изходи на помпата ли да проверявам? Помпата за трети път да ми я качват на стенд, май няма смисъл, явно не е от нея...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с горивна система ЛУКАС
Collapse
X
-
Сигурен ли си че са сменяли всички уплътнения по помпата, защото аз веднъж си препатих от познат майстор. А това място дето си го очертал е може би най ниската точка и като има теч от помпата винаги се събира и отича там.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
-
Dido_Lyubenov написа:Сигурен ли си че са сменяли всички уплътнения по помпата, защото аз веднъж си препатих от познат майстор. А това място дето си го очертал е може би най ниската точка и като има теч от помпата винаги се събира и отича там.ex FIAT Marea 1.9 TD100
Коментар
-
Виж сега, не го познавам тоя дето ти е правил и старата кола, но аз като си взех моята преди 4 год, я занесох там където си носим служебнитв, защтото по такава кола не бях бутал, а преди това в автосервиз не съм стъпвал. В смисъл никога не съм си вкарвал клата в автосервиз и нямах идея къде да отида за качествено обслужване. Останах доволен. На следващото ходене, нали все пак самайстори ( за теч от авансатора, че беше и посред зима ) дори не ми искаха пари за труд, ама аз им бутнах за една почерпка. Третото ходене беше последно. Текна ми помпата и се наложи да се сваля за смяна на уплътнения, но в сервиза за помпите имаха много работа - случи се еснта когато всички се сещат че трудно им пали дизела, закарах колата при тези мои майстори с уговорката да я смъкнат, да я занесат на 200 м в сервиза за помпите да я оправят там, и после да я монтират обратно. Да обаче наще тарикати видяли че тече от о-пръстена на турбокоректора, сменили го и ме пернаха една сумичка за демонтаж, монтаж и ремонт на помпата в другия сервиз ... Ама не щеш ли, след 3 -4 месеца помпата пак текна, и аз отидох направо в сервиза при помпаджиите и нещата се изясниха. Добре че ония се "разбрали" с моите майстори и не ми взеха пари за демонтаж и монтаж поне. За това те питам - сигурен ли си че е ходила при помпаджията и той е сменил всички уплътнения ? Като ти чета историята, май и теб те мятат по върбите .Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Виж сега, не го познавам тоя дето ти е правил и старата кола, но аз като си взех моята преди 4 год, я занесох там където си носим служебнитв, защтото по такава кола не бях бутал, а преди това в автосервиз не съм стъпвал. В смисъл никога не съм си вкарвал клата в автосервиз и нямах идея къде да отида за качествено обслужване. Останах доволен. На следващото ходене, нали все пак самайстори ( за теч от авансатора, че беше и посред зима ) дори не ми искаха пари за труд, ама аз им бутнах за една почерпка. Третото ходене беше последно. Текна ми помпата и се наложи да се сваля за смяна на уплътнения, но в сервиза за помпите имаха много работа - случи се еснта когато всички се сещат че трудно им пали дизела, закарах колата при тези мои майстори с уговорката да я смъкнат, да я занесат на 200 м в сервиза за помпите да я оправят там, и после да я монтират обратно. Да обаче наще тарикати видяли че тече от о-пръстена на турбокоректора, сменили го и ме пернаха една сумичка за демонтаж, монтаж и ремонт на помпата в другия сервиз ... Ама не щеш ли, след 3 -4 месеца помпата пак текна, и аз отидох направо в сервиза при помпаджиите и нещата се изясниха. Добре че ония се "разбрали" с моите майстори и не ми взеха пари за демонтаж и монтаж поне. За това те питам - сигурен ли си че е ходила при помпаджията и той е сменил всички уплътнения ? Като ти чета историята, май и теб те мятат по върбите .ex FIAT Marea 1.9 TD100
Коментар
-
Той се намира от другата страна на помпата, представлява една"топка" в която влиза маркуча от смукателния колектор и е завита в корпуса на помпата. Но това е само едно от местата от които порича. Втория птъ на мен ми протече от гарнитурата на главата на помпата - тялото в което са нвити тръбичките към дюзите. Може и при теб да е там проблема. Другите уплътнения може и сам да си ги сменяш, без да трябва стенд, обаче за тази гарнитура се разглобява помпата и без стенд не се прави. С игурно и руги уплътненич се сменят с повечко разглобяване, но чак толкова не съм запознат с устройството на помпата. Нямам стенд и не ми се налага да знам такива подробности :DОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Колега, не знам кой ти е барал помпата и защо си толкова убеден във възможностите и искренноста му, но факта, че изобщо се е наложило да се връщаш там говори за "добрата" му работа.Виждам, че си от София, а там с помпи Лукас се оправят само двама старци в един сервиз в ж.к.Славия зад депото на автобусите, останалите сервизи са компетентни, ама по Бош, не и по Лукас... Само там мисля, че има стенд за Лукас... Поне до преди 3 години, когато бях "софианче" Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 .Та там ми правиха пълна профилактика на Лукаса на едното Мондео и вече 3 години и около 60 хил.км. няма ядове...M-Benz E 250 TD 150hp
M-Benz 200d 75 hp
Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Той се намира от другата страна на помпата, представлява една"топка" в която влиза маркуча от смукателния колектор и е завита в корпуса на помпата. Но това е само едно от местата от които порича. Втория птъ на мен ми протече от гарнитурата на главата на помпата - тялото в което са нвити тръбичките към дюзите. Може и при теб да е там проблема. Другите уплътнения може и сам да си ги сменяш, без да трябва стенд, обаче за тази гарнитура се разглобява помпата и без стенд не се прави. С игурно и руги уплътненич се сменят с повечко разглобяване, но чак толкова не съм запознат с устройството на помпата. Нямам стенд и не ми се налага да знам такива подробности :Dex FIAT Marea 1.9 TD100
Коментар
-
msotiroff написа:Колега, не знам кой ти е барал помпата и защо си толкова убеден във възможностите и искренноста му, но факта, че изобщо се е наложило да се връщаш там говори за "добрата" му работа.Виждам, че си от София, а там с помпи Лукас се оправят само двама старци в един сервиз в ж.к.Славия зад депото на автобусите, останалите сервизи са компетентни, ама по Бош, не и по Лукас... Само там мисля, че има стенд за Лукас... Поне до преди 3 години, когато бях "софианче" Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 .Та там ми правиха пълна профилактика на Лукаса на едното Мондео и вече 3 години и около 60 хил.км. няма ядове...ex FIAT Marea 1.9 TD100
Коментар
-
ganchoto написа:Dido_Lyubenov написа:Той се намира от другата страна на помпата, представлява една"топка" в която влиза маркуча от смукателния колектор и е завита в корпуса на помпата. Но това е само едно от местата от които порича. Втория птъ на мен ми протече от гарнитурата на главата на помпата - тялото в което са нвити тръбичките към дюзите. Може и при теб да е там проблема. Другите уплътнения може и сам да си ги сменяш, без да трябва стенд, обаче за тази гарнитура се разглобява помпата и без стенд не се прави. С игурно и руги уплътненич се сменят с повечко разглобяване, но чак толкова не съм запознат с устройството на помпата. Нямам стенд и не ми се налага да знам такива подробности :DОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
ganchoto написа:msotiroff написа:...M-Benz E 250 TD 150hp
M-Benz 200d 75 hp
Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар