Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с горивна система ЛУКАС

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с горивна система ЛУКАС

    Приятели не знам карък ли съм, какъв съм ама тази и без това доста скъпа нафта не спира да тече. 1. Закачвайки я на диагностика, когато си взех колата разбрах, че има теч и помпата беше свалена и всички възможни уплътнения сменени от помпаджия (закачиха я и на стенд). Преди ремонта си правеше сериозна локва на асфалта. 2. След ремонта съм много доволен от настройката на помпата-на свободен ход оборотите паднаха значително. Но пак си ми миришеше на нафта и се върнах, пак свалиха помпата, закачиха я на стенд, но не течеше от нея. Оказа се авансатора-откъм кабелчето. 3. Намерих друг читав авансатор, който съм сигурен, че не е текъл. Монтираха ми го, като при монтажа явно се беше скъсал един от външните о-пръстени и пак течеше. 4. Смениха ми го този о-пръстен, покарах, не протече. Мислех си, че проблемите ми са свършили, но не! Снощи карах и реших пак да погледна какво става под капака и още докато ме лъхна на нафта ми се доплака... Пак се виждаше изтекла нафта, като съм сигурен, че не е от авансатора както преди, опипах го навсякъде, нямаше следи от нафта (когато течеше от о-пръстена и от кабелчето на стария авансатор си личеше ясно, че е оттам). Не се вижда откъде, но на обозначеното с червено място, пак си има по-малка от предишните течове, но все пак локвичка.Та някой някакви идеи от къде може да тече сега? Всички визможни изходи на помпата ли да проверявам? Помпата за трети път да ми я качват на стенд, май няма смисъл, явно не е от нея...
    Прикачени файлове
    ex FIAT Marea 1.9 TD100

    #2
    Сигурен ли си че са сменяли всички уплътнения по помпата, защото аз веднъж си препатих от познат майстор. А това място дето си го очертал е може би най ниската точка и като има теч от помпата винаги се събира и отича там.
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #3
      Dido_Lyubenov написа:
      Сигурен ли си че са сменяли всички уплътнения по помпата, защото аз веднъж си препатих от познат майстор. А това място дето си го очертал е може би най ниската точка и като има теч от помпата винаги се събира и отича там.
      Еми така казва помпаджията... Пича дето по принцип ми прави колата (както и старото ми Деу) казва, че работи от доста време с този помпаджия и казва, че никога не е имало проблем. Факта, че веднъж му връщах колата за нов теч и не ми е взимал допълнително пари, ознава че целта не му е да ме ’дои’... Има ли някакъв вариант без да се разкачва помпата да се разбере откъде точно тече? Последния ми вариант май е да я кача на стенд на друг помпаджия, което е набиване на още пари ест. Или леко просташко изпълнение от рода на това да накарам помпаджията, дето я е правил, да я качи на стенд пред мен...
      ex FIAT Marea 1.9 TD100

      Коментар


        #4
        Виж сега, не го познавам тоя дето ти е правил и старата кола, но аз като си взех моята преди 4 год, я занесох там където си носим служебнитв, защтото по такава кола не бях бутал, а преди това в автосервиз не съм стъпвал. В смисъл никога не съм си вкарвал клата в автосервиз и нямах идея къде да отида за качествено обслужване. Останах доволен. На следващото ходене, нали все пак самайстори ( за теч от авансатора, че беше и посред зима ) дори не ми искаха пари за труд, ама аз им бутнах за една почерпка. Третото ходене беше последно. Текна ми помпата и се наложи да се сваля за смяна на уплътнения, но в сервиза за помпите имаха много работа - случи се еснта когато всички се сещат че трудно им пали дизела, закарах колата при тези мои майстори с уговорката да я смъкнат, да я занесат на 200 м в сервиза за помпите да я оправят там, и после да я монтират обратно. Да обаче наще тарикати видяли че тече от о-пръстена на турбокоректора, сменили го и ме пернаха една сумичка за демонтаж, монтаж и ремонт на помпата в другия сервиз ... Ама не щеш ли, след 3 -4 месеца помпата пак текна, и аз отидох направо в сервиза при помпаджиите и нещата се изясниха. Добре че ония се "разбрали" с моите майстори и не ми взеха пари за демонтаж и монтаж поне. За това те питам - сигурен ли си че е ходила при помпаджията и той е сменил всички уплътнения ? Като ти чета историята, май и теб те мятат по върбите .
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #5
          Dido_Lyubenov написа:
          Виж сега, не го познавам тоя дето ти е правил и старата кола, но аз като си взех моята преди 4 год, я занесох там където си носим служебнитв, защтото по такава кола не бях бутал, а преди това в автосервиз не съм стъпвал. В смисъл никога не съм си вкарвал клата в автосервиз и нямах идея къде да отида за качествено обслужване. Останах доволен. На следващото ходене, нали все пак самайстори ( за теч от авансатора, че беше и посред зима ) дори не ми искаха пари за труд, ама аз им бутнах за една почерпка. Третото ходене беше последно. Текна ми помпата и се наложи да се сваля за смяна на уплътнения, но в сервиза за помпите имаха много работа - случи се еснта когато всички се сещат че трудно им пали дизела, закарах колата при тези мои майстори с уговорката да я смъкнат, да я занесат на 200 м в сервиза за помпите да я оправят там, и после да я монтират обратно. Да обаче наще тарикати видяли че тече от о-пръстена на турбокоректора, сменили го и ме пернаха една сумичка за демонтаж, монтаж и ремонт на помпата в другия сервиз ... Ама не щеш ли, след 3 -4 месеца помпата пак текна, и аз отидох направо в сервиза при помпаджиите и нещата се изясниха. Добре че ония се "разбрали" с моите майстори и не ми взеха пари за демонтаж и монтаж поне. За това те питам - сигурен ли си че е ходила при помпаджията и той е сменил всички уплътнения ? Като ти чета историята, май и теб те мятат по върбите .
          Еми явно ще ходя при моя майстор, ще му кажа да се метне във Марийката и право при помпаджията и ще и го накарам пред мен да я качи на стенда. И все пак ми се искаше тази мярка да е последна. А този о-пръстен на турбокоректора дали е сменян не знам, можеш ли да метнеш някаква снимка на въпросното място?
          ex FIAT Marea 1.9 TD100

          Коментар


            #6
            Той се намира от другата страна на помпата, представлява една"топка" в която влиза маркуча от смукателния колектор и е завита в корпуса на помпата. Но това е само едно от местата от които порича. Втория птъ на мен ми протече от гарнитурата на главата на помпата - тялото в което са нвити тръбичките към дюзите. Може и при теб да е там проблема. Другите уплътнения може и сам да си ги сменяш, без да трябва стенд, обаче за тази гарнитура се разглобява помпата и без стенд не се прави. С игурно и руги уплътненич се сменят с повечко разглобяване, но чак толкова не съм запознат с устройството на помпата. Нямам стенд и не ми се налага да знам такива подробности :D
            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

            Коментар


              #7
              Колега, не знам кой ти е барал помпата и защо си толкова убеден във възможностите и искренноста му, но факта, че изобщо се е наложило да се връщаш там говори за "добрата" му работа.Виждам, че си от София, а там с помпи Лукас се оправят само двама старци в един сервиз в ж.к.Славия зад депото на автобусите, останалите сервизи са компетентни, ама по Бош, не и по Лукас... Само там мисля, че има стенд за Лукас... Поне до преди 3 години, когато бях "софианче" Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 .Та там ми правиха пълна профилактика на Лукаса на едното Мондео и вече 3 години и около 60 хил.км. няма ядове...
              M-Benz E 250 TD 150hp
              M-Benz 200d 75 hp
              Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

              Коментар


                #8
                Dido_Lyubenov написа:
                Той се намира от другата страна на помпата, представлява една"топка" в която влиза маркуча от смукателния колектор и е завита в корпуса на помпата. Но това е само едно от местата от които порича. Втория птъ на мен ми протече от гарнитурата на главата на помпата - тялото в което са нвити тръбичките към дюзите. Може и при теб да е там проблема. Другите уплътнения може и сам да си ги сменяш, без да трябва стенд, обаче за тази гарнитура се разглобява помпата и без стенд не се прави. С игурно и руги уплътненич се сменят с повечко разглобяване, но чак толкова не съм запознат с устройството на помпата. Нямам стенд и не ми се налага да знам такива подробности :D
                А ти как разбра, че точно от тези места ти тече, само с оглед ли, или по някакъв друг начин?
                ex FIAT Marea 1.9 TD100

                Коментар


                  #9
                  msotiroff написа:
                  Колега, не знам кой ти е барал помпата и защо си толкова убеден във възможностите и искренноста му, но факта, че изобщо се е наложило да се връщаш там говори за "добрата" му работа.Виждам, че си от София, а там с помпи Лукас се оправят само двама старци в един сервиз в ж.к.Славия зад депото на автобусите, останалите сервизи са компетентни, ама по Бош, не и по Лукас... Само там мисля, че има стенд за Лукас... Поне до преди 3 години, когато бях "софианче" Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 .Та там ми правиха пълна профилактика на Лукаса на едното Мондео и вече 3 години и около 60 хил.км. няма ядове...
                  То хубаво ама кажи ми как да отида и да набия още пари, като за демонтаж, монтаж и ремонт съм дал 200 лева...
                  ex FIAT Marea 1.9 TD100

                  Коментар


                    #10
                    ganchoto написа:
                    Dido_Lyubenov написа:
                    Той се намира от другата страна на помпата, представлява една"топка" в която влиза маркуча от смукателния колектор и е завита в корпуса на помпата. Но това е само едно от местата от които порича. Втория птъ на мен ми протече от гарнитурата на главата на помпата - тялото в което са нвити тръбичките към дюзите. Може и при теб да е там проблема. Другите уплътнения може и сам да си ги сменяш, без да трябва стенд, обаче за тази гарнитура се разглобява помпата и без стенд не се прави. С игурно и руги уплътненич се сменят с повечко разглобяване, но чак толкова не съм запознат с устройството на помпата. Нямам стенд и не ми се налага да знам такива подробности :D
                    А ти как разбра, че точно от тези места ти тече, само с оглед ли, или по някакъв друг начин?
                    За теча покрай турбо-коректора не разбрах отначало че е от неговото уплътнение, после ми кзаха, а з този от гарнитурата на главата на помпата - той се виждаше. Като работи ДВГ и докато забърша мястото с парцал, веднага се намокряше отново, а то там и нямаше от какво друго да подмокри.
                    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                    Коментар


                      #11
                      Ей от тук тече, ония олигофрен явно там нищо не е сменил. Това каква работа върши и някой има ли идея какъв размер е о-пръстена и с какъв ключ се развива, като гледам е доста голям...
                      Прикачени файлове
                      ex FIAT Marea 1.9 TD100

                      Коментар


                        #12
                        Питай specialista, той каза че ги познава тези помпи. С механичната част няма проблеми. Ако трябва прати ми ЛС.
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар


                          #13
                          ganchoto написа:
                          msotiroff написа:
                          ...
                          То хубаво ама кажи ми как да отида и да набия още пари, като за демонтаж, монтаж и ремонт съм дал 200 лева...
                          Няма да набиваш още пари... Отиваш и набиваш два туката в муцуната на негодника, който нищо не е свършил и си вземаш 200-те лева... В крайна сметка ти си му дал течаща помпа, той ти е върнал течаща помпа => не си е свършил работата...
                          M-Benz E 250 TD 150hp
                          M-Benz 200d 75 hp
                          Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

                          Коментар


                            #14
                            пръстена там е нещо 26*2.5 аз сложих 26*3 но по добре е отиваш директно при майстора понеже нищо не е сменял а ключа е 36

                            Коментар


                              #15
                              Dido_Lyubenov написа:
                              Питай specialista, той каза че ги познава тези помпи. С механичната част няма проблеми. Ако трябва прати ми ЛС.
                              Ще го питам...
                              ex FIAT Marea 1.9 TD100

                              Коментар

                              Working...
                              X