колеги.приятели.зимно време имам проблем със замръзване на скоростния лостлоправя се като покарам 2-3км на първа или когато предвидливо вечер я изключа от скорост и сутрин запаля и я оставям на място 10-15 минути.но това не е решние.мислех че проблема е от прогресивна загуба на масло от скоростите но се оказа че не е така .отидох в моргата и прегледах един лост и му се чуда какво може да замръзне в него.на моя има достатъчно количество розова оригинална грес.просто съм в недоумение защо се получава така.има ли някои които да е патил и как се е справил
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
замръзване на скоростен лост
Collapse
X
-
Re: замръзване на скоростен лост
krasko690 написа:колеги.приятели.зимно време имам проблем със замръзване на скоростния лостлоправя се като покарам 2-3км на първа или когато предвидливо вечер я изключа от скорост и сутрин запаля и я оставям на място 10-15 минути.но това не е решние.мислех че проблема е от прогресивна загуба на масло от скоростите но се оказа че не е така .отидох в моргата и прегледах един лост и му се чуда какво може да замръзне в него.на моя има достатъчно количество розова оригинална грес.просто съм в недоумение защо се получава така.има ли някои които да е патил и как се е справилFIAT Bravo 1.9 JTD GT 105ps
-
+1. И при мен се е случвало да замръзват жилата, самият лост няма какво да замръзне.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
Re: замръзване на скоростен лост
krasko690 написа:колеги.приятели.зимно време имам проблем със замръзване на скоростния лостлоправя се като покарам 2-3км на първа или когато предвидливо вечер я изключа от скорост и сутрин запаля и я оставям на място 10-15 минути.но това не е решние.мислех че проблема е от прогресивна загуба на масло от скоростите но се оказа че не е така .отидох в моргата и прегледах един лост и му се чуда какво може да замръзне в него.на моя има достатъчно количество розова оригинална грес.просто съм в недоумение защо се получава така.има ли някои които да е патил и как се е справилОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
2009-та година пролетта, в последната нощ с отрицателни температури стана -1 градус и ми замръзна. Излекувах го есента на 2009, като свалих акумулатора и с масльонка с тънка човка наливах във всяко жило през скъсаните маншони капка по капка около 30-40 мл масло, комбинирано с непрекъснато превключване на всички предавки. От тогава не е замръзало дори и при екстремно ниски температури. Имало е единствено затруднено превключване при голям студ, което е от друго.
Коментар
-
Не мен ми замръзваше на Либрата едно ябълковидно съединение с палец точно върху самата скоростна кутия, което всъщност предава движението на лоста към кутията. Неколкократно напръскване със смазващ спрей реши проблема. При мен това се появи след като се счупи кората под двигателя и при каране в шляпавица отдолу обилно се умокря и вечерта замръзва. Влизаха ми само І-ва и ІІ-ра, а лоста не можеше да прави страничен ход - само напред и назад.Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
-
Големи ядове бера и аз с Брава 1,9 ЖТД. От три дни вечер ми замръзва скоростния лост на положение първа предавка. Може да се движи само напред и назад т.е. първа-втора. Като загрее колата и лоста се размразява до следващата вечер. Не зная от температурата в купето ли се размразява или от температурата на двигателя. Ако успея да го размразя ще взема да оставя колата на трета или на задна, че ще видим...Някой може ли да даде логично обяснение на това което случва. Ако замръзва жило не трябва ли това да възпрепятства движение напред-назад, а не ляво-дясно? Виждам и други колеги с такъв проблем, а решение?П.П. След малко по-усърдно ровене намерих тази тема http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...E7%ED%E0%EB%EE Мисля, че тя дава отговор на въпроса ми.Peugeot 301
Punto 1.9 JTD - на жената
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар