Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

мнение за Фиат Улисе 2,1ТД

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    мнение за Фиат Улисе 2,1ТД

    здравейте колеги купих си Фиат Улисе 2,1тд 99 год има проблем с оборотомера като мине над 3000 стрелката пада и не показва повече трябва да се загаси и тогава пак си показва пак,уреда за горивото показва постояно малко преди фул(пълен),температурата когато е в движение не качва над 70 а на място като се подава газ достига 90 и си включва перката,лампата за аербек е започнала да свети и са я извадили,тъй като са и сменили ГНП Лукас със Бош възможно ли е проблема да е от това.Струва ми се че не набира добре малко тромава е.Предварително Ви благодаря.

    #2
    Добре дошъл в гилдията,на италианките и най-вече на дизелите.Нищо че е с френски мотор.За стрелката на горивото,трябва да извадиш сондата в резервуара,сигурно поплавъка е заседнал.За температурата,мисля че е нормално да държи 70 градуса,когато се движи,все пак има струя да я охлажда.За това,че е тромава,не очаквай да е бегачка тая кола.Все пак е ван,няма аеродинамика като,на лека кола.Тежи си доста 1690 кг. и има 109к.с.Но пак зависи колко е мудна,дали понася добре,мотора смяната на една помпа с друга(това някой разбиращ да каже) и ако може,дали е направена трансплантацията както трябва.Успех!
    Fiat Punto`04 1.2 60hp.
    Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
    ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

    Коментар


      #3
      колега питах и други и те ми казаха 4е е нормално да даржи 70градуса,а за оборотомера ми казаха да си проверя динамото интересува ме колко е нормално да се долива масло от смяна до смяна от тоя кадето я взех колата си няма хабер от коли явно не го е сменял маслото от 13000км правила са му ремонт на двигатела доколото знам трябва да се кара пурвона4ално с по тунко масло и да се смени на малко км

      Коментар


        #4
        st3333 написа:
        колега питах и други и те ми казаха 4е е нормално да даржи 70градуса,а за оборотомера ми казаха да си проверя динамото интересува ме колко е нормално да се долива масло от смяна до смяна от тоя кадето я взех колата си няма хабер от коли явно не го е сменял маслото от 13000км правила са му ремонт на двигатела доколото знам трябва да се кара пурвона4ално с по тунко масло и да се смени на малко км
        Наливаш си масло каквото пише по каталог, защото по-тънко или по дебело ще ти излиза по-дебело. А за смяната на помпата... явно машинката е попаднала в "сервиз". Малко са хората които наистина знаят как работят помпите Лукас, и като се случи някой "умник" слага БОШ защото са механични, а от това се губи мощност и съответно няма как мотора да е пъргав. Маслото на тези мотори се сменя на 10 000 км. а от доливане е нормално да ти глътне до литър за тези километри. По каталозите дават мах разход на масло да стига до 0.8 л/1000 км, но това си е адски много. Оборотомера мисля взема информация от ЕКУ, а твоето е много вероятно да има проблем щом са сменили помпата с БОШ. ЕКУ-то ти трябва да е Лукас и няма как да се ползва за помпата БОШ.
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #5
          благодаря ти колега утре ще ходя до майстор мой приятел занимава се само с помпи и дюзи тъкмо ще си сменя маслото и филтрите благодаря ти за съвети те

          Коментар

          Working...
          X