Лоста на разтоварващия клапан ще се мести когато турбината достиге мах. налягане - 1.05 бара, а това няма как да се случи при форсиране на място. Не разбрах само от къде изхвърли нафта като си откачил входящия маркуч на горивния филтър ? От там трябва да засмуква, не да изхвърля. Подкачващата помпа е в ГНП . Има една ръчна - тип круша за обезвъздушаване ...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с мощноста на тд100
Collapse
X
-
Dido_Lyubenov написа:Лоста на разтоварващия клапан ще се мести когато турбината достиге мах. налягане - 1.05 бара, а това няма как да се случи при форсиране на място. Не разбрах само от къде изхвърли нафта като си откачил входящия маркуч на горивния филтър ? От там трябва да засмуква, не да изхвърля. Подкачващата помпа е в ГНП . Има една ръчна - тип круша за обезвъздушаване ...
Коментар
-
Karolii4o написа:Dido_Lyubenov написа:Лоста на разтоварващия клапан ще се мести когато турбината достиге мах. налягане - 1.05 бара, а това няма как да се случи при форсиране на място. Не разбрах само от къде изхвърли нафта като си откачил входящия маркуч на горивния филтър ? От там трябва да засмуква, не да изхвърля. Подкачващата помпа е в ГНП . Има една ръчна - тип круша за обезвъздушаване ...Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
dobrujanetza написа:Karolii4o написа:lubomm написа:авансатора и той прави такива белиFiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
-
Karolii4o написа:Здравейте има ли начин да проверя работи ли разтоварващия клапан?Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Здравейте сега си идвам от майстора проблема беше,чепомпата беше зацепена зъб напред направиха ново зцепване,но подобрението беше минимално.Майстора ми махна въздушния филтър и колата трагна да варви перфектно,жзех нов филтар и с него колата пак не иска да варви. Някой имал ли е такъв проблем да ми каже какъв филтър да взема?
Коментар
-
Karolii4o написа:Здравейте сега си идвам от майстора проблема беше,чепомпата беше зацепена зъб напред направиха ново зцепване,но подобрението беше минимално.Майстора ми махна въздушния филтър и колата трагна да варви перфектно,жзех нов филтар и с него колата пак не иска да варви. Някой имал ли е такъв проблем да ми каже какъв филтър да взема?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Нали каза, че от оня маркуч дето влиза отгоре в смукателния колектор до 1-ви цилиндър, тече нафта ? Така ли е ? Ако да, смени мембраната на турбо-коректора, и си сложи въздушния филтър на мястото. Няма как да стане, без въздушен филтър да бачка перфектно, а с нов фъдушен филтър да не иска. Проблема не е във филтъра ! Има и куп други възможни причини, но искам да караме по ред, и първото нещо което искам да ми кажеш сега е за оня маркуч. Тче ли нафта от него ? За другите неща после ще говорим, че там вече става дума за даване на пари за диагностика, или тестове. Те не се виждат дали са скапани, просто като ги погледнеш.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Karolii4o написа:Не не сме я сменяли,когато казах,че тече имах предвид от филтара кам двигателя не от колектора кам помпата. Маркуча от колектора кам помпата си е сух но беше малко напукан и го смених и него. Извинявай за негодните обяснения по горе.Какво друго може да е?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар