Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с мощноста на тд100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Лоста на разтоварващия клапан ще се мести когато турбината достиге мах. налягане - 1.05 бара, а това няма как да се случи при форсиране на място. Не разбрах само от къде изхвърли нафта като си откачил входящия маркуч на горивния филтър ? От там трябва да засмуква, не да изхвърля. Подкачващата помпа е в ГНП . Има една ръчна - тип круша за обезвъздушаване ...
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #17
      абе явно че турбото си е пътник.усещаш ли луфтове,особено аксиални(по оста) не се замисляй-сменяй го.

      Коментар


        #18
        Dido_Lyubenov написа:
        Лоста на разтоварващия клапан ще се мести когато турбината достиге мах. налягане - 1.05 бара, а това няма как да се случи при форсиране на място. Не разбрах само от къде изхвърли нафта като си откачил входящия маркуч на горивния филтър ? От там трябва да засмуква, не да изхвърля. Подкачващата помпа е в ГНП . Има една ръчна - тип круша за обезвъздушаване ...
        Правилно грешката ми е в обяснението откачих маркуча дето отива кам всмукателния колектор,от там праскаше.Имаш ли някакви други идеи или май си остава да сменя турбото.

        Коментар


          #19
          Karolii4o написа:
          Dido_Lyubenov написа:
          Лоста на разтоварващия клапан ще се мести когато турбината достиге мах. налягане - 1.05 бара, а това няма как да се случи при форсиране на място. Не разбрах само от къде изхвърли нафта като си откачил входящия маркуч на горивния филтър ? От там трябва да засмуква, не да изхвърля. Подкачващата помпа е в ГНП . Има една ръчна - тип круша за обезвъздушаване ...
          Правилно грешката ми е в обяснението откачих маркуча дето отива кам всмукателния колектор,от там праскаше.Имаш ли някакви други идеи или май си остава да сменя турбото.
          Това ти е проблема - спукана мембрана на турбо-коректора. Струва около 50 лв. Купувай нова , сменяий и ще си шест. По тоя маркуч налягането на въздуха в смукателния колектор, предизвикано от турбината, подава инфо към мембраната за корекция на обогатяването и така помпата повишава дебита към дюзите в зависимост от натоварването. Там не трябва да има нафта, а само въздух от колектора към помпата.
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            #20
            Лошото е че трагвам на работа от утре и няма как,може би в сабота ще и обарна внимание. Вав всеки случай ще пиша какво е станало след като сменя мембраната. БЛАГОРАРЯ!

            Коментар


              #21
              dobrujanetza написа:
              Karolii4o написа:
              lubomm написа:
              авансатора и той прави такива бели
              Колега не сам много на ти.Този авансатор нещо по турбото ли е или е друго,и ако да каде да го тарся? Благодаря!
              Обади се на колегата gal-76 на ЛС. Ако искаш- ще ти дам и номер за връзка на ЛС.
              Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

              Коментар


                #22
                Здравейте има ли начин да проверя работи ли разтоварващия клапан?

                Коментар


                  #23
                  Karolii4o написа:
                  Здравейте има ли начин да проверя работи ли разтоварващия клапан?

                  Коментар


                    #24
                    Karolii4o написа:
                    Здравейте има ли начин да проверя работи ли разтоварващия клапан?
                    Има начин примерно да поставиш един евтин буустметър и следиш какво е налягането след турбината.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...er=asc&start=0
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар


                      #25
                      Здравейте сега си идвам от майстора проблема беше,чепомпата беше зацепена зъб напред направиха ново зцепване,но подобрението беше минимално.Майстора ми махна въздушния филтър и колата трагна да варви перфектно,жзех нов филтар и с него колата пак не иска да варви. Някой имал ли е такъв проблем да ми каже какъв филтър да взема?

                      Коментар


                        #26
                        Karolii4o написа:
                        Здравейте сега си идвам от майстора проблема беше,чепомпата беше зацепена зъб напред направиха ново зцепване,но подобрението беше минимално.Майстора ми махна въздушния филтър и колата трагна да варви перфектно,жзех нов филтар и с него колата пак не иска да варви. Някой имал ли е такъв проблем да ми каже какъв филтър да взема?
                        Мембраната на турбо-регулатора смени ли я ? Няма такъв филтър, дето като го сложиш нов, да не може да върви колата с него. Освен ако не го слгаш с найлоновата опаковка - без да го разпечаташ ???
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар


                          #27
                          Колега говоря сериозно! Не сме я сменя ли просто без филтар колата варви чудесно като сложих новия варвенето пак по старо му махнах новия и пак варви нормално??? Нямам идея защо така?

                          Коментар


                            #28
                            Нали каза, че от оня маркуч дето влиза отгоре в смукателния колектор до 1-ви цилиндър, тече нафта ? Така ли е ? Ако да, смени мембраната на турбо-коректора, и си сложи въздушния филтър на мястото. Няма как да стане, без въздушен филтър да бачка перфектно, а с нов фъдушен филтър да не иска. Проблема не е във филтъра ! Има и куп други възможни причини, но искам да караме по ред, и първото нещо което искам да ми кажеш сега е за оня маркуч. Тче ли нафта от него ? За другите неща после ще говорим, че там вече става дума за даване на пари за диагностика, или тестове. Те не се виждат дали са скапани, просто като ги погледнеш.
                            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                            Коментар


                              #29
                              Не не сме я сменяли,когато казах,че тече имах предвид от филтара кам двигателя не от колектора кам помпата. Маркуча от колектора кам помпата си е сух но беше малко напукан и го смених и него. Извинявай за негодните обяснения по горе.Какво друго може да е?

                              Коментар


                                #30
                                Karolii4o написа:
                                Не не сме я сменяли,когато казах,че тече имах предвид от филтара кам двигателя не от колектора кам помпата. Маркуча от колектора кам помпата си е сух но беше малко напукан и го смених и него. Извинявай за негодните обяснения по горе.Какво друго може да е?
                                Малко по-късно ще ти пратя инструкции на ЛС.
                                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                                Коментар

                                Working...
                                X