Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Пунто 1.7ТD не иска да върви

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Днес закарах Фиатката до моя майстор и почнахме да го преглеждаме, споменах ми за клапана за изгорелите газове да го провериме и се оказа че нерабори, първо пробвах на ръка да го помръдна но не поддаде, майстора ми каза да се кача в колата и да ме повдигне с подемника и да запаля колата да подам каза както и направих резултата бе нулев грам не мърда явно е блукирал.Та мисълта ми е един колега бе споменал че и на него му се е случвало същото как е решил проблема без да се сваля турбото дали има варянт да се раздвижи и дали клапана трябва да се движе на ръка, дали от него се влияе вървенето ?

    Коментар


      #47
      Виж сега, колега. Този клапан отваря когато към мембраната подадеш определено налягане. Тридно ще го мръднеш на ръка, а ако сбъркаш посоката в която трябва да се движи и го напънеш със щанга, може да го прецакаш. За най сигурно, вземи една помпа за помпене на гуми, откачи маркуча от турбото към мембраната и закачи помпата към мембраната. Внимателно напомпи, и виж дали ще мърда лоста на клапана. Най-добре е да има манометър, за да виждаш при какво налягане мърда, ако изобщо мръдне. Така ще разбереш и дали не е спукана мембраната. Не знам какво е необходимото налягне за твоя модел, на ТД100 е 1,05 бара. Ако лоста мърда, не е гаранция че клапана затваря като няма налягане, а това се вижда само като се свали турбото. Може се пак да пробваш с един манометър, да провериш какво налягане вдига турбото в движение. Най-гадното е, че ако има проблем с подаването на гориво, пак няма да вдигне налягане от турбото, защото няма да има достатъчно изгорели газове за да го развъртят достатъчно. И след тези размисли и страсти, мисля че е най-добре да свалиш турбото и да му направиш преглед и профилактика и да си сигурен че не е в него проблема.
      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

      Коментар


        #48
        Ta4kata написа:
        Днес закарах Фиатката до моя майстор и почнахме да го преглеждаме, споменах ми за клапана за изгорелите газове да го провериме и се оказа че нерабори, първо пробвах на ръка да го помръдна но не поддаде, майстора ми каза да се кача в колата и да ме повдигне с подемника и да запаля колата да подам каза както и направих резултата бе нулев грам не мърда явно е блукирал.Та мисълта ми е един колега бе споменал че и на него му се е случвало същото как е решил проблема без да се сваля турбото дали има варянт да се раздвижи и дали клапана трябва да се движе на ръка, дали от него се влияе вървенето ?
        Сервизът в който мои раздвижиха клапана се казва Унитех.Занимават се само с турбота. Използваха някакви телове, лостове и бая псуваха. Цялата работа отиде над час. Ако искаш завърти им един тел. за консултация. Смятам, че няма да ти откажат.
        Palio Weekend 1.7 TD

        Коментар


          #49
          Този сервиз не е ли във Варна чак, ще им бия една шайба, ще го правя в един сервиз при приятели и ако стане стане ако не здраве, но без сваляне надали ще се получи. Дали от него ще тръгне колата ако си заработи ?Ще пиша за резултата !

          Коментар


            #50
            Ta4kata написа:
            Този сервиз не е ли във Варна чак, ще им бия една шайба, ще го правя в един сервиз при приятели и ако стане стане ако не здраве, но без сваляне надали ще се получи. Дали от него ще тръгне колата ако си заработи ?Ще пиша за резултата !
            Работата става без сваляне, само с вдигане на подемник.
            Palio Weekend 1.7 TD

            Коментар


              #51
              Е да ще пробвам утре по мързеливия начин, се пак съм Българин ! :D

              Коментар


                #52
                Клеги днес поразглобихме Фиатката мерихме налягането на турбото 1.5 бара, гледахме клапана на помпата за сместа също и клапана на турбото и нищо неоткрихме проблема, казах на маистора че клапана на турбото е заседнал, а тои ми каза че не е докато съм бил за кафето го натиснал с отверката и работел и до последно проблема не бе решен и решихме да смениме разпрасквачите и ако несе оправи ще му турям табелите за продан. Тръгнах си аз дадох му газ и се оказа че е почнало да ускорява доста по добре имаше доста сняг но излезнах на околувръсното си му дадох жегичка и доста по добре се държеше имаше ускорение но ми се струва ше че е почнало да гори доста повече и за утре съм подготвил 4 разпрасквача Бош за да видя дали ще му падне разхода че сутрин като го запаля трака като трактор беларус, предполагам че трябва да даде някаква разлика, а с ЕГР-а какво да правя да го изолирам или да си го вържа както трябва, тои почиствали се нещо ! Имам и друг проблем потът ми се стъклата махнах филтара на купето и несъм взимал друг намали малко, от време на време изчезваше по малко антифриз взех добавка за радятори и е сипах с риск да го запуша напълно и така или иначе ще се сваля таблото за радятора, трудна ли му е смяната, свалял съм 3-4 пъти табла на мерцедеси и знам че таблото няма да ми е проблем проблем ми е после докато стигна со радятора там кое как се разкачва !Благодаря Колеги предварително.

                Коментар


                  #53
                  този клапан е хубаво да се почисти.за целта се разглобява турбото,откача се лостчето на клапана за да се освободи и се полира самия клапан и леглото му.в повечето случаи е пулно с нагар,клапана на може да затвори добре и турбото достига макс.налягане или на много високи обороти или въобще не го достига.а като не достига налягане не отваря и клапана.абе нещата са навързани.понякога само с раздвижване също пада нагара от леглото и клапана,но е по-добре да се почисти.полирането става с водна шкурка 600 и масло.накрая след като всичко е полирано и почистено наливаш нафта за проба дали изпуска

                  Коментар


                    #54
                    ЕГР-а си го вържи както трябва, и пробвай какще се държи с него. Клапана на турбото може би не е бил затворил напълно при предишно отваряне, и сега като го е бутнал майстора с отверката, се е оправил и е затворил. Това обаче означава че сигурно има много нагар покрай тоя клапан и може отново да ти извърти тя номер. Тракането може да е от рабъзикана ГНП, с цел да дократ някакво вървене на машинката, а проблема да си е бил само в клапана на турбото. Налей хубава нафта, не знам каква наливаш сега, и пробвай с нея как ще се държи. Това че трка много на студен ДВГ може и от наафтата да е.
                    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                    Коментар


                      #55
                      Днес си купих разпръсквачи бош 20лв броя преди час оставих колата на моя майстор, утре се надявам всичко да е както трябва.Ще има и регулаж на клапаните

                      Коментар


                        #56
                        Взех колата от сервиза, върви доста по добре, след смяна на разпръсквачи и регулиране на клапаните, маистора ми каза че една от дюзите била много зле била пикала а другите били горе долу приемливи за незнаините си километри. Казаха ми още че разхода щял да ми падне с 1 литър след смяната на дюзите. Преди 5 мин се прибрах и ходих да е тествам но ми се струва се още че повече от 140 няма да напраави, сигорно тези дни ще изхвъля и катализатора че може и тои да е издал багажа и да прави спънка във високите обороти когато напомпи турбото, има ли начин да се разбере дали катализатора е читав!Колеги ГОЛЯМА БЛАГОДАРСКО, че ми писахте и заедно решихме проблема, дано несъм ви досадил !

                        Коментар


                          #57
                          Ta4kata написа:
                          Взех колата от сервиза, върви доста по добре, след смяна на разпръсквачи и регулиране на клапаните, маистора ми каза че една от дюзите била много зле била пикала а другите били горе долу приемливи за незнаините си километри. Казаха ми още че разхода щял да ми падне с 1 литър след смяната на дюзите. Преди 5 мин се прибрах и ходих да е тествам но ми се струва се още че повече от 140 няма да напраави, сигорно тези дни ще изхвъля и катализатора че може и тои да е издал багажа и да прави спънка във високите обороти когато напомпи турбото, има ли начин да се разбере дали катализатора е читав!Колеги ГОЛЯМА БЛАГОДАРСКО, че ми писахте и заедно решихме проблема, дано несъм ви досадил !
                          Ако не дрънчи, или не се изсипят карантиите му като го сваляш :D Трябва да се вижда питата вътре, а не да е една черна топка сажди.
                          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                          Коментар


                            #58
                            Ta4kata написа:
                            Взех колата от сервиза, върви доста по добре, след смяна на разпръсквачи и регулиране на клапаните, маистора ми каза че една от дюзите била много зле била пикала а другите били горе долу приемливи за незнаините си километри. Казаха ми още че разхода щял да ми падне с 1 литър след смяната на дюзите. Преди 5 мин се прибрах и ходих да е тествам но ми се струва се още че повече от 140 няма да напраави, сигорно тези дни ще изхвъля и катализатора че може и тои да е издал багажа и да прави спънка във високите обороти когато напомпи турбото, има ли начин да се разбере дали катализатора е читав!Колеги ГОЛЯМА БЛАГОДАРСКО, че ми писахте и заедно решихме проблема, дано несъм ви досадил !
                            Моето да не мислиш, че ще вдигне повече от 140. Този двигател толкова може.
                            Palio Weekend 1.7 TD

                            Коментар


                              #59
                              Преди 6 години вдигнах с моето 160км/ч, просто така - за проба! Сега ми се иска пак да пробвам, но ме е страх....
                              Fiat Punto 1.7 TD

                              Коментар


                                #60
                                А бе то не че аз карам с него толкоз бързо аз повече от 90 100 не дигам, абе след смяната на дюзите пак си дрънка ващв така ли работят като стар дизел !Тези дни и с катализатора ще се заема, термостата и трябва да отстраня проблема с потенето на стъклата

                                Коментар

                                Working...
                                X