Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Пунто 1.7ТD не иска да върви

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Първо затапи ЕГР-а, може само да му откачиш вакуума и да запушиш маркуча с нещо да не смуче въздух. Ако пак не върви, ще трябва да провериш дали е правилно зацепен ангренажня ремък. Ако има изместване с 1 - 2 зъба, ще работи, ама колкото да не умре.
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #17
      Много приказки на вятъра!Едвали някой познава този мотор и тази помпа толкова колкото смея да твърдя че ги познавам.Именно за това никъде не споменавам нищо нито за дебитомери нито за авансатори!Това е стария до болка познат 1.7 Д на Фиат.Сложили са му едно турбо и ЕГР система.Нищо ново под слънцето!Направете разлика между налягане и вакум!Турбо коректора се задейства от налягане в смукателния колектор създадено от турбото!!!Сигнала пристига директно без никакви клапани,вакуми и т.н. В крайна сметка след като не познаваш устройството и не можеш да се справиш с проблема потърси помощ,но не тук.Тук всеки който кара дизелова кола е компетентен и дава акъл,а малко са тези който наистина могат да ти открият и решат проблема.Моляте не разбазиквай винтовете по помпата!Съвета ми е да се провери колко надува турбото.Има съмнения че нещо не е наред там.Или не надува както трябва или помпата не отговаря на командата за по-голяма порция.За съжаление последното се доказва на стенда.Успех!

      Коментар


        #18
        Колеги прави сте като казвате да потърся мнението на специалист но проблема е че в града в които живея гледат да ти взимат само парите и работа никаква ще се изкажат че е свършила турбината и ходи се оправяй, само ще ме накарат да е прата за рециклиран е и само ще се набутам с 1000лв които неса малко пари за тази кола със стойност 1500лв.

        Коментар


          #19
          Както ти казах, затапи ЕГР-а с ламарина между клапана и смукателния колектор и му откачи вакуума. Провери и дали е зацепен правилно ангренажния ремък. Това са неща, които предполагам че ще можеш да направиш и сам. Ако не знаеш как трябва да е зацепен ангренажа, снимай го и качи снимките тук, ще ти кажем какво да гледаш. Всичко останало са приказки наизуст. На турбината трябва да има един разтоварващ клапан, който се управлява от налягането след турбината. Обикновено един малък маркуч взема въздух след турбината и го подава към мебрана и с един лост мембраната отваря байпас на турбината. Провери този маркуч да не е прецакан, или да е блокирал клапана.
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            #20
            Днес няма да мога да разкача капаците на ангренажа но утре ще пробвам да направя някоя снимка, а за клапана възможно ли е да го изолирам место с ламарина с кингерит ?

            Коментар


              #21
              Ta4kata написа:
              Днес няма да мога да разкача капаците на ангренажа но утре ще пробвам да направя някоя снимка, а за клапана възможно ли е да го изолирам место с ламарина с кингерит ?
              Не го препоръчвам, защото ако клапана изпуска, клингерита ще се скъса и ще се натика при клапаните. Тогава става сложно.
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #22
                И моето Palio не вървеше. Отидох на диагностика на турбото. Оказа се някакъв клеясал лост, който не отваря турбината. Раздвижиха го. Казаха ми ,че понеже карам колата само градско и пенсионерски така ставало. Сега бяга, та се къса. Моят съвет е - изкарай я на магистралата. Така правя переодично и нямам повече проблеми.
                Palio Weekend 1.7 TD

                Коментар


                  #23
                  serge написа:
                  И моето Palio не вървеше. Отидох на диагностика на турбото. Оказа се някакъв клеясал лост, който не отваря турбината. Раздвижиха го. Казаха ми ,че понеже карам колата само градско и пенсионерски така ставало. Сега бяга, та се къса. Моят съвет е - изкарай я на магистралата. Така правя переодично и нямам повече проблеми.
                  Именно тоя лост отваря байпаса на турбината. Ако остане отворен, турбината върти, ама не вдига налягане.
                  Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                  Коментар


                    #24
                    Сега заминавам да го попрегледам малко, става въпрос за клапана които задейства клапата по механичен начин (лоста при турбината) сега ще я пробвам дали се движи на ръка, ако мога да бръкна но мисля че има начин. Благодаря колеги !

                    Коментар


                      #25
                      Много лошо време отлагам за утре, много дъжд и силен вятър !

                      Коментар


                        #26
                        Колеги, днес бях на диагностика и ми казаха майсторите че турбото си е заминало, мене ми се стори малко страмно защото колата е на 5 хил км от как съм е взел и масло не се е поницило несъм доливал там кадето съм го сипъл там си е а и перките на турбото са здрави, няма голям луфт на оста но се пак малко ми се струва невъзможно.Имам приятел с катастрофирала марея турбото дали ще пасне на моята макар турбото да е малко по голямо или искам много преправяне ?

                        Коментар


                          #27
                          Първо искай мнение и на други майстори. Как го разбраха, че е заминало-мериха ли налягането което трябва да "надуе"?
                          Palio Weekend 1.7 TD

                          Коментар


                            #28
                            И без турбо трябва да може да достигаш максималната скорост за този автомобил с този двигател,само че по-бавно.А тия 120 км/ч се вдигат на 4-та.
                            Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
                            ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

                            Коментар


                              #29
                              Ми мери вакумите на клапаните кабели мотка и след 15 мин чудене ми каза че турбото е свършило! Каза 30 кинта и ако щеш, а аз ми казак че ако се окаже че не е турбото ще се върна да си зема парите, а тои каза че всичи сме били професори !А за скороста на 4-та предавка мах скорост 110 на 5-та 120 изглежда че достига едни обороти и повече неще.

                              Коментар


                                #30
                                Как пък разбра от вкуума, че турбото е заминало Бах ти и майсторите ! Щом на 4-та вдигаш 110 а на 5-та 120, значи няма мощност, но не е задължително проблема да е в турбината. Провери ли как е зацепен ангренажа ?
                                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                                Коментар

                                Working...
                                X