Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Пунто 1.7ТD не иска да върви

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Пунто 1.7ТD не иска да върви

    Здр. Колеги притежавам Фиат Пунто 1.7ТD 1999г. 70кс. и ми се струва че колатанеиска да върви, максималната и скорост е 120км. Притежавал съм Оперл астра 1.7 65 кс и при покупката на колатами се струваше че трябва да върви пощи колко нея.Как да разбера дали турбото работи и какво друго да гледам по нея,колата ми казаха че с ГНП Бош набира като стар дизел иначеза пушене колата пуши само когато е студена, а като загрее няма дим Благодаря Предварително!

    #2
    виж си въздушния филтър
    fiat tipo 1.6mi 75k.c 1994
    alfa 145

    Коментар


      #3
      Нов е колега, като купих колата бе изцапан с масло и го подмених с нов макар да бе на не повече от 10км ама явно така се цапа, не е от него Някакво друго предположение ?

      Коментар


        #4
        Пробвай това:извади маркуча от филтъра,който идва от резервоара,развий капачката на резервоара и надуй с помпа през маркуча,докато буталото на помпата започне да се движи свободно и в резервоара се чува хубаво бълбукане.Ако ти се оправи вървенето/над 120 км./,значи ти е запушена цедката на сондата в резервоара,и ще трябва да я сваляш да я почистиш.
        Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
        ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

        Коментар


          #5
          Колега и това го направих но не знаех кои е входа кои е изхода и затова надувах и двата дори и този на излишната нафта.Нещо друго ще е но се питам и аз какво ще излезе.Ако го кача на диагностика ще покаже ли нещо, аз си мисля че може и нищо да не покаже поради липса на всякакъв вид електроника!

          Коментар


            #6
            Вдигни дебита на помпата,ама за това по добре в сервиз или си бележи началното положение на болтчето.И друго се сетих-ограничителя на максималните обороти-най-напред пробвай него-развий го малко и пробвай как върви,да не предишния собственик да е ограничил скоростта на жена си .
            Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
            ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

            Коментар


              #7
              Като каза ограничение се сетих че преди 2 месеца като купих колата и като почнах да се рова по нея забелязах едно : вакумния маркуч коти влиза в клапана на турбото (разтоварващия клапан) бе мушнат в маркуча съчма, случаино е забелязах след като разбрах че колата не иска да върви съчмата бе мушната в маркуча а маркуча се бе спукал, след което е премахнах и мушнах проверих целия маркуч за протрито и запушено и се оказа че е изкаран от самия вакум клапан които се намира до акумулатора но резултат пак, с една дума нещо е магерено но не знам какво, след разговора с моя монтьор ми каза че ако е карал някои начинаещ сигурно са я ограничили и до тука . И единия клапан и другия работи тази кола дали има ARG клапан или това е същия клапан които се намира до турбото там кадето влиза въпросни язапушен преди това маркуч .Ограничителя на максималните обороти - Къде се намира това въпросно болче ?

              Коментар


                #8
                Жилото на педала на "гаста" е закачено на една "кобилица" на ГНП/помпата/.Когато педала не е натиснат,кобилицата опира в една шпилка-ограничител на минималните обороти,а при натиснат до "ламарина"-в ограничителя на максималните обороти.
                Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
                ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

                Коментар


                  #9
                  Това ще ми е първата работа утре. Благодаря колега :P

                  Коментар


                    #10
                    Ta4kata написа:
                    Като каза ограничение се сетих че преди 2 месеца като купих колата и като почнах да се рова по нея забелязах едно : вакумния маркуч коти влиза в клапана на турбото (разтоварващия клапан) бе мушнат в маркуча съчма, случаино е забелязах след като разбрах че колата не иска да върви съчмата бе мушната в маркуча а маркуча се бе спукал, след което е премахнах и мушнах проверих целия маркуч за протрито и запушено и се оказа че е изкаран от самия вакум клапан които се намира до акумулатора но резултат пак, с една дума нещо е магерено но не знам какво, след разговора с моя монтьор ми каза че ако е карал някои начинаещ сигурно са я ограничили и до тука . И единия клапан и другия работи тази кола дали има ARG клапан или това е същия клапан които се намира до турбото там кадето влиза въпросни язапушен преди това маркуч .Ограничителя на максималните обороти - Къде се намира това въпросно болче ?
                    Този маркуч е точно за ЕГР-а и упрвлява въпросния клапан. Ако клапана е прецакан, по-добре затапи маркуча, и постави една ламаринка на клапана между смукателния колектор и въпросния клапан, защото може да стои постоянно отворен и за това да не иска да върви машинката. По-добре не пипай ограничителите на помпата, защото може да си навлечеш повече проблеми.
                    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                    Коментар


                      #11
                      Колеги днес разгледах ограничителите на помпата горния е на половина волния си е на 3,4милиметра !Въпросния клапан го пробван на вакум с уста и гледам че работи не е спукана мембраната по какъв начин да проверя дали работи ?Аи електрическия клапан прави вакум като запаля колата се усеща !

                      Коментар


                        #12
                        В горния си пост пишеш за маркуч който отива до ГНП-то и влиза във горната част (турбо коректора)Този маркуч не е за вакум!!!! По него пристига налягане от турбото от турбото и казва на ГНП-то да разреши по-голяма порция гориво когато е под товар!!!!Разбери дали е изправна тази система!Успех!

                        Коментар


                          #13
                          Този маркуч които излиза от ГНП-то и влиза във горната част (турбо коректора) несъм го забелязал утре ще разгледам, по него какво преминава, Вакум или налягане надали нафта и как да разбера дали системата е в изправност ?

                          Коментар


                            #14
                            Ta4kata написа:
                            Колеги днес разгледах ограничителите на помпата горния е на половина волния си е на 3,4милиметра !Въпросния клапан го пробван на вакум с уста и гледам че работи не е спукана мембраната по какъв начин да проверя дали работи ?Аи електрическия клапан прави вакум като запаля колата се усеща !
                            Спри му вакуума и го затапи тоя клапан, за да разбереш дали работи правилно. Може ел. магнитния да е скапан, а може и управлението му да се лъже от дебитомер или нещо друго. С каква помпа си - БОШ или Лукас ? В твоя случай има вероятност и от дебитомер да страдаш. Най лесно се разбира от поведението на ДВГ със и без ЕГР, ако не ти се дават пари за диагностика или няма кой да ти направи кадърна такава. Има ли на помпата авансаторен клапан ?
                            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                            Коментар


                              #15
                              Помпата ми е Бош

                              Коментар

                              Working...
                              X