Здр. Колеги притежавам Фиат Пунто 1.7ТD 1999г. 70кс. и ми се струва че колатанеиска да върви, максималната и скорост е 120км. Притежавал съм Оперл астра 1.7 65 кс и при покупката на колатами се струваше че трябва да върви пощи колко нея.Как да разбера дали турбото работи и какво друго да гледам по нея,колата ми казаха че с ГНП Бош набира като стар дизел иначеза пушене колата пуши само когато е студена, а като загрее няма дим Благодаря Предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Пунто 1.7ТD не иска да върви
Collapse
X
-
Пробвай това:извади маркуча от филтъра,който идва от резервоара,развий капачката на резервоара и надуй с помпа през маркуча,докато буталото на помпата започне да се движи свободно и в резервоара се чува хубаво бълбукане.Ако ти се оправи вървенето/над 120 км./,значи ти е запушена цедката на сондата в резервоара,и ще трябва да я сваляш да я почистиш.
Коментар
-
Колега и това го направих но не знаех кои е входа кои е изхода и затова надувах и двата дори и този на излишната нафта.Нещо друго ще е но се питам и аз какво ще излезе.Ако го кача на диагностика ще покаже ли нещо, аз си мисля че може и нищо да не покаже поради липса на всякакъв вид електроника!
Коментар
-
Като каза ограничение се сетих че преди 2 месеца като купих колата и като почнах да се рова по нея забелязах едно : вакумния маркуч коти влиза в клапана на турбото (разтоварващия клапан) бе мушнат в маркуча съчма, случаино е забелязах след като разбрах че колата не иска да върви съчмата бе мушната в маркуча а маркуча се бе спукал, след което е премахнах и мушнах проверих целия маркуч за протрито и запушено и се оказа че е изкаран от самия вакум клапан които се намира до акумулатора но резултат пак, с една дума нещо е магерено но не знам какво, след разговора с моя монтьор ми каза че ако е карал някои начинаещ сигурно са я ограничили и до тука . И единия клапан и другия работи тази кола дали има ARG клапан или това е същия клапан които се намира до турбото там кадето влиза въпросни язапушен преди това маркуч .Ограничителя на максималните обороти - Къде се намира това въпросно болче ?
Коментар
-
Ta4kata написа:Като каза ограничение се сетих че преди 2 месеца като купих колата и като почнах да се рова по нея забелязах едно : вакумния маркуч коти влиза в клапана на турбото (разтоварващия клапан) бе мушнат в маркуча съчма, случаино е забелязах след като разбрах че колата не иска да върви съчмата бе мушната в маркуча а маркуча се бе спукал, след което е премахнах и мушнах проверих целия маркуч за протрито и запушено и се оказа че е изкаран от самия вакум клапан които се намира до акумулатора но резултат пак, с една дума нещо е магерено но не знам какво, след разговора с моя монтьор ми каза че ако е карал някои начинаещ сигурно са я ограничили и до тука . И единия клапан и другия работи тази кола дали има ARG клапан или това е същия клапан които се намира до турбото там кадето влиза въпросни язапушен преди това маркуч .Ограничителя на максималните обороти - Къде се намира това въпросно болче ?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
В горния си пост пишеш за маркуч който отива до ГНП-то и влиза във горната част (турбо коректора)Този маркуч не е за вакум!!!! По него пристига налягане от турбото от турбото и казва на ГНП-то да разреши по-голяма порция гориво когато е под товар!!!!Разбери дали е изправна тази система!Успех!
Коментар
-
Ta4kata написа:Колеги днес разгледах ограничителите на помпата горния е на половина волния си е на 3,4милиметра !Въпросния клапан го пробван на вакум с уста и гледам че работи не е спукана мембраната по какъв начин да проверя дали работи ?Аи електрическия клапан прави вакум като запаля колата се усеща !Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар