Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

JTD мотор на Газ....... WTF ?!?!?!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Дизела е най обикновен, помпата е с жило. Купили сме кран който да го монтираме към помпата и с него да се регулира газта, но все не остава време да се монтира......

    Коментар


      #62
      chaveto написа:
      На празен ход пускаме до тогава докато не почне да чука, като зачука и връщаме малко на крана. Засега по някакви груби сметки разхода на дизела е паднал с 2л. Колко газ замества тези 2л не мога да кажа.
      Два литра нафта = -5.12лв, Два литра газ = ~+2.60, икономия = 2.52лв./100км? Това са дребни кирии. Дори не си струва да кача бутилката в колата, камо ли да правя размисли за подобен род икономия. По-скоро ще платя на някой тунер да ми спъне нафтата във всички режими под 80% натиснат педал на газта и под 3000 оборота и може дори да реализирам литър-литър и половина нафта.
      Steliyan's Life!
      FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

      Коментар


        #63
        2 литра газ не заменят 2 литра нафта и да се запази динамиката, заради разлика в калоричността. Файда има на големи мотори, с голям разход - камиони и автобуси, поне според моето наблюдение.
        Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

        Коментар


          #64
          muns61 написа:
          2 литра газ не заменят 2 литра нафта и да се запази динамиката, заради разлика в калоричността. Файда има на големи мотори, с голям разход - камиони и автобуси, поне според моето наблюдение.
          Вярно е това, файда на малък мотор с разход от 5-7 литра няма далавера,виж за джиповете и камиони има далавера.Виждал съм на джип Нисан патрол ако не се лъжа с модела монтирана газ, двигателя бе V-образен щестак с турбо.Питах, ква е далаверата , и отговора бе 5лв на сто км ...
          Fiat palio 1.7td

          Коментар


            #65
            @betuk: 500лв/10 000км. Струва ли си??? Според мен - по-добре, като иска да има "корав" ’жиб да си купи бензинов такъв и да му напълни багажника с метанови бутилки. Или принципа е "Гол ходи, гъзар бъди"... бррр
            Steliyan's Life!
            FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

            Коментар


              #66
              jenshen73 написа:
              chaveto написа:
              На празен ход пускаме до тогава докато не почне да чука, като зачука и връщаме малко на крана. Засега по някакви груби сметки разхода на дизела е паднал с 2л. Колко газ замества тези 2л не мога да кажа.
              Два литра нафта = -5.12лв, Два литра газ = ~+2.60, икономия = 2.52лв./100км? Това са дребни кирии.
              За теб може да са дребни, но на мен това ми е обяда

              Коментар


                #67
                jenshen73 написа:
                @betuk: 500лв/10 000км. Струва ли си??? Според мен - по-добре, като иска да има "корав" ’жиб да си купи бензинов такъв и да му напълни багажника с метанови бутилки. Или принципа е "Гол ходи, гъзар бъди"... бррр
                на всяка смяна на масло да пестиш по 500лв малко ли ти се вижда?
                Аlfa Romeo 156 2.4 JTD 99'

                Коментар


                  #68
                  jenshen73 написа:
                  @betuk: 500лв/10 000км. Струва ли си??? Според мен - по-добре, като иска да има "корав" ’жиб да си купи бензинов такъв и да му напълни багажника с метанови бутилки. Или принципа е "Гол ходи, гъзар бъди"... бррр
                  Не беше метан, а пропанка , между другото братчеда постоянно пътува,имай предвид че като се наложи нещо голямо да кара на двойна автоплатформа(по две коли с къса база побира),ползва джипа,а пътя до белгия не ич малко!!....Така че за него е далавера, аз даже го бъзикнах за мойта батал ако реша да слагам, но той отсече, и ми каза че дизел който гори средно 5 до 7литра няма файда. А Нисана му гореше минимум 11 , и плюс пътуването до белгия , за него си е далавера.Иначе за къси разстояния и основно градско, намало далавера.
                  Fiat palio 1.7td

                  Коментар


                    #69
                    Скоро купих на жена ми фиат брава 1,9 ТД с газова уредба.С такъв мотор,но на фиат мареа имам врътнати 400000 км и го познавам много добре.Сега с газта трябва да ви кажа,че върви мнооооого (все едно е с чип) и работи много меко.Чета тук големи сметки,кога ще се избие инвестицията..........икономията не е за подценяване,мотора работи много меко,върви все едно е с чип,има страхотна еластичност......какво повече да искам.А за такива които минават по 10 км за седмица,по-добре да ползват такси.

                    Коментар


                      #70
                      ivo boynekov написа:
                      Скоро купих на жена ми фиат брава 1,9 ТД с газова уредба.С такъв мотор,но на фиат мареа имам врътнати 400000 км и го познавам много добре.Сега с газта трябва да ви кажа,че върви мнооооого (все едно е с чип) и работи много меко.Чета тук големи сметки,кога ще се избие инвестицията..........икономията не е за подценяване,мотора работи много меко,върви все едно е с чип,има страхотна еластичност......какво повече да искам.А за такива които минават по 10 км за седмица,по-добре да ползват такси.
                      И аз това има разправям, за 2км на ден няма да изкарам колата от гаража та ако ще и камъни да валят. Не за друго ми щото ще я намачкат

                      Коментар


                        #71
                        Интересното е,че сравняват газодизела с уредбите на градският транспорт (автобуси с метан).Като стоплела и обращала на газ.........глупости!Подаването на газ няма нищо общо с температурата на двигателя.Газта се подава от 1050 оборота (на празен ход работи само на дизел) и се спира след 4000 оборота.А колкото до разхода......такъв двигател гори около 7 в града,с тази уредба гори под 5 и литър газ,на дълго е много по-икономично,а и трябва да се вземе под внимание,че аз съм нервен шофьор и натискам.

                        Коментар


                          #72
                          Направи няколко снимки на изпарител........

                          Коментар


                            #73
                            При дизелите с електрически дюзи май става най-лесно. Аз съм с български ГИ и бензинова мареа 1,6 ,та при едно посещение при човека който е разработил компа на ГИ то , той ми показа Тоарег със същия ГИ на метан с два редуктора и 6 или 8 дюзи който имал разход 16 градско с ГИ падал на 5 нафта и останалото метан. А управлението там е лесно защото компа на ГИ има 2 горивни карти една за газ една за бензин в проценти спрямо обороти.

                            Коментар


                              #74
                              Това с Тоарег на метан ми звучи като с костюм на Армани в комбинация с чехли от пазара за 2,5 лв.

                              Коментар


                                #75
                                ivo boynekov написа:
                                Това с Тоарег на метан ми звучи като с костюм на Армани в комбинация с чехли от пазара за 2,5 лв.
                                И на мене ми се видя доста странно но 16 на 100 нафта си е разход все пак.П.П Много интересно миришеше от ауспуха този двигател.

                                Коментар

                                Working...
                                X