Дизела е най обикновен, помпата е с жило. Купили сме кран който да го монтираме към помпата и с него да се регулира газта, но все не остава време да се монтира......
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
JTD мотор на Газ....... WTF ?!?!?!
Collapse
X
-
chaveto написа:На празен ход пускаме до тогава докато не почне да чука, като зачука и връщаме малко на крана. Засега по някакви груби сметки разхода на дизела е паднал с 2л. Колко газ замества тези 2л не мога да кажа.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
muns61 написа:2 литра газ не заменят 2 литра нафта и да се запази динамиката, заради разлика в калоричността. Файда има на големи мотори, с голям разход - камиони и автобуси, поне според моето наблюдение.Fiat palio 1.7td
Коментар
-
@betuk: 500лв/10 000км. Струва ли си??? Според мен - по-добре, като иска да има "корав" ’жиб да си купи бензинов такъв и да му напълни багажника с метанови бутилки. Или принципа е "Гол ходи, гъзар бъди"... брррSteliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
jenshen73 написа:chaveto написа:На празен ход пускаме до тогава докато не почне да чука, като зачука и връщаме малко на крана. Засега по някакви груби сметки разхода на дизела е паднал с 2л. Колко газ замества тези 2л не мога да кажа.
Коментар
-
jenshen73 написа:@betuk: 500лв/10 000км. Струва ли си??? Според мен - по-добре, като иска да има "корав" ’жиб да си купи бензинов такъв и да му напълни багажника с метанови бутилки. Или принципа е "Гол ходи, гъзар бъди"... брррАlfa Romeo 156 2.4 JTD 99'
Коментар
-
jenshen73 написа:@betuk: 500лв/10 000км. Струва ли си??? Според мен - по-добре, като иска да има "корав" ’жиб да си купи бензинов такъв и да му напълни багажника с метанови бутилки. Или принципа е "Гол ходи, гъзар бъди"... брррFiat palio 1.7td
Коментар
-
Скоро купих на жена ми фиат брава 1,9 ТД с газова уредба.С такъв мотор,но на фиат мареа имам врътнати 400000 км и го познавам много добре.Сега с газта трябва да ви кажа,че върви мнооооого (все едно е с чип) и работи много меко.Чета тук големи сметки,кога ще се избие инвестицията..........икономията не е за подценяване,мотора работи много меко,върви все едно е с чип,има страхотна еластичност......какво повече да искам.А за такива които минават по 10 км за седмица,по-добре да ползват такси.
Коментар
-
ivo boynekov написа:Скоро купих на жена ми фиат брава 1,9 ТД с газова уредба.С такъв мотор,но на фиат мареа имам врътнати 400000 км и го познавам много добре.Сега с газта трябва да ви кажа,че върви мнооооого (все едно е с чип) и работи много меко.Чета тук големи сметки,кога ще се избие инвестицията..........икономията не е за подценяване,мотора работи много меко,върви все едно е с чип,има страхотна еластичност......какво повече да искам.А за такива които минават по 10 км за седмица,по-добре да ползват такси.
Коментар
-
Интересното е,че сравняват газодизела с уредбите на градският транспорт (автобуси с метан).Като стоплела и обращала на газ.........глупости!Подаването на газ няма нищо общо с температурата на двигателя.Газта се подава от 1050 оборота (на празен ход работи само на дизел) и се спира след 4000 оборота.А колкото до разхода......такъв двигател гори около 7 в града,с тази уредба гори под 5 и литър газ,на дълго е много по-икономично,а и трябва да се вземе под внимание,че аз съм нервен шофьор и натискам.
Коментар
-
При дизелите с електрически дюзи май става най-лесно. Аз съм с български ГИ и бензинова мареа 1,6 ,та при едно посещение при човека който е разработил компа на ГИ то , той ми показа Тоарег със същия ГИ на метан с два редуктора и 6 или 8 дюзи който имал разход 16 градско с ГИ падал на 5 нафта и останалото метан. А управлението там е лесно защото компа на ГИ има 2 горивни карти една за газ една за бензин в проценти спрямо обороти.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар