Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

JTD мотор на Газ....... WTF ?!?!?!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    bravo_stz написа:
    ivel написа:
    дизел с газ-ебати тъпотията.че по-добре да се разтърси човек и да си намира нафта на 1.70-1.80 и ще му излиза по- евтино от тия пародии-газодизел
    Аз също съм против тая манипулация, но просто ми беше интересно как е възможно..... а тва за нафта на 1.70-1.80 трудно вече на тая цена да намериш освен ако сам не си я крадеш вече работата стана КЪТ .......
    Вземи думите от устата
    Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
    Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

    Коментар


      #47
      Доколкото разбирам газта се впръсква в смукателния колектор и ми е интересно колко газ може да се впръсква преди да започне режим на самозапалване То ако можеше така аз ще си купя един чист дизел и ще му разширя отворите и нарежа резби и ще навия едни искрови свещи вместо подгревните. Хубав бензинов двигател на газ със сгъстяване 20:1 икономичен и мощен нооо ...
      FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
      FIAT Punto sx 75 '94

      Коментар


        #48
        slav4o_vt написа:
        Доколкото разбирам газта се впръсква в смукателния колектор и ми е интересно колко газ може да се впръсква преди да започне режим на самозапалване То ако можеше така аз ще си купя един чист дизел и ще му разширя отворите и нарежа резби и ще навия едни искрови свещи вместо подгревните. Хубав бензинов двигател на газ със сгъстяване 20:1 икономичен и мощен нооо ...
        колега прочети по-напред в темата, няма такива неща искрови свещи и глупости, нафтата се намаля до толкова колкото е достатъчно да има самозапалване и другото е газ и кислород за обогатяване на сместа.....
        93' BMW E36 M40B16 - "калпазанин по пътя"
        00' Fiat Bravo JTD 105 SX "SS.Steel/Trofeo" - Ръмжи и бега! (вече на бащата)
        * * * * * * * * * * * * * *
        Стигат ли ти парите, значи не ти стига въображението!!

        Коментар


          #49
          bravo_stz написа:
          slav4o_vt написа:
          Доколкото разбирам газта се впръсква в смукателния колектор и ми е интересно колко газ може да се впръсква преди да започне режим на самозапалване То ако можеше така аз ще си купя един чист дизел и ще му разширя отворите и нарежа резби и ще навия едни искрови свещи вместо подгревните. Хубав бензинов двигател на газ със сгъстяване 20:1 икономичен и мощен нооо ...
          колега прочети по-напред в темата, няма такива неща искрови свещи и глупости, нафтата се намаля до толкова колкото е достатъчно да има самозапалване и другото е газ и кислород за обогатяване на сместа.....
          На slav4o_vt явно не му е ясно и си признава, ама ти пък не четеш какво е написал. Опитайте отново, не губете надежда.
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            #50
            Понеже миналата година правихме този експеримент с икономията от гориво с дизеловите ни коли, мога да ви споделя опита ми и този на баща ми. Та значи започнахме с водородна уредба за Пежо Боксер 1.9ТД, голямо животно харчи си градско 10, извънградско понякога 8,5 . С водорода какво стана градко разхода панда до около 8,5 , а извънградско до 7,9. Това е при много дълги разстояния, за половин годишна засичани. Решихме, че при извънградско ефекта е по-малък, защото дебита на газа който влиза във въздуха след въздушния филтър е малко(1-2л/час), което го прави под 0,5% от цялата горивна смес(въздух и нафта) при тези скорости и обороти (100км/ч и 3000об/мин). Така от тези изводи сложихме въпросната газова система, само че тя не е точно като газова уредба, а ми е по-елементарна, защото нямахме изпарител, а само редуцил винтил и следователно пускахме по-малко количество от нормална газова уредба. Фактите са, че от 100% гориво могат да се заместят до около 40% газ и 60% дизел. Ако вкарате повече газ от това, той се запалва преди нафтата и получаваме детонации... Така, а на празен ход пък трябва да се изключва системата, защото там почва да стига над 20-30% газта да замества дизела, което е близо до граничните 40 и такаа...при подаване на газ от педала пак се включва и винаги си пуска 1 и също количество , което е около 2-3л/100км средно. Разлика при буса нямаше дали е на газ или на водород. Но откачим ли коя и да е от системите имаше ефект върху пушенето, качването на баирите, загряването и динамиката като цяло се влошаваха. Карали сме го и с 2те системи включени... все тая. Сложихме газта на Пасат 1.9 ТДИ 90 коня и да разхода на колата на дизел падна до към 3.3-3.5 по спомен, но изхарчи около 3л/100 газ, т.е. заместихме едното гориво с друго по-евтино. Да по-добре въри, да не пуши, да по ЕВТИНО е, но разликата в тези неща със или без газта е тооооолкова малко, че не си струва труда. С 2 думи - перпето мобиле още го нема. (за нещастие) Аз лично чакам електрическата кола с дизеловият агрегат, това за мен е бъдещето

            Коментар


              #51
              ЕВ има колкото щеш, само пари да имаш. Тесла Моторс продават хем бързи хем с голям пробег с едно зареждане. Цената обаче също е добра.Бащата в момента си прави ел. тротинетка. Да видим как ще тръгне с трутинетката и идеята е един малък автомобил да стане ЕВ :D

              Коментар


                #52
                PB 5989 MP написа:
                Това може да го направи само някой стинкаджия демек бакшиш или така наречените таксиметрови шофьори!Ужас!!!Да си прецакаш този хубав мотор и да му сложиш ГАЗ .... за 5 лв. ХАХХАХАХХАХХАХХАХАХ
                Само че при правилна настройка именно че ще работи на газ ще му увеличиш значително живота Който разбрал разбрал който не може да му обясним Отделно тук газта се впръсква не посредствено преди всмукателя, дали газ, дали метал, дали нитро, дали метанол + вода все му е тая на дизела, но ефекта е много по равномерна работа + по висока мощност и ест икономия Отделно момчето с 145-цата за около 350-400лв с включени всички части бутилка и т.н. + труд ще ви направи колата
                Аlfa Romeo 156 2.4 JTD 99'

                Коментар


                  #53
                  chaveto написа:
                  Всеки ден минавам по 100км мин. Само с фиестата на газ ми е по евтино от либрата. Ако я карам на бензин парите на 100км са еднакви, но двата автомобила въобще не можеш да ги сравниш. Всичко друго което е на газ и е близо до вървене....... на либрата е по скъпо като разход на газ.Лагуната на газ ако я мачкам ми е давала по 15л/100км.
                  Харча 7/100 нафта, цената е 2.56 или това са 18лв. Газта не я знам колко е, но ако е лев и дваесе твоите 15/100 = да, пак на 18лв. Де е Илия на кирия?
                  Steliyan's Life!
                  FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                  Коментар


                    #54
                    Аре, аре, друга песен ще пееш.Я сметни при съотношение:40% дизел , 60% газ ?Не знам дали може по-ниско, не съм се интересувал, защото просто не ме интересува п.с. дайте един дизел харчещ 7/100 градско да ви покажа как ще удари минимум 11.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #55
                      emzo написа:
                      Аре, аре, друга песен ще пееш.Я сметни при съотношение:40% дизел , 60% газ ?Не знам дали може по-ниско, не съм се интересувал, защото просто не ме интересува п.с. дайте един дизел харчещ 7/100 градско да ви покажа как ще удари минимум 11.
                      Аз и 15 ще го докарам Особено ако карам само на педал то дъ метал (упс, педала до стелката е при мен, имам хардуерен ограничител на 86%)
                      Steliyan's Life!
                      FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                      Коментар


                        #56
                        jenshen73 написа:
                        chaveto написа:
                        Всеки ден минавам по 100км мин. Само с фиестата на газ ми е по евтино от либрата. Ако я карам на бензин парите на 100км са еднакви, но двата автомобила въобще не можеш да ги сравниш. Всичко друго което е на газ и е близо до вървене....... на либрата е по скъпо като разход на газ.Лагуната на газ ако я мачкам ми е давала по 15л/100км.
                        Харча 7/100 нафта, цената е 2.56 или това са 18лв. Газта не я знам колко е, но ако е лев и дваесе твоите 15/100 = да, пак на 18лв. Де е Илия на кирия?
                        Абсолютно точно казано !И като добавиш цена на уредбата, цена на поддръжката и, такси за ГТП, узаконяване, проблеми с допълнително натъпканите елементи под капака, заради някакви си стотинки икономия на 100 км ... Ега ти и далаверата
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар


                          #57
                          Не е точно така, защото ако не караш няма смисъл от газови.... но когато си въртиш яко км си трябва. На Астра 1.7ТД и махнахме турбината и сложихме и друга помпа. Колата стана малко по куца. Сложихме една туристическа бутилка на дясната седалка и пуснахме едно и също количество газ за всеки режим на работа. Ефекта е повече сила и много по добра работа на мотора. И всичко това е при положение, че има само една бутилка и маркуч. Ако се направи както си трябва ще е много по добре.

                          Коментар


                            #58
                            В общи линии и ние това направихе с Пасата. chaveto вие какво колиество газ пуснахте за всички режими и на празен ход имаше ли детонации или изгасване на колата

                            Коментар


                              #59
                              На празен ход пускаме до тогава докато не почне да чука, като зачука и връщаме малко на крана. Засега по някакви груби сметки разхода на дизела е паднал с 2л. Колко газ замества тези 2л не мога да кажа.

                              Коментар


                                #60
                                Предполагам, че са около 2л газ. Колко е бил първоначалният разход. Извънградско(с какви скорости) или градско ? Вече не се занимавам с това, но въпреки това ми е интересно. Ще ти дам една идея, която направихме ние, за да увеличим газта на нашия експеримент - монтира се едно ключе на педала за газта и когато се дава газ бутилката пуска, когато отпуснеш я спира...нещо както са модерните дизели всъщност, защото при тях наистина ако спират изцяло нафтата към двигателя, когато си по инерция и на скорост, тогава газта определено ще е над нормите, т.е. 100% от горивото и затова е добре да се спира. Незнам на какъв дизел сте вие, при нас беше помпа дюза първо поколение на WV

                                Коментар

                                Working...
                                X