bravo_stz написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
JTD мотор на Газ....... WTF ?!?!?!
Collapse
X
-
Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
-
Доколкото разбирам газта се впръсква в смукателния колектор и ми е интересно колко газ може да се впръсква преди да започне режим на самозапалване То ако можеше така аз ще си купя един чист дизел и ще му разширя отворите и нарежа резби и ще навия едни искрови свещи вместо подгревните. Хубав бензинов двигател на газ със сгъстяване 20:1 икономичен и мощен нооо ...
Коментар
-
slav4o_vt написа:Доколкото разбирам газта се впръсква в смукателния колектор и ми е интересно колко газ може да се впръсква преди да започне режим на самозапалване То ако можеше така аз ще си купя един чист дизел и ще му разширя отворите и нарежа резби и ще навия едни искрови свещи вместо подгревните. Хубав бензинов двигател на газ със сгъстяване 20:1 икономичен и мощен нооо ...93' BMW E36 M40B16 - "калпазанин по пътя"
00' Fiat Bravo JTD 105 SX "SS.Steel/Trofeo" - Ръмжи и бега! (вече на бащата)
* * * * * * * * * * * * * *
Стигат ли ти парите, значи не ти стига въображението!!
Коментар
-
bravo_stz написа:slav4o_vt написа:Доколкото разбирам газта се впръсква в смукателния колектор и ми е интересно колко газ може да се впръсква преди да започне режим на самозапалване То ако можеше така аз ще си купя един чист дизел и ще му разширя отворите и нарежа резби и ще навия едни искрови свещи вместо подгревните. Хубав бензинов двигател на газ със сгъстяване 20:1 икономичен и мощен нооо ...Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Понеже миналата година правихме този експеримент с икономията от гориво с дизеловите ни коли, мога да ви споделя опита ми и този на баща ми. Та значи започнахме с водородна уредба за Пежо Боксер 1.9ТД, голямо животно харчи си градско 10, извънградско понякога 8,5 . С водорода какво стана градко разхода панда до около 8,5 , а извънградско до 7,9. Това е при много дълги разстояния, за половин годишна засичани. Решихме, че при извънградско ефекта е по-малък, защото дебита на газа който влиза във въздуха след въздушния филтър е малко(1-2л/час), което го прави под 0,5% от цялата горивна смес(въздух и нафта) при тези скорости и обороти (100км/ч и 3000об/мин). Така от тези изводи сложихме въпросната газова система, само че тя не е точно като газова уредба, а ми е по-елементарна, защото нямахме изпарител, а само редуцил винтил и следователно пускахме по-малко количество от нормална газова уредба. Фактите са, че от 100% гориво могат да се заместят до около 40% газ и 60% дизел. Ако вкарате повече газ от това, той се запалва преди нафтата и получаваме детонации... Така, а на празен ход пък трябва да се изключва системата, защото там почва да стига над 20-30% газта да замества дизела, което е близо до граничните 40 и такаа...при подаване на газ от педала пак се включва и винаги си пуска 1 и също количество , което е около 2-3л/100км средно. Разлика при буса нямаше дали е на газ или на водород. Но откачим ли коя и да е от системите имаше ефект върху пушенето, качването на баирите, загряването и динамиката като цяло се влошаваха. Карали сме го и с 2те системи включени... все тая. Сложихме газта на Пасат 1.9 ТДИ 90 коня и да разхода на колата на дизел падна до към 3.3-3.5 по спомен, но изхарчи около 3л/100 газ, т.е. заместихме едното гориво с друго по-евтино. Да по-добре въри, да не пуши, да по ЕВТИНО е, но разликата в тези неща със или без газта е тооооолкова малко, че не си струва труда. С 2 думи - перпето мобиле още го нема. (за нещастие) Аз лично чакам електрическата кола с дизеловият агрегат, това за мен е бъдещето
Коментар
-
PB 5989 MP написа:Това може да го направи само някой стинкаджия демек бакшиш или така наречените таксиметрови шофьори!Ужас!!!Да си прецакаш този хубав мотор и да му сложиш ГАЗ .... за 5 лв. ХАХХАХАХХАХХАХХАХАХАlfa Romeo 156 2.4 JTD 99'
Коментар
-
chaveto написа:Всеки ден минавам по 100км мин. Само с фиестата на газ ми е по евтино от либрата. Ако я карам на бензин парите на 100км са еднакви, но двата автомобила въобще не можеш да ги сравниш. Всичко друго което е на газ и е близо до вървене....... на либрата е по скъпо като разход на газ.Лагуната на газ ако я мачкам ми е давала по 15л/100км.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
emzo написа:Аре, аре, друга песен ще пееш.Я сметни при съотношение:40% дизел , 60% газ ?Не знам дали може по-ниско, не съм се интересувал, защото просто не ме интересува п.с. дайте един дизел харчещ 7/100 градско да ви покажа как ще удари минимум 11.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
jenshen73 написа:chaveto написа:Всеки ден минавам по 100км мин. Само с фиестата на газ ми е по евтино от либрата. Ако я карам на бензин парите на 100км са еднакви, но двата автомобила въобще не можеш да ги сравниш. Всичко друго което е на газ и е близо до вървене....... на либрата е по скъпо като разход на газ.Лагуната на газ ако я мачкам ми е давала по 15л/100км.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Не е точно така, защото ако не караш няма смисъл от газови.... но когато си въртиш яко км си трябва. На Астра 1.7ТД и махнахме турбината и сложихме и друга помпа. Колата стана малко по куца. Сложихме една туристическа бутилка на дясната седалка и пуснахме едно и също количество газ за всеки режим на работа. Ефекта е повече сила и много по добра работа на мотора. И всичко това е при положение, че има само една бутилка и маркуч. Ако се направи както си трябва ще е много по добре.
Коментар
-
Предполагам, че са около 2л газ. Колко е бил първоначалният разход. Извънградско(с какви скорости) или градско ? Вече не се занимавам с това, но въпреки това ми е интересно. Ще ти дам една идея, която направихме ние, за да увеличим газта на нашия експеримент - монтира се едно ключе на педала за газта и когато се дава газ бутилката пуска, когато отпуснеш я спира...нещо както са модерните дизели всъщност, защото при тях наистина ако спират изцяло нафтата към двигателя, когато си по инерция и на скорост, тогава газта определено ще е над нормите, т.е. 100% от горивото и затова е добре да се спира. Незнам на какъв дизел сте вие, при нас беше помпа дюза първо поколение на WV
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар