Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

JTD мотор на Газ....... WTF ?!?!?!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Пак ще изкажа лично мое мнение ! До сега не съм видял кола, било то с бензинов или дизелов ДВГ, която не е започнала да създава купища проблеми след добавяне на газова уредба. Точно от тези проблеми бягам. С удоволствие бих си купил кола с фабрично момнтирана газова уредба, но ако може да не използва друго гориво.
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #32
      Dido_Lyubenov написа:
      Пак ще изкажа лично мое мнение ! До сега не съм видял кола, било то с бензинов или дизелов ДВГ, която не е започнала да създава купища проблеми след добавяне на газова уредба. Точно от тези проблеми бягам. С удоволствие бих си купил кола с фабрично момнтирана газова уредба, но ако може да не използва друго гориво.
      Да тук си прав! Но тези проблеми идват от това че се монтират неподходящи у-би, както на повечето инжекциони ако е с метални колектори всеки слага обикновенна газова и после идват проблемите- ложа работа на бензин, или дори и непалене на бензин, в някой случай детонации, но това зависи от монтажа.Карал съм и съм виждал доста коли с ГИ(монтиран тук в БГ) който нямат апсолютно никакви проблеми. Та ако сичко се монтира както си трябва и не се икономисва от средства за уредбата съм 100% сигурен, че няма да създава никакви ядове.

      Коментар


        #33
        misho_ написа:
        Dido_Lyubenov написа:
        Пак ще изкажа лично мое мнение ! До сега не съм видял кола, било то с бензинов или дизелов ДВГ, която не е започнала да създава купища проблеми след добавяне на газова уредба. Точно от тези проблеми бягам. С удоволствие бих си купил кола с фабрично момнтирана газова уредба, но ако може да не използва друго гориво.
        Да тук си прав! Но тези проблеми идват от това че се монтират неподходящи у-би, както на повечето инжекциони ако е с метални колектори всеки слага обикновенна газова и после идват проблемите- ложа работа на бензин, или дори и непалене на бензин, в някой случай детонации, но това зависи от монтажа.Карал съм и съм виждал доста коли с ГИ(монтиран тук в БГ) който нямат апсолютно никакви проблеми. Та ако сичко се монтира както си трябва и не се икономисва от средства за уредбата съм 100% сигурен, че няма да създава никакви ядове.
        Напълно съм съгласен
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #34
          chaveto написа:
          Интересното е как всичко това ще се отрази на геометрията на турбината. До колкото знам високи температури не се отразяват добре на геометрията.
          Няма да и е готино на геометрията, та нали затова досега бензиновите коли с геометрия се броят на пръсти.Иначе за посочената кола от линка,тя няма геометрия,ти тва си го знаеш Иначе като цяло на мен ми се вижда мега безмислена тази простотия,по-добре продаваш дизела,купуваш бензин и него вече го газифицираш,макар че аз не съм фен на алтернативните горива
          Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
          Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
          Ventura garage

          Коментар


            #35
            Защо ли ме гложди мисълта че започне ли по-масово поставяне на АГУ и при дизеловите автомобили цената на CNG и LPG няма да остане на сегашните им нива
            Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
            Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

            Коментар


              #36
              Аз си мисля че един автомобил, най-вече дизелов, не минава ли поне по 100 км. на ден, няма смисъл от газова уредба. Тези които си карат колите като мен по 10 - 15 км градско на ден и веднъж месечно до село и обратно - 100 км, няма да си избият парите за газовата Едни 1000 км лятото до морето и обратно не оправдават този разход. Ще си карам на нафтиШка
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #37
                Всеки ден минавам по 100км мин. Само с фиестата на газ ми е по евтино от либрата. Ако я карам на бензин парите на 100км са еднакви, но двата автомобила въобще не можеш да ги сравниш. Всичко друго което е на газ и е близо до вървене....... на либрата е по скъпо като разход на газ.Лагуната на газ ако я мачкам ми е давала по 15л/100км.

                Коментар


                  #38
                  Едно приятелче с Audi 80 B3 1.8 карбуратор 75 hp. - засичали сме го 7/100 газ, при това последния път като го засичахме преди това се гонихме с едно BMW e46 от каците до метро постоянна скорост 200 км/ч ....... направо ме отчая като отидохме на Еко-то :D:D:D:D:D
                  93' BMW E36 M40B16 - "калпазанин по пътя"
                  00' Fiat Bravo JTD 105 SX "SS.Steel/Trofeo" - Ръмжи и бега! (вече на бащата)
                  * * * * * * * * * * * * * *
                  Стигат ли ти парите, значи не ти стига въображението!!

                  Коментар


                    #39
                    Искам някой да ми каже за 4-5к км колко му е изгорило 1.6 или 2.0 литровото бензинче...предполагам ще се върти около 9/100, но нека го смятаме 7/100...Така моята нафтова печка гори точно 5.7л/100км това за 5000км...при цена на нафтата от 2.60лв/л и изминати 1000км = 5.7 * 10 = 57л(1000км) * 2,6лв/л = 148,20лв/1000кмпри цена на бензина от 2.40лв/л и изминати 1000км = 7 * 10 = 70л(1000км) * 2,4лв/л = 168лв/1000км (излиза по-евтино ако гори 6/100 -144лв...)при цена на газ от 1.32лв и изминати 1000км = 10 * 10 = 100(1000км) * 1,32лв = 132лвТова за карането на газ го пиша едно към гьотере защото знам само от познати че средно им горяло по 10/100км газ...Единствено тя е по добре от нафтата. Но като сложиш минусите аз мисля че 16лв/1000км или 160лв за 10 000км не си струват...особено че искат и даречем 500лв за някаква си газова уредба...та то трябва да минеш 40 000км само за да я избиеш пък после да си на далавера...и то една далаверааа...в колата ти мирише на пръднато и се каниш на всеки който те изпреварва (Ей ся кат изклуча газовата и ша вииш ко стаа). Изключвам хората с разни там газови инжекциони за по 1200лв...А браво/а бензин 1.6 го дават смесен разход 8.2л/100км...незнам кой и как се опитва в тази тема за пореден път да обяснява, че сега нафтата като била по-скъпа и видиш ли били сме шматки да караме дизелови коли...Могъл е човека да сложи газ на дизела сложил е...лично аз съм доста против всякакви подобни инсталации по автомобилите независимо дали са бензинови или дизелови...но щом е намерил начин да пести...5лв на 100км не са малко пари...колегата по нагоре ги е сметнал нагледно...предвид, че аз примерно годишно минавам около 30 000км би било сериозна икономия, но пък постоянно да ме е яд, че съм си сложил нещо на което стандартно се готви в колата....не ме кефи...
                    Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                    BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                    BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                    Коментар


                      #40
                      В тая тема говорим за дизелови ДВГ, колега. А ти го покарай това Ауди с 200 км/ч в продължениена 100 км и тогава като го засечеш пак пиши То и аз като засичам Мариика мога да го докарам на 4/100 нафта с една гонка, ама това не е реално. Не е реално, защото ще е експеримент до колко мога да смъкна разхода с културно шофиране. Една гонак със 180 няма да го повиши много, защото тогава с включен климатик ми гори около 6/100. Я пробвай тоя номер на газ
                      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                      Коментар


                        #41
                        kiselo написа:
                        ...в колата ти мирише на пръднато и се каниш на всеки който те изпреварва (Ей ся кат изклуча газовата и ша вииш ко стаа) - казва се "Ей сега да пусна нитрото" ...
                        Така правехме със служебното Пежо, ама му изключвахме климатика че да дръпне, и после пак го включвахме. А то си беше обикновен дизел 1.9 с помпа БОШ - 100% механична .
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар


                          #42
                          Дизел с газ - загуба на време, бензин с газ - влагане на средства, Ауди Б3 75 коня с 200км - искам да го видя на равен път :D
                          Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
                          Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

                          Коментар


                            #43
                            Абе и на мене не ми се вярваше ама..... като се има в на предвид,че тая кола какво ли не е преживяла и още върви толкова.... е това си е корава машина за мене :D:D прегрявана е 1 път, заден мост е сменян 3 пъти и сменена скоростна кутия,защото на старата и бяха останали 1-ва,5-а и задна :D:D:D да не Ви казвам как потегляше.....
                            93' BMW E36 M40B16 - "калпазанин по пътя"
                            00' Fiat Bravo JTD 105 SX "SS.Steel/Trofeo" - Ръмжи и бега! (вече на бащата)
                            * * * * * * * * * * * * * *
                            Стигат ли ти парите, значи не ти стига въображението!!

                            Коментар


                              #44
                              дизел с газ-ебати тъпотията.че по-добре да се разтърси човек и да си намира нафта на 1.70-1.80 и ще му излиза по- евтино от тия пародии-газодизел

                              Коментар


                                #45
                                ivel написа:
                                дизел с газ-ебати тъпотията.че по-добре да се разтърси човек и да си намира нафта на 1.70-1.80 и ще му излиза по- евтино от тия пародии-газодизел
                                Аз също съм против тая манипулация, но просто ми беше интересно как е възможно..... а тва за нафта на 1.70-1.80 трудно вече на тая цена да намериш освен ако сам не си я крадеш вече работата стана КЪТ .......
                                93' BMW E36 M40B16 - "калпазанин по пътя"
                                00' Fiat Bravo JTD 105 SX "SS.Steel/Trofeo" - Ръмжи и бега! (вече на бащата)
                                * * * * * * * * * * * * * *
                                Стигат ли ти парите, значи не ти стига въображението!!

                                Коментар

                                Working...
                                X