Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

JTD мотор на Газ....... WTF ?!?!?!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    gas

    bravo_stz написа:
    И някой може ли да даде повече информация относно цена,качество,разход,плюсове,минуси.... ????
    Да колега има дизели на газ и то пропан бутан с един приятел слагахме на джипа му .Палиш си на нафта и като позагрее прехвърляш на газ,газта се използва като добавка.Увеличават се мощността и се сваля разхода на гориво с 30%

    Коментар


      #17
      Аз до колкото съм чувал от шофьорите на първите градски автобуси на които сложиха метанови уредби, това на дизелов ДВГ си е умряла работа. Казваха че метана се ползва само при определени обороти и то в количества които не са фрапиращи. За пропан-бутан едва ли ще е по-различно.
      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

      Коментар


        #18
        Re: gas

        petar82 написа:
        Увеличават се мощността и се сваля разхода на гориво с 30%
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #19
          emzo написа:
          Kaк става пръскането на газта ? С отделно ЕКУ ли ?Интересно ми е как се определя, с колко да се намали впръсканата нафта.
          За всички с електронни помпи би трябвало да е с ЕКУ, т.е. най-удачно ще е с газов инжекцион. За всички останали е достатъчно обикновенна газова! В нета прочетох ,че се коригират таблиците на връскване на горивото, но кой и как ще го направи това е тъмна индия!Ефекта обаче, според мен, от по-доброто изгаряне на дизела ще е голям! Мисля ,че това е и основният му проблем на това гориво ... като прибавим и цената му де?! [quote:e369424e79]ГАЗОДИЗЕЛ ! КАКВО Е ТОВА? Автомобили с жълти триъгълни лепенки с възклицателен знак и надпис ,,ГАЗ
          Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
          Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
          http://www.keepfighting.ms

          Коментар


            #20
            Интересното е как всичко това ще се отрази на геометрията на турбината. До колкото знам високи температури не се отразяват добре на геометрията.

            Коментар


              #21
              Това увеличаване на мощността ще е за сметка на натоварването на буталната група.

              Коментар


                #22
                Уффф предварително записани чипове и някой като го сложи, вече на ремапната кола (без да знае) ще става мазало
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #23
                  Преди час говорих с един чичка: инж.Еди Койси, та той каза, че в момента се оборудват локомотивите на БДЖ с подобни ГИ. Също така и големите транспотни фирми и хич не им се занимавало с автомобили или бусове.Но със сигурност догодина ... айде две да са, дизелови ГИ ще се предлагат на всяка газаджийница и то на много хубави цени, лошото е ,че вероятно пак ще ни цакат, защото ще вдигнат цената на газта...причини всякакви?!
                  Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                  Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                  http://www.keepfighting.ms

                  Коментар


                    #24
                    Джими, ти си висшист и разумен човек. Разбери, че безплатен обяд няма...

                    Коментар


                      #25
                      gopi написа:
                      MartoModev написа:
                      PB 5989 MP написа:
                      Това може да го направи само някой стинкаджия демек бакшиш или така наречените таксиметрови шофьори!Ужас!!!Да си прецакаш този хубав мотор и да му сложиш ГАЗ .... за 5 лв. ХАХХАХАХХАХХАХХАХАХ
                      Колко да е хубав тоя двигател на 12 годишен кокошарник?5лв на 100км са си пак нещо.Сам ги сметни за около 50000км колко ще спести?
                      Аз като смятам, 500 лв. се получават. Инвестицията май ще е повечко пари.
                      Я го смЕтни пак... 5 лв/100 км -> 50 лв/1’000 км -> 500 лв/10’000 км; 2’500 лв/50’000

                      Коментар


                        #26
                        ogi28b написа:
                        gopi написа:
                        MartoModev написа:
                        PB 5989 MP написа:
                        Това може да го направи само някой стинкаджия демек бакшиш или така наречените таксиметрови шофьори!Ужас!!!Да си прецакаш този хубав мотор и да му сложиш ГАЗ .... за 5 лв. ХАХХАХАХХАХХАХХАХАХ
                        Колко да е хубав тоя двигател на 12 годишен кокошарник?5лв на 100км са си пак нещо.Сам ги сметни за около 50000км колко ще спести?
                        Аз като смятам, 500 лв. се получават. Инвестицията май ще е повечко пари.
                        Я го смЕтни пак... 5 лв/100 км -> 50 лв/1’000 км -> 500 лв/10’000 км; 2’500 лв/50’000
                        И тамън ще си избиеш парите за газовата, и ще трябва да даваш пари да си оправиш проблемите които газовата ти е създала. Преди карах бензинова кола, и на нея не сложих газова, остава на дизел да я свърша тая работа. Разбазикаш ли си ДВГ да му присаждаш разни допълнителни глупости, проблемите започват да ти идват на конвейр.
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар


                          #27
                          Абе ако ти си го правиш - ок.Ама да разчиташ на друг .... Нещо не ми е ясно как ще се коригира горивото ама .... аз съм си дефаултно простичък
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #28
                            Jimy написа:
                            Преди час говорих с един чичка: инж.Еди Койси, та той каза, че в момента се оборудват локомотивите на БДЖ с подобни ГИ. Също така и големите транспотни фирми и хич не им се занимавало с автомобили или бусове.Но със сигурност догодина ... айде две да са, дизелови ГИ ще се предлагат на всяка газаджийница и то на много хубави цени, лошото е ,че вероятно пак ще ни цакат, защото ще вдигнат цената на газта...причини всякакви?!
                            Само 1 въпрос, ако може. От какво ще се управляват газовите дюзи(откаде ще взимат сигнал), като не говориме Common-Rail там е възможно да се докарат нещата с импулсите от дюзите?

                            Коментар


                              #29
                              misho_ написа:
                              Jimy написа:
                              Преди час говорих с един чичка: инж.Еди Койси, та той каза, че в момента се оборудват локомотивите на БДЖ с подобни ГИ. Също така и големите транспотни фирми и хич не им се занимавало с автомобили или бусове.Но със сигурност догодина ... айде две да са, дизелови ГИ ще се предлагат на всяка газаджийница и то на много хубави цени, лошото е ,че вероятно пак ще ни цакат, защото ще вдигнат цената на газта...причини всякакви?!
                              Само 1 въпрос, ако може. От какво ще се управляват газовите дюзи(откаде ще взимат сигнал), като не говориме Common-Rail там е възможно да се докарат нещата с импулсите от дюзите?
                              Има си отделно ЕКУ за газовия инжекцион. Свързва се последователно на оригиналното ЕКУ. Всички сигнали от датчиците и към изпълните елементи минават през ЕКУ на газовия инжекцион, а той комутира сигналите според режима на работа, праща необходимата информация към оригиналното ЕКУ и получава от него друга информация, необходима за правилната му работа. Лично на мен не ми харесва идеята да добавям още електроника и промяната на температурния режим в цилиндрите при изгаряне на горивната смес. Метана е по-високо калоричен от дизела и се повишава температурата в горивната камера по време на изгаряне на горивната смес от въздух, метан и дизел. Моето мнение е, че това скъсява живота на ДВГ - турбината, дизеловите разпръскавачи, клапаните и буталата са подложени на по-големи температурни разлики. От финансова гледна точка може и да съм на загуба с газова уредба. От екологична - спорно е Метана ще "издуха" катализатора, ЕГР едва ли ще се ползва когато се ползва и газ ... С две думи - не съм убеден че печеля нещо ако монтирам газова на колата си.
                              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                              Коментар


                                #30
                                Със сигурност няма да си на загуба, натоварването, със сигурност ще се повиши но няма да е прекалено, съм и 100% сигурен, че тоя ТД100 ще издържи на това натоварване. Със сигурност разходът ще ти падне, и ще имаш по-голяма сметка, защото аз в момента с тези цени на горивата не виждам никакъв смисъл да се кара дизел. Като започнеме от по скъпата начална цена, обслужването може би нее по скъпо, но ако се стигне до ремонт там със сигурност. И накрая разхода, с това, че дизелът е по скъп от бензина в повечето случаи карая парите за гориво и на бензин и дизел са еднакви...

                                Коментар

                                Working...
                                X