Здравеите колеги имам един много неприятен проблем.Колата е Фиат Браво 1.9 ТД-100 97година,прави ми това прекасване при леко ускорение от 1300 до 1700 оборота и наблюдавам през ауспуха излиза бял пушек.Ако я настъпвам няма дерт-изобшто го няма това.От извесно време ми светва понякога дюзата за момент но не и в този интервал.Само да спомена горивния филтър и сондата са 6+.Имам съмнение аз авансатор ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ТД-100 прекъсва между 1300-1700 оборота ?
Collapse
X
-
нормално,както трябва да е.Само в тази граница и то ако ги поддаржам тези обороти или плавно ускорявам.Забелязал сам и още нещо-когато я натискам здраво и после я оставя на празен ход даржи 2000 оборота около 30 секунди и после се нормализират и през тези секунди ако и подам рязко газ се реже като уса(не нормално за дизел)
Коментар
-
Обезвъздуши горивния филтър и помата, покарай 20 - 30 км. и пак обезвъздуши. Ако има въздух само в помпата - проблема е в нея или маркучите за излишна нафа от дюзите. Ако има въздух и във филтъра, провери добре ли е стегната пробката отдолу за дрениране, и маркучите преди филтъра дали имат скоби.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Обезвъздуши горивния филтър и помата, покарай 20 - 30 км. и пак обезвъздуши. Ако има въздух само в помпата - проблема е в нея или маркучите за излишна нафа от дюзите. Ако има въздух и във филтъра, провери добре ли е стегната пробката отдолу за дрениране, и маркучите преди филтъра дали имат скоби.
Коментар
-
specialista написа:Dido_Lyubenov написа:Обезвъздуши горивния филтър и помата, покарай 20 - 30 км. и пак обезвъздуши. Ако има въздух само в помпата - проблема е в нея или маркучите за излишна нафа от дюзите. Ако има въздух и във филтъра, провери добре ли е стегната пробката отдолу за дрениране, и маркучите преди филтъра дали имат скоби.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
На смукателния колектор до 1-ви цилиндър влиза един маркуч на щуцер. Откачи го, запуши щуцера с нещо и запали така. Остави я да поработи на празен ход и виж дали ще капе нафта от маркуча. Той е закачен за турбо-коректора, и ако му е спукана мембраната, ще капе нафта от този маркуч.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Трядва да го пробвам този фокус,но аз щях да забележа ако имаше следи от нафта понеже сам сцепил този марку4 малко след штуцера и сам сложил тетка от кам която едната ми страна си заминава кам ГНП-то а другата отива кам бустметара ми в купето, а тази шлауфка е прозра4на и си стои винаги идеално 4иста.Но все пак ще го пробвам.Мерси.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:На смукателния колектор до 1-ви цилиндър влиза един маркуч на щуцер. Откачи го, запуши щуцера с нещо и запали така. Остави я да поработи на празен ход и виж дали ще капе нафта от маркуча. Той е закачен за турбо-коректора, и ако му е спукана мембраната, ще капе нафта от този маркуч.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар