Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ТД-100 прекъсва между 1300-1700 оборота ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ТД-100 прекъсва между 1300-1700 оборота ?

    Здравеите колеги имам един много неприятен проблем.Колата е Фиат Браво 1.9 ТД-100 97година,прави ми това прекасване при леко ускорение от 1300 до 1700 оборота и наблюдавам през ауспуха излиза бял пушек.Ако я настъпвам няма дерт-изобшто го няма това.От извесно време ми светва понякога дюзата за момент но не и в този интервал.Само да спомена горивния филтър и сондата са 6+.Имам съмнение аз авансатор ?

    #2
    никои ли си няма на идея какво може да е ?

    Коментар


      #3
      А в средни и високи обр. как се държи колата.
      Fiat Punto`04 1.2 60hp.
      Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
      ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

      Коментар


        #4
        нормално,както трябва да е.Само в тази граница и то ако ги поддаржам тези обороти или плавно ускорявам.Забелязал сам и още нещо-когато я натискам здраво и после я оставя на празен ход даржи 2000 оборота около 30 секунди и после се нормализират и през тези секунди ако и подам рязко газ се реже като уса(не нормално за дизел)

        Коментар


          #5
          Явно влиза въздух в помпата и най-вероятния виновник ми се види да е мембраната на турбо-коректора.
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            #6
            как може да сам сигорен ? (някакав експеримент)

            Коментар


              #7
              Обезвъздуши горивния филтър и помата, покарай 20 - 30 км. и пак обезвъздуши. Ако има въздух само в помпата - проблема е в нея или маркучите за излишна нафа от дюзите. Ако има въздух и във филтъра, провери добре ли е стегната пробката отдолу за дрениране, и маркучите преди филтъра дали имат скоби.
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #8
                Dido_Lyubenov написа:
                Обезвъздуши горивния филтър и помата, покарай 20 - 30 км. и пак обезвъздуши. Ако има въздух само в помпата - проблема е в нея или маркучите за излишна нафа от дюзите. Ако има въздух и във филтъра, провери добре ли е стегната пробката отдолу за дрениране, и маркучите преди филтъра дали имат скоби.
                За много години!Една поправка ще направя на думите ти.Става дума за маркучите за излишно гориво.Те наистина могат да създават много ядове,но не и по време на работа на мотора,освен ако не броим че от тях може да изтича гориво,а то не е без пари!Виж когато мотора е в покой е друга работа.Поздрави!

                Коментар


                  #9
                  specialista написа:
                  Dido_Lyubenov написа:
                  Обезвъздуши горивния филтър и помата, покарай 20 - 30 км. и пак обезвъздуши. Ако има въздух само в помпата - проблема е в нея или маркучите за излишна нафа от дюзите. Ако има въздух и във филтъра, провери добре ли е стегната пробката отдолу за дрениране, и маркучите преди филтъра дали имат скоби.
                  За много години!Една поправка ще направя на думите ти.Става дума за маркучите за излишно гориво.Те наистина могат да създават много ядове,но не и по време на работа на мотора,освен ако не броим че от тях може да изтича гориво,а то не е без пари!Виж когато мотора е в покой е друга работа.Поздрави!
                  За много години, колеги ! Да, колега, не правят проблем по време на движение, но ако имат пропуски, при стартиране са ми вкарвали въздух в помпата. Тапата на 4-та дюза ми правеше тези номера последно.
                  Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                  Коментар


                    #10
                    сменени са с нови преди около месец

                    Коментар


                      #11
                      На смукателния колектор до 1-ви цилиндър влиза един маркуч на щуцер. Откачи го, запуши щуцера с нещо и запали така. Остави я да поработи на празен ход и виж дали ще капе нафта от маркуча. Той е закачен за турбо-коректора, и ако му е спукана мембраната, ще капе нафта от този маркуч.
                      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                      Коментар


                        #12
                        Трядва да го пробвам този фокус,но аз щях да забележа ако имаше следи от нафта понеже сам сцепил този марку4 малко след штуцера и сам сложил тетка от кам която едната ми страна си заминава кам ГНП-то а другата отива кам бустметара ми в купето, а тази шлауфка е прозра4на и си стои винаги идеално 4иста.Но все пак ще го пробвам.Мерси.

                        Коментар


                          #13
                          Dido_Lyubenov написа:
                          На смукателния колектор до 1-ви цилиндър влиза един маркуч на щуцер. Откачи го, запуши щуцера с нещо и запали така. Остави я да поработи на празен ход и виж дали ще капе нафта от маркуча. Той е закачен за турбо-коректора, и ако му е спукана мембраната, ще капе нафта от този маркуч.
                          Ако има подобен проблем ще се наблюдава нежелано само форсиране,а когато нещата зазлеят напълно може и мотора да се скапе от самофорсиране!!!

                          Коментар


                            #14
                            ТД-100 прекъсва между 1300-1700 оборота ?

                            Чете ли я на диагностика умна дюза сензори в помпата?
                            skype pe6_oo Марин

                            Коментар


                              #15
                              Re: ТД-100 прекъсва между 1300-1700 оборота ?

                              ppero написа:
                              Чете ли я на диагностика умна дюза сензори в помпата?
                              Трудно ти разбирам въпроса!На ТД 100 се прави много читава диагностика със много живи данни и тест на изпълнителните маханизми.

                              Коментар

                              Working...
                              X