1.Педала наистина е наврян в дупето на географията,ако може някой да каже как се маха.2.Намерихме едно добло със същия двигател, би трябвало и педалите да са същите,ако може да кажете дали е така3.Ако се навият от моргата да го дадат за проба, ще го тестваме.4.Ако някой има педал за продан може да пусне една две снимки да ги погледна да видя дали има възможност евентуално за почистване да се види има ли някакъв ефект изобщо.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане за педала на газта на пунто 1.9 д
Collapse
X
-
Намерихме схемата на Педала на газта.Проблема за хълцането което се получава най вероятно е от педала, следващата възможност е компютърът, тъй като сигнала от педала отива в компютъра, след това компютъра праща команда/информация до Горивно Нагнетателната Помпа.Всички колеги които имат проблеми с хълцане при въпросният модел няма смисъл да си губят времето излишно и да трошат пари като мен докато стигнат до проблема. За съжаление възможностите са все скъпи и трудно се намират само за проба.ГНП при мен е след ремонт и на стенд работи перфектно, надеждите ми са в педала, а и самият той е най - евтиният вариант.Ако все пак се окаже че проблема е някъде в ГНП или Компютъра, най разумното решение според мен, а и най - препоръчваното от майстори е да се премине към механична помпа и педал с жило.Ходихме в няколко сервиза и там направо ни казаха, че коли с тези симптоми направо им сменят помпите с механични и изобщо не се занимават да дирят къде точно е проблема.Ще пусна един линк към другата тема която съм пускал за същия проблем, там можете да прочетете какво е направено до момента, но за съжаление нямаше абсолютно никакъв резултат.Всмукателни колектори 1.9ДКолегата Динеца също е пускал тема за същия проблем и казва, че при него всичко се е решило със смяната на датчика на коляновия вал. Да ама не смених го с чисто нов такъв и резултата си е същият. Все пак ще дам и линк към неговата тема.проблемното пунто 1.9 чист дизелАко някой има някакви идеи относно педала нека ги сподели, да пробваме дали ще има някакъв резултат.За сега търся педал за проба или реални снимки на такъв педал, да видим дали може да се отвори да се почистят потенциометрите.МартоFiat punto 2001г. 1.9DS 60hp 4.9/100 , 4.4/100
-
ivel написа:както ти бях писал най-вероятно става въпрос за износване на пистите на потенциометъра на педала.дано да е това че направо те съжалявам .Fiat punto 2001г. 1.9DS 60hp 4.9/100 , 4.4/100
Коментар
-
На два броя Рено Канго с такива помпи...... проблема им беше от куплунзите на компютрите. Ходиха по какви ли майстори....... само на едно място бяха стигнали до истината на 100% смениха куплунга на ЕКУ-то и за известно време всичко беше наред, после отново започнаха мизериите. Докато не наклонихме крачетата на ЕКУ-то в една посока (за по хубав контакт) вече над 2г няма проблем с тези рена :D
Коментар
-
Марто написа:Намерихме схемата на Педала на газта.Проблема за хълцането което се получава най вероятно е от педала, следващата възможност е компютърът, тъй като сигнала от педала отива в компютъра, след това компютъра праща команда/информация до Горивно Нагнетателната Помпа.Всички колеги които имат проблеми с хълцане при въпросният модел няма смисъл да си губят времето излишно и да трошат пари като мен докато стигнат до проблема. За съжаление възможностите са все скъпи и трудно се намират само за проба.Ще пусна един линк към другата тема която съм пускал за същия проблем, там можете да прочетете какво е направено до момента, но за съжаление нямаше абсолютно никакъв резултат.Колегата Динеца също е пускал тема за същия проблем и казва, че при него всичко се е решило със смяната на датчика на коляновия вал. Да ама не смених го с чисто нов такъв и резултата си е същият. Все пак ще дам и линк към неговата тема.проблемното пунто 1.9 чист дизелАко някой има някакви идеи относно педала нека ги сподели, да пробваме дали ще има някакъв резултат.За сега търся педал за проба или реални снимки на такъв педал, да видим дали може да се отвори да се почистят потенциометрите.МартоSUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Онзи ден с Любо се завирахме от долу при педалите и пипах тая машинка на съединителя, и сякаш май прекъсва повече. Утре ще се навра да я откача да видя как трябва да е и ще я закача наново.Mury написа:Я се насочете по-добре към онова лайно дето седи на кутията на въздушния филтър,но най-добре е да се закара колата на диагностика,така с проба грешка не става.............Fiat punto 2001г. 1.9DS 60hp 4.9/100 , 4.4/100
Коментар
-
доколкото знам таз машинка е вид прекъсвач.на моя му е счупен бутона , ама си върви.пробвал съм и двата варианта-с откъчена и закъчена букса.разлика никаква.после разбрах че този прекъсвач е за темпомат на по-новите модели.поне при мен на jtd-то никаква разлика с или без него.не вярвам и при теб това да е проблема
Коментар
-
ivel написа:доколкото знам таз машинка е вид прекъсвач.на моя му е счупен бутона , ама си върви.пробвал съм и двата варианта-с откъчена и закъчена букса.разлика никаква.после разбрах че този прекъсвач е за темпомат на по-новите модели.поне при мен на jtd-то никаква разлика с или без него.не вярвам и при теб това да е проблемаFiat punto 2001г. 1.9DS 60hp 4.9/100 , 4.4/100
Коментар
-
Nino написа:PUNTO-Mk2-подобен проблем с "хълцане" съм имал преди години и се оказа от един микропревключвател на съединителя. Беше се "изметнал" от мястото му.А аз си мислех, че е като при японските коли... да не ти позволява да стартираш двигателя, преди да е натиснат съединителя.Както и да е, наместих го на мястото му и проблемът изчезна. Може би и ти говориш за това.Fiat punto 2001г. 1.9DS 60hp 4.9/100 , 4.4/100
Коментар
-
Марто написа:Колега, това нещо като го гледам си е чисто прекъсвач за темпомат.Все пак го свалих и го почистих хубаво. Като излизам довечера, ще го тествам.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Nino написа:Марто написа:Колега, това нещо като го гледам си е чисто прекъсвач за темпомат.Все пак го свалих и го почистих хубаво. Като излизам довечера, ще го тествам.Fiat punto 2001г. 1.9DS 60hp 4.9/100 , 4.4/100
Коментар
-
Да, за по-бавното падане на оборотите, така трябва да е, и при мен на СУЗУКИТО (JTD 1.9 двигател) e така.Електроника е, не е обикновено жило.Сега, какво имаш предвид "ХЪЛЦАНЕ" ? Прекъсване, притрисане на двигателя при определени обороти ли ? Това лято ми се случи на СУЗУКИТО.... пътувах до Германия и после пообиколих Европа.Между 1900-2000 оборота, УСКОРЯВАЙКИ, при загряла кола имах едно леко придърпване,прекъсване,замисляне на двигателя.Като се върнах отидох на диагностика, два часа я размятахме с приемчика из квартала на сервиза... НИКС,НИЩО.Диагностикта не показва абсолютно нищо, всичко в норма.Казах им да сменят нафтовия филтър.Това беше първата му смяна за 4 години (от чисто нова кола, оригиналният филтър)....КРАЙ НА ПРОБЛЕМА.Оказа се от него.Поне аз си мисля, че е бил провокиран от горивата които зареждах из ЕВРОПА, слагах от по-скъпата им нафта.Тя има 5 или не знам колко си процента биодизел...и мисля, че той е отмил говната по горивната система и се е стигнало до това.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар