Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Stilo MW 1.9 JTD трудно пали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Stilo MW 1.9 JTD трудно пали

    Не знам при другите такива двигатели така ли е, при моят има едно забавяне след като завъртя ключа, след изгасването на "жичката". Според мен е от студеното, но пък и не е много нормално не знам. И понеже не е много разбираемо така без да се види съм направил и клип, ако някой може да помогне съм му много благодарен. Много не се вижда кога завъртам ключа след като изгасне "жичката" на таблото, за което се извинявам, запалва след около 4-5сек. след това.http://youtu.be/blUNRkQ5s2gПоздрави и весели празници
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115hp MultiWagon 2004
    Lada 2105 1.3 60hp 1990 :D

    #2
    Мойта пали и по-трудно, дишай спокойно.
    Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

    Коментар


      #3
      tomsan написа:
      Мойта пали и по-трудно, дишай спокойно.
      Акумолатора ти как е ?

      Коментар


        #4
        Абсолютно нормално палене, не търси прилика с някое TDI
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          Значи просто си е такава. Благодаря за информацията.
          Fiat Stilo 1.9 JTD 115hp MultiWagon 2004
          Lada 2105 1.3 60hp 1990 :D

          Коментар


            #6
            Колеги тоя проблем с забавянето вече го няма, понеже се отървах от стария акумулатор. Мислех, че всичко е ОК докато тази година не хвана първия "кучи студ". Сутрин като се кача подгрявам, лампите изгасват завъртам ключа и нищо не се случва. Стартера не върти, стрелките не играят, както ако акумулатора е отслабнал или да дава грешки от типа ABS ESP и т.н., просто нищо. Чак като повторя няколко пъти процедурата тогава си пали от раз.Единия път замерих акумулатора на max e. След като си запали пак зарежда си нормално.
            Fiat Stilo 1.9 JTD 115hp MultiWagon 2004
            Lada 2105 1.3 60hp 1990 :D

            Коментар


              #7
              Моето СТИЛО пали сутрин след 2-3 сек. въртене,а през деня след 1-2 сек..Това е с нов акумулатор,незнам при другите JTD как палят за сравнение.
              STILO-2003-115 HP-JTD Power
              Преди ФИАТ БРАВА TD 75-98г.

              Коментар


                #8
                към автора на темата-абсолютно нормално палене,хайде весели празници и от мен

                Коментар


                  #9
                  нали знаете, че има датчик на коляновия вал и за да стигне сигнала до екуто за впръскване на горивото трябва вала да се врътне 2-3 пъти, нормално ти пали колата

                  Коментар

                  Working...
                  X