Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дизел замръзва решение.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    Няма място за срвняване на бензинови с дизелоеи помпи ! Прицип на работа, материали и натоварвания са различни по технически причини. Наливайте подходящ дизел за зимни условия и няма да се сетите изобщо че някой си продавал добавки против замръзване. При минус 27 градуса съм палил Марчето без проблем с нафта от ОМВ - Алпин дизел. Сега съм с нафта на Ромпетрол - ЕФИКС Е5 и вчера при -9 градса запали както и при +20. Не виждам защо се мъчите зорлям да си прецакате помпите ?
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #77
      Dido_Lyubenov написа:
      Няма място за срвняване на бензинови с дизелоеи помпи ! Прицип на работа, материали и натоварвания са различни по технически причини. Наливайте подходящ дизел за зимни условия и няма да се сетите изобщо че някой си продавал добавки против замръзване. При минус 27 градуса съм палил Марчето без проблем с нафта от ОМВ - Алпин дизел. Сега съм с нафта на Ромпетрол - ЕФИКС Е5 и вчера при -9 градса запали както и при +20. Не виждам защо се мъчите зорлям да си прецакате помпите ?
      Абсолютно вярно!
      Palio Weekend 1.7 TD

      Коментар


        #78
        На мен на Форда преди две години ми замръзна нафтата,заредена от лукойл при -18 градуса е не беше стана на лед,но беше станала като желе.След това започнах да сипвам само алпин дизел плюс добавка на лики моли против замръзване и никакви грижи нямах,палеше си доста добре като се има в предвид,че тук в Русе температурите сутрин са доста под нулата.
        Fiat Marea 1.8 16v HLX
        Hyundai Terracan 2.9 CRDI

        Коментар


          #79
          Утре сутрин ще е първия малко по-сериозен тест на горивото.В 00:00 часа сега температурата в центъра на София беше -11 градуса и след 20 минути близо до околовръстното показваше вече -14 :D
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Коментар


            #80
            BO написа:
            Утре сутрин ще е първия малко по-сериозен тест на горивото.В 00:00 часа сега температурата в центъра на София беше -11 градуса и след 20 минути близо до околовръстното показваше вече -14 :D
            В Пловдив в момента е -13. Утре ще паля в 8 часа, не вярвам да е по-ниско от -8, -9, но да видим... Нафтата ми е смеска Лукойл и Еко.

            Коментар


              #81
              BO написа:
              Утре сутрин ще е първия малко по-сериозен тест на горивото.В 00:00 часа сега температурата в центъра на София беше -11 градуса и след 20 минути близо до околовръстното показваше вече -14 :D
              В Сф е за къс ръкав- тази сутрин запалих Либрока при -20 по термометъра на колата и -21 по синоптик.бг. Изглежда предния път наистина е било от нафтата, сега имам малко добавка пак от българската, не я знам прави ли нещо. Вярно, че ми отне към 20-30 км да се стопли колата, а реотаните на задния прозорец при -20 не топят скрежа, да знаете, чак като влязох на топло в Сф -13 -14 и ми го разтопи.Приятно съм изненадан от Либрата!
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #82
                А аз пък вчера запалих от раз
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #83
                  -10 тази сутрин в Пловдив, запалих без никакви проблеми.

                  Коментар


                    #84
                    Aз пък не запалих от раз. Впрочем много гадно запалих. Като ЮМЗ. По-добре хич да не мъча така колата. Кюфка, пъшка...Отзад излизаше черен пушек с мирис на неизгоряла нафта. От десет служебни коли ( Форд Торнео CR )- само 4 запалиха, но досущ, като моята. Когато палих температурата на въздиха беше - 11 гр., усещането с бръснещия вятър според синоптиците е било за - 19. Ако има значение де. Всички зареждаме от една и съща бензиностанция ( На Петрол Перфект)... От месец не зареждам от "тубната" нафта, защото секна, но вече ми липсва. .
                    A17DTС/S
                    Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                    Коментар


                      #85
                      - 11 е нищо. Ще да е от нафтата на новите торнеота, не виждам друга причина... Между другото един път зареждах на петрол и паднаха температурите до -12 през нощта и запалих с тресене на -6 сутринта, след като днес на -20 запалих с по-малко тресене, обвинявам тяхната нафта.
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар


                        #86
                        Тука с пълна сила важи приказката за форд и циганина
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #87
                          pakumba написа:
                          - 11 е нищо. Ще да е от нафтата на новите торнеота, не виждам друга причина... Между другото един път зареждах на петрол и паднаха температурите до -12 през нощта и запалих с тресене на -6 сутринта, след като днес на -20 запалих с по-малко тресене, обвинявам тяхната нафта.
                          Така ме тресеше, че щеше да ме изхвърли през ауспуха.:D ТаквоЗ чудо не бях изживял. Миналата година, когато ми замръзна нафтата се мъчеше да пали по същия начин и не успя...Между другото след, като запалих за сефте ми светна индикацията за проблем с подгрева...Черния пушек отзад излизаше на талази и имаше мирис на неизгоряла нафта.
                          A17DTС/S
                          Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                          Коментар


                            #88
                            От няколко месеца карам с нафта само от прехваленото ЕКО, но от днес нататък съм ги забравил. Тази сутрин при -10оС в Бургас едвам минах Карнобат-Петолъчката -12оС. Колата вървеше перфектно, но към края на магистралата и падна мощността, започна да иска повече газ, започна да придърпва, паднаха и ниските обороти - нафтата замръзна. В Ямбол -9оС я оставих да работи 15 мин. на място, оборотите се възтановиха и отново тръгна нормално. И аз не съм превърженик на слагане на бензин в нафтата, но след този случай вече се замислям.
                            FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                            Коментар


                              #89
                              Flow написа:
                              От няколко месеца карам с нафта само от прехваленото ЕКО, но от днес нататък съм ги забравил. Тази сутрин при -10оС в Бургас едвам минах Карнобат-Петолъчката -12оС. Колата вървеше перфектно, но към края на магистралата и падна мощността, започна да иска повече газ, започна да придърпва, паднаха и ниските обороти - нафтата замръзна. В Ямбол -9оС я оставих да работи 15 мин. на място, оборотите се възтановиха и отново тръгна нормално. И аз не съм превърженик на слагане на бензин в нафтата, но след този случай вече се замислям.
                              Колега в Бургас ни зареждат с най-скапаните горива. Имам причини да го пиша. Миналата година от ЕКО ми замръзна. Тази от Петрол перфект. Не ми замръзваше тубната нафта от вътрешната на Лук-чето, но вече я няма.
                              A17DTС/S
                              Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                              Коментар


                                #90
                                ntodorov написа:
                                Колега в Бургас ни зареждат с най-скапаните горива. Имам причини да го пиша. Миналата година от ЕКО ми замръзна. Тази от Петрол перфект. Не ми замръзваше тубната нафта от вътрешната на Лук-чето, но вече я няма.
                                Колега, тя "вътрешната" ми е много ясна. Работя в обслужването на двете нови инсталации за хидро-обезсерване на дизел и бензин, там където за всеки час излизат по 208 тона нафта и 160 тона бензин с 6-8 ppm сяра. Горивата на изход от нас се държат с перфектни характеристики, от там нататък Пет години карах предимно с нафта на LUKoil, като зимата посещавам ски-курортите и съм попадал при подобни температури и ситуации, но до сега такъв проблем съм нямал.
                                FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                                Коментар

                                Working...
                                X