Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дизел замръзва решение.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Stefanaki написа:
    chaveto написа:
    Никой не показа документ с дата от 2009г насам, където в него да пише да се слага бензин в дизела.
    Ето един от 2010 - http://www.agqm-biodiesel.de/downloa..._en_201009.pdf стр.5-6.Според друг докумнент (който не мога да споделя с вас): For engines with common rail injection, petroleum can be added to the diesel fuel up to 5% (V/V).
    Това го пише на стр.5 Mixing with petrol is not permissible for safety and technical reasons (cavitation in the injectionsystem). Повече няма какво да кажа.ЕДИТ: а това за сярата не знам колко е вярно, но на много места по нета чета, че тя е нещото което смазва. При горивото от 02г е било 500ppm а сега трябва да е 10ppm.Ако сярата е нещото което спомага смазването..... вие ми кажете колко пъти е намалено смазването в днешният дизел.

    Коментар


      #62
      chaveto написа:
      Stefanaki написа:
      chaveto написа:
      Никой не показа документ с дата от 2009г насам, където в него да пише да се слага бензин в дизела.
      Ето един от 2010 - http://www.agqm-biodiesel.de/downloa..._en_201009.pdf стр.5-6.Според друг докумнент (който не мога да споделя с вас): For engines with common rail injection, petroleum can be added to the diesel fuel up to 5% (V/V).
      Това го пише на стр.5 Mixing with petrol is not permissible for safety and technical reasons (cavitation in the injectionsystem). Повече няма какво да кажа.ЕДИТ: а това за сярата не знам колко е вярно, но на много места по нета чета, че тя е нещото което смазва. При горивото от 02г е било 500ppm а сега трябва да е 10ppm.Ако сярата е нещото което спомага смазването..... вие ми кажете колко пъти е намалено смазването в днешният дизел.
      За тебе важи приказката - ,,Чете го както дявола евангелието".На стр.5 също така пише: petroleum can be added to the diesel fuel up to 30% (V/V) at low temperaturesМного точно и ясно е описано в кои случаи се добавя бензин. Ако някой в БГ ти гарантира, че продава дизел отговарящ на т.нар. Winter Diesel - не добавяй бензин, ако обаче ти продават една и съща течност през юли и януари (Sommer Diesel) - може да си добавиш.И понеже не открих информация за разликата м/у Winter Diesel и Sommer Diesel на български - прегледай как го правят някъде в Европа - http://www.aral.de/liveassets/bp_int...Broschuere.pdf (таблицата на стр.31)
      Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

      Коментар


        #63
        За тебе важи приказката - ,,Чете го както дявола евангелието".
        Напротив, хората са започнали първо с предупреждението и чак тогава с таблицата. Демек ни казват, че това нещо е лошо, но ако искаме да си трошим главите си е наш проблема И спора тръгна точно от това. Защото няколко човека твърдим, че е вредно. А останалите твърдите, че няма проблем да се смеси.Няма проблем да се смеси и да се кара, но е вредно Сега колегата ако иска може да заключи темата

        Коментар


          #64
          А ако за всеки литър добавен бензин, се добави по 15 мл двутактово масло?

          Коментар


            #65
            chaveto написа:
            Yavor написа:
            Е добре де, снимката от книжката ако е никакво доказателство, тогава да взема да заключа темата и да мирясаме...Не мога да разбера защо има хора дето ще въртят, сучат ама няма да кажат - "Да, колеги, прави сте..."
            А горивото от снимката на книжката знаеш ли, че е било до 2002г. Това, че дизела според теб е по стандарт/качество...... от 20г пък въобще няма да го коментирам, защото веднага ще излезе една група от хора която с потапяне на пръст и облизване ще докаже, че дизела е както от 20г Аз също не мога да разбера как нещо което намалява смазочните свойства е полезно за горивната уредба и се опитвате да убеждавате всичките които четат тази тема, че е полезно.
            rangel88 написа:
            Може спокойно да е локнеш, защото хората показаха снимка от книга всичко е ясно.Инак философи винаги има и то дървени
            Кой е философа сам прецени
            Ти ако си мислиш, че като идеш в бензиницата и ще ти сложат златна нафта хахаха жестоко се лъжеш.

            Коментар


              #66
              Че е вредно- вредно е. Въпроса е дали ще ги скапе доста по бързо в нормалния експлоатационен срок.То на помпата сигурно ще и е по готино ако минава само масло през нея вместо нафта.GDI морите на Мицубиши работят на принципа на комънрейла само че с бензин. И там някакси помпата и дюзите работят без мазане с нафта.
              http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
              Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
              FIAT БРАВО 1.2 16v
              ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
              FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

              Коментар


                #67
                rangel88 написа:
                Ти ако си мислиш, че като идеш в бензиницата и ще ти сложат златна нафта хахаха жестоко се лъжеш.
                Всичко ми е ясно, но не мога да разбера защо винаги когато започне да не ви изнася и се отмятате.......По твоята логика тогава след наливането на бензин става по зле
                Dimitar. написа:
                А ако за всеки литър добавен бензин, се добави по 15 мл двутактово масло?
                Това и на мен ми е идвало на идея, но ако го бях написал по напред и веднага щяха да ме обвинят...... и нямаше как да си държа на своето за вредата от бензина.
                infineon написа:
                Че е вредно- вредно е. Въпроса е дали ще ги скапе доста по бързо в нормалния експлоатационен срок.То на помпата сигурно ще и е по готино ако минава само масло през нея вместо нафта.GDI морите на Мицубиши работят на принципа на комънрейла само че с бензин. И там някакси помпата и дюзите работят без мазане с нафта
                .Е те и бензиновите помпи в резервоара се мажат от бензина, с другите части положението е същото, но всичко там си е направено да работи с бензин а не с дизел.

                Коментар


                  #68
                  chaveto написа:
                  rangel88 написа:
                  Ти ако си мислиш, че като идеш в бензиницата и ще ти сложат златна нафта хахаха жестоко се лъжеш.
                  Всичко ми е ясно, но не мога да разбера защо винаги когато започне да не ви изнася и се отмятате.......По твоята логика тогава след наливането на бензин става по зле
                  Dimitar. написа:
                  А ако за всеки литър добавен бензин, се добави по 15 мл двутактово масло?
                  Това и на мен ми е идвало на идея, но ако го бях написал по напред и веднага щяха да ме обвинят...... и нямаше как да си държа на своето за вредата от бензина.
                  infineon написа:
                  Че е вредно- вредно е. Въпроса е дали ще ги скапе доста по бързо в нормалния експлоатационен срок.То на помпата сигурно ще и е по готино ако минава само масло през нея вместо нафта.GDI морите на Мицубиши работят на принципа на комънрейла само че с бензин. И там някакси помпата и дюзите работят без мазане с нафта
                  .Е те и бензиновите помпи в резервоара се мажат от бензина, с другите части положението е същото, но всичко там си е направено да работи с бензин а не с дизел.
                  Кога и къде съм го казла това и аз незая...

                  Коментар


                    #69
                    Кой ти говори за казване. Тук се коментира това, че ако се сложи бензин към дизела и се намаляват смазочните качества........След като твърдиш, че нафтата по бензиностанциите не е златна (за мен това значи пълен боклук) и към златната нафта добавим бензин то тогава става с още повече карати

                    Коментар


                      #70
                      Абе с днешната цена на нафтата от 2,60 лв, сериозно се замислям дали не е златна.

                      Коментар


                        #71
                        BO написа:
                        pakumba, споко, няма да замръзне дизела ти, освен ако не си карък. Както не веднъж съм писал, че дизела не замръзва от самосебе си, а му помага съдържателя на бензиностанцията.:
                        Абе не знам, колата не беше палена 1 ден, снощи преди да си легна минах да видя какво ще покаже термометъра в колата и видях -12, това към 1 часа през нощта, сутринта към 10 часа показваше -6, вярно, запали на първия път, ама едно 4-5 секунди работи на 2-3 цилиндъра аха-аха да изгасне.... Не знам дали съм карък, но имах малко над средата резервоар нафта, смесен около 50:50 ромпетролски и еко елда, бях капнал и малко добавка от онази българската, която "спечели" теста в офроуд форума преди 1-2 години.... Само ще й бая аз на таа нафтова история
                        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                        Fiat Bravo'97 1,6 16v
                        Fiat Tempra'91 1,6 mono

                        Коментар


                          #72
                          А защо реши, че проблема с работата на по малко цилиндри.... е от нафтата

                          Коментар


                            #73
                            chaveto написа:
                            А защо реши, че проблема с работата на по малко цилиндри.... е от нафтата
                            Ами започвам да ставам изпечен дизелджия- като имам проблем с паленето зимата, обвинявам скапана нафта. Не мога да допусна, че иначе уникаааааааааалната технология жтд, която пали до -6 без нужда от подгряване, ще прави проблеми.Истината е, че зимата всеки дизел иска да е бензинка, затова и се сипва бензин в нафтата
                            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                            Fiat Bravo'97 1,6 16v
                            Fiat Tempra'91 1,6 mono

                            Коментар


                              #74
                              pakumba написа:
                              chaveto написа:
                              А защо реши, че проблема с работата на по малко цилиндри.... е от нафтата
                              Ами започвам да ставам изпечен дизелджия- като имам проблем с паленето зимата, обвинявам скапана нафта. Не мога да допусна, че иначе уникаааааааааалната технология жтд, която пали до -6 без нужда от подгряване, ще прави проблеми.Истината е, че зимата всеки дизел иска да е бензинка, затова и се сипва бензин в нафтата
                              Идват студени дни.Ще видим на кой му е по-добра нафтата :D
                              A20DTH ЖТД ама не баш
                              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                              Коментар


                                #75
                                chaveto написа:
                                infineon написа:
                                Че е вредно- вредно е. Въпроса е дали ще ги скапе доста по бързо в нормалния експлоатационен срок.То на помпата сигурно ще и е по готино ако минава само масло през нея вместо нафта.GDI морите на Мицубиши работят на принципа на комънрейла само че с бензин. И там някакси помпата и дюзите работят без мазане с нафта
                                .Е те и бензиновите помпи в резервоара се мажат от бензина, с другите части положението е същото, но всичко там си е направено да работи с бензин а не с дизел.
                                Мисълта ми беше че GDI мотора има помпа за високо налягане както при комънрейла която работи само с бензин без да се маже от нафта, и работят без да се износва заради липса на смазване.Помпата в резервоара е ясна тя не е толкова натоварена.
                                http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                                Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                                FIAT БРАВО 1.2 16v
                                ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                                FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                                Коментар

                                Working...
                                X