Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дизел замръзва решение.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Давате инфо за ДВГ CDI и HDI. Това сигурно е приложимо и при JTD. Но уточнявайте за кой тип ДВГ са подходящи тези процедури. На обикновените дизели, както и на TD и TDi, едва ли е препоръчителна тази процедура, и то именно заради структурата на помпата. На колегите които ми говорят за студове с температури -18 ~ -20 градуса, мога да кажа че за нашия регион това са си едн нормални температури за зимния период. Тук за разлика от южна България има истински студове, като се е случвало да падат температурите и до -38 градуса. Тогава и малко бензинови ДВГ работеха Откакто имам дизелова кола, само една зима падна температурата до -27 градуса, а не съм имал проблеми с паленето, без да наливам бензин или други добавки. Трябва си нафта с много ниско съдържание на парафин, защото той е злосторника при дизела зимно време. А такава явно е Алпин Дизел -а на ОМВ и ако е вярно дизела на Ромпетрол, който отговаря на изискванията на Е5 стандарта. Ромпетролския ще го пробвам тази зима.
    pakumba написа:
    Dido_Lyubenov написа:
    emzo написа:
    Dido_Lyubenov написа:
    Така е Бензина разказва играта на ГНП
    BOSCH, в техните сервизни бюлетини е описано, как и колко % бензин и за какво се използват
    Дай линк да се образоваме и ние . Бензина е.... мамата на двигателното масло и остъргва лагерите и то в доста по-малко съотношение, какво остава да натикаш в нафтата 10% бензин ? Нали помпата се маже от нафтата ? Дори са ме съветвали да наливам двутактово масло в нафтата за удължаване на живота на помпата ...Лики Моли съм купувал, и за 80 литра нафта дават половин литър тубичка и беше над 10 лв. но не помня точно колко. Каква е тая дето струва само 25 лв. за тон гориво ?
    http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/en_5131.html?OpenDocument&land=GB&voilalang=e&voil adb=web.nsfето я. Смятайки го по данните от сайта излиза, че стига за половин тон, но ми се струва, че съм чел някъде 1 тон, може и ан етикета да е било. Онзи ден го гледах под 25 кинта в Билла точно този 1л.
    Благодаря, колега ! Аз ползвах друга - за почистване на помпа и дюзи, но и на нея пишеше че се ползва и против замръзване.Цената обаче беше доста по-дебела.
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #32
      Колега - CDI, HDI и JTD моторите са все комън рейл двигатели с различни търговки наименования.само ТДИ -то на Фолксваген-Ауди груп е с по различна конструкция на горивната система.
      Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
      Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
      ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

      Коментар


        #33
        Какво значение има какъв е мотора, факт е, че горивото смазва горивната уредба, бензина не смазва. Преди две години точно от БОШ ми казаха, че вече не се препоръчва слагането на бензин в нафтата.

        Коментар


          #34
          Yavor написа:
          Колега - CDI, HDI и JTD моторите са все комън рейл двигатели с различни търговки наименования.само ТДИ -то на Фолксваген-Ауди груп е с по различна конструкция на горивната система.
          Да ама тезата им че това е тяхна запазена марка не издържа в съда. И не са единствените производители на такъв тип ДВГ. А между CDI и HDI има поне една съществена разлика. Прочети малко какво точно означават тези абревиатури, и кажи какво изобщо се опитваш да ми кажеш с тази забележка която ми правиш ? Правиш ли разлика между TDI и TDi, питам защото на TD100 и TD125 например двигателите са тип TDi .
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            #35
            Бензина в нафтата е пагубен за горивната система!
            ALFA ZLODEO 156 2.4 JTD=140PS

            Коментар


              #36
              Re: Дизел замръзва решение.

              rangel88 написа:
              Проблема е че ония ден колата 1 час съм е размразявал с хладки компреси запали, но звучеше малко като DT 20. :D Нафтата беше станала на боза вътре толкова гъста.Сега да зая, че на бензиностанцията има хубава, но и скъпа!Сега зная, че някой видове нафта на студ стават на маргарин... Вземал съм буквално и котелно гориво на старата марея, но и то пали по добре от горнопосоченото!Идеята ми е какво да и слагам да не преминава в "твърдо" състояние.Някой казват добафка да не замръзва други казват слагай по малко бензинец други спирт трети слагаш 50 литра от социалната и отиваш на бензиностанцията слагаш 10 от най-хубавата, какво и в каквато съотношение?пс:Съмнявам се бай-Киро да не ми е продал не 60 л нафта а 50 нафта и 10 литра чешмяна вода , защото карал съм 4 година така сега изведнъж....
              Каква е била температурата ? Аз съм палим при -10 с обинковенна нафта и с -15 с алпин дизел без проблеми.
              04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

              Коментар


                #37
                Re: Дизел замръзва решение.

                rangel88 написа:
                Проблема е че ония ден колата 1 час съм е размразявал с хладки компреси запали, но звучеше малко като DT 20. :D Нафтата беше станала на боза вътре толкова гъста.Сега да зая, че на бензиностанцията има хубава, но и скъпа!Сега зная, че някой видове нафта на студ стават на маргарин... Вземал съм буквално и котелно гориво на старата марея, но и то пали по добре от горнопосоченото!Идеята ми е какво да и слагам да не преминава в "твърдо" състояние.Някой казват добафка да не замръзва други казват слагай по малко бензинец други спирт трети слагаш 50 литра от социалната и отиваш на бензиностанцията слагаш 10 от най-хубавата, какво и в каквато съотношение?пс:Съмнявам се бай-Киро да не ми е продал не 60 л нафта а 50 нафта и 10 литра чешмяна вода , защото карал съм 4 година така сега изведнъж....
                Каква е била температурата ? Аз съм палим при -10 с обинковенна нафта и с -15 с алпин дизел без проблеми.
                04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                Коментар


                  #38
                  emzo написа:
                  Как пък един път не ми е замръзнала нафтата .......Странно ми е чак, подгрева на горивото работи ли ви ?
                  Подгрева работи при работещ мотор. При палене на -10 примерно подгрева на филтъра няма да ти подгрее нафтата в рейла и дюзите.
                  04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                  Коментар


                    #39
                    komanreel написа:
                    Бензина в нафтата е пагубен за горивната система!
                    Бош са на друго мнение но щом си по умен от тях давай!

                    Коментар


                      #40
                      rangel88 написа:
                      komanreel написа:
                      Бензина в нафтата е пагубен за горивната система!
                      Бош са на друго мнение но щом си по умен от тях давай!
                      Добре де, покажи къде го пише и да не е с дата от преди 5г

                      Коментар


                        #41
                        Yavor написа:
                        Stefanaki написа:
                        Dido_Lyubenov написа:
                        Бензина е.... мамата на двигателното масло и остъргва лагерите ......................
                        Човеко, моля ти се, СПРИ СЕ
                        Колега Любенов, никой не те кара да наливаш бензин в МАСЛОТО на колата, т.е. в двигателя...Слага се в РЕЗЕРВОАРА...
                        Ама Вие не четете какво пиша !? За двигатели тип JTD, CDI, HDI може да не пречи да наливаш бензин в нафтата, но ДВГ от типа на старите дизели с бутални помпи, TDi, TD и обикновени (атмосферни както казват накои) с роторни ГНП използват нафтата като лубрикант, и когато през такава помпа прекараш нафта омесена с бензин, помпата се скапва. А за бензина двигателното масло - давам обикновен пример, защото бензин в нафтата за мойта помпа е като бензин в маслото за всеки ДВГ. Като давате такива съвети, пишете за кои ДВГ са препоръчителни ! И както казах с Алпин Дизел нямах проблем с паленето при минус двадесет и седем градуса, без каквито и да е допълнителни добавки и бензини в нафтата. Как може да имате проблеми при жеги от порядъка на -10 градуса ?
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар


                          #42
                          Колеги карам JTD 2.4 на алфа 156 вече около 10 000 км. втора зима.Препоръчаха ми първата зима от алфа форума една добавка на Кастрол 200 мл. за около 14 лв. стига за 200 литра гориво .Добавката е за незамръзване и за прочистване на дюзите.Ако някой го интересува ще напиша точното наименование но нито замръзва нито променя по някакъв начин вървежа.Аз смятам за разчитам на добавка не на бензин.Кой както си прецени.Още един глас за добавката с една дума
                          предишна:Фиат Брава-1.2 16V-малък двигател малки емоции-голям разход
                          Настояща: Алфа Ромео 156 2.4 JTD 140 h.p.-върхът на сладоледа

                          Коментар


                            #43
                            Dido_Lyubenov написа:
                            Yavor написа:
                            Stefanaki написа:
                            Dido_Lyubenov написа:
                            Бензина е.... мамата на двигателното масло и остъргва лагерите ......................
                            Човеко, моля ти се, СПРИ СЕ
                            Колега Любенов, никой не те кара да наливаш бензин в МАСЛОТО на колата, т.е. в двигателя...Слага се в РЕЗЕРВОАРА...
                            Ама Вие не четете какво пиша !? За двигатели тип JTD, CDI, HDI може да не пречи да наливаш бензин в нафтата, но ДВГ от типа на старите дизели с бутални помпи, TDi, TD и обикновени (атмосферни както казват накои) с роторни ГНП използват нафтата като лубрикант, и когато през такава помпа прекараш нафта омесена с бензин, помпата се скапва. А за бензина двигателното масло - давам обикновен пример, защото бензин в нафтата за мойта помпа е като бензин в маслото за всеки ДВГ. Като давате такива съвети, пишете за кои ДВГ са препоръчителни ! И както казах с Алпин Дизел нямах проблем с паленето при минус двадесет и седем градуса, без каквито и да е допълнителни добавки и бензини в нафтата. Как може да имате проблеми при жеги от порядъка на -10 градуса ?
                            То май и ти не четеш, те това го пишат Фолксваген Груп :http://www.vwclub.bg/forum/download/...9919&mode=view
                            Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                            Коментар


                              #44
                              Не съм много сигурен, но това гориво DIN 51601 е от преди доста години.

                              Коментар


                                #45
                                Dido_Lyubenov написа:
                                Yavor написа:
                                Stefanaki написа:
                                Dido_Lyubenov написа:
                                Бензина е.... мамата на двигателното масло и остъргва лагерите ......................
                                Човеко, моля ти се, СПРИ СЕ
                                Колега Любенов, никой не те кара да наливаш бензин в МАСЛОТО на колата, т.е. в двигателя...Слага се в РЕЗЕРВОАРА...
                                Ама Вие не четете какво пиша !?......... А за бензина двигателното масло - давам обикновен пример, защото бензин в нафтата за мойта помпа е като бензин в маслото за всеки ДВГ. .......
                                За последен път те умолявам да спреш да пишеш глупости. Ако за твоята ГНП някой ти е казал/ти си мислиш, че бензина е вреден, то не значи че бензина е вреден за всеки ДВГ и за моторното масло (което няма нищо общо с твоята ГНП).Моторните масла със спецификации АЗ/В4 (ПО АСЕА) и/или SL/CF (ПО API) са подходящи както за дизелови, така и за бензинови ДВГ (където при студен старт е възможно попадане на бензин в маслото без никакви отрицателни въздействия, защото в последствие отново изгаря в горивната камера).Когато нещо не ти е ясно, по-добре първо питай и после пиши.И тък като се хвалиш с Алпин дизел......Знаеш ли как обикновеният дизел е станал алпин дизел или казано по друг начин: дизел + Х = Алпин дизел, ами ако зад този Х се крие и няколко % бензин?
                                Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                                Коментар

                                Working...
                                X