Давате инфо за ДВГ CDI и HDI. Това сигурно е приложимо и при JTD. Но уточнявайте за кой тип ДВГ са подходящи тези процедури. На обикновените дизели, както и на TD и TDi, едва ли е препоръчителна тази процедура, и то именно заради структурата на помпата. На колегите които ми говорят за студове с температури -18 ~ -20 градуса, мога да кажа че за нашия регион това са си едн нормални температури за зимния период. Тук за разлика от южна България има истински студове, като се е случвало да падат температурите и до -38 градуса. Тогава и малко бензинови ДВГ работеха Откакто имам дизелова кола, само една зима падна температурата до -27 градуса, а не съм имал проблеми с паленето, без да наливам бензин или други добавки. Трябва си нафта с много ниско съдържание на парафин, защото той е злосторника при дизела зимно време. А такава явно е Алпин Дизел -а на ОМВ и ако е вярно дизела на Ромпетрол, който отговаря на изискванията на Е5 стандарта. Ромпетролския ще го пробвам тази зима.
Благодаря, колега ! Аз ползвах друга - за почистване на помпа и дюзи, но и на нея пишеше че се ползва и против замръзване.Цената обаче беше доста по-дебела.
pakumba написа:
Коментар