Почти никакви специални. За да свалиш корите, които покриват ремъка ще ти трябват камъни еврейска звезда и рибе. Също с рибе бит се развиват и болтовете на шайбата на пистовият ремък. Помпата мисля, че ще се ориентираш как да я свалиш.Тук нямаш ГНП в смисъла, който се влага, имаш помпа за високо налягане. Тя няма белег за зацепване, няма значение в какво положение ще е като слагаш ремъка. За за зацепиш правилно мотора ще ти трябва фиксатор за коляновият вал, защото там няма белег или ако слагаш чисто нов ремък на него има белези - те трябва да съвпаднат ТОЧНО с белезите на шайбите на коляновият и разпределителният вал. ВНИМАВАЙ - двата белега на ремъка не са заменяеми, единият е за коляновият вал, другият за разпределителният.
Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар