Да му се невиди,пак започват проблемите в студовете.Значи Бравата пак почва да прави,спънки в студеното.Трудно пали когато е студено.До вчера палеше от раз,днес направи чалъм.Не са свещи,защото са здрави(не мига индикацията),отзад излиза тъмно сив дим,типично като за неизгоряла нафта.А когато се случи самото "запалване" мотора заработва силно и стабилно.Температурата е около 0 градуса. Ето нагледно,какво прави колата : http://vbox7.com/play:31e9fb7a37
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
TD100 - проблем с паленето в студа
Collapse
X
-
Колега а защо не чакаш да изгасне лапата за подгрева? Аз ако не изчакам мойта да угасне ,сутрин при първо палене, трябва доста въртене( правил съм си опити). Аз моята я изчаквам да угасне и 1-2 секунди след това въртя и досега не съм имал никога проблем. При големи студове подгрявам 2 пъти и после въртя.НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!
-
Re: TD100 - проблем с паленето в студа
kal0yanch40 написа:Да му се невиди,пак започват проблемите в студовете.Значи Бравата пак почва да прави,спънки в студеното.Трудно пали когато е студено.До вчера палеше от раз,днес направи чалъм.Не са свещи,защото са здрави(не мига индикацията),отзад излиза тъмно сив дим,типично като за неизгоряла нафта.А когато се случи самото "запалване" мотора заработва силно и стабилно.Температурата е около 0 градуса. Ето нагледно,какво прави колата : http://vbox7.com/play:31e9fb7a37Фиат марея уикенд 1.9ТД100
"Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"
Бат Бойко победи...но се оказа,че не е добрият!!
Коментар
-
Аербега от край време свети.Миналата зима,заради тоя проблем ми падна акумулатора и от тогава светна.Не вина ги го прави.Не казвам че акумулатора е добър,но не е само от него.Предполагам,че е стартера,само предполагам,защото аха да запали и бендикса се прибира,.Немога да проверя,като изчакам до края,защото сутринта ми се скъса пистовия ремък,по скоро изкочи от износване и немога да заредя батерията.Това чаткане,неравномерното е от него,защото едната писта беше скъсана и удря където свари,точно когато спрях клипа,след 10сек падна.Но вчера,онзи ден и така,като се връщам на зад е имало дни с по 2мм скреж на стъклото и пали от раз с половин подгряване.А днес нямаше грам замръзнало,макар че прехвърча сняг,което може би е около 1,2 градуса,но не и под 0.Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
За ремъка,незнам дали е ролка защото е сменяна.Просто ремъка е вече явно,максимално опънат и вече е хлабав,защото прискръцваше като се намокри.Освен това е износен и нагорял,но като отворя в неделя,надявам се,ще се разбере,какво точно е.Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
1.Бързаш със стартирането и не изчакваш подгряването.2.Акумулатора е слаб или стартера е ленив поради износени четки.3.Неравномерната работа на двигателя след стартиране най-вероятно е от дюза.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Колега много бързо връщаш ключа. Тя тръгва да наема а ти го връщаш. Така нищо не правиш.Освен това колегите са прави. Това не са бързо подгревни свещи за да въртиш на 4-5сек, изчаквай повече време дори и след като изгасне лампата свещите продължават да подгряватНаправи си пълна ревизия на стартера и си вземи читав акумулатор.
Коментар
-
Още един за да изчакваш подгрева и да задържиш ключа малко повече...ти докато се чуе стартера и я спираш...то стилото не пали от толкова пък камо ли тд100 при минусови температури.. Лично аз друг проблем не виждам освен и това което колегата каза, че при едното палене не ти изгасна и лампата Коде... Пък и сякаш акумолатора ти е малко слаб като слушам как върти мудно мудно...Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
Re: TD100 - проблем с паленето в студа
Колега и аз имах този проблем миналата зима.Първо смених акумулатора и сега не дава да го пипна,на мен ми замръзна нафтата в горивния филтър нафтата беше алпин дизел филтъра беше пълен със вода, на мен като ми беше слаб акумулатора като дам на контакт на таблото светеше само лампата за маслото и за зареждането и няма палене.Моето мнение е купи или вземи някой акумулатор за проба.Успех и Весели празници.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар