Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

TD100 - проблем с паленето в студа

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    TD100 - проблем с паленето в студа

    Да му се невиди,пак започват проблемите в студовете.Значи Бравата пак почва да прави,спънки в студеното.Трудно пали когато е студено.До вчера палеше от раз,днес направи чалъм.Не са свещи,защото са здрави(не мига индикацията),отзад излиза тъмно сив дим,типично като за неизгоряла нафта.А когато се случи самото "запалване" мотора заработва силно и стабилно.Температурата е около 0 градуса. Ето нагледно,какво прави колата : http://vbox7.com/play:31e9fb7a37
    Fiat Punto`04 1.2 60hp.
    Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
    ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

    #2
    Колега а защо не чакаш да изгасне лапата за подгрева? Аз ако не изчакам мойта да угасне ,сутрин при първо палене, трябва доста въртене( правил съм си опити). Аз моята я изчаквам да угасне и 1-2 секунди след това въртя и досега не съм имал никога проблем. При големи студове подгрявам 2 пъти и после въртя.
    НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

    Коментар


      #3
      или да има въздух....ама наистина чакай я тая лампа.Аз с моята имах проблем само на -23 градуса.Свещите бяха БЕРУ.Изчакваш да изгасне, и 1-2 сек след това палиш.Пробвай, ако ли не може и някоя свещ да е.

      Коментар


        #4
        Dimo_J написа:
        Изчакваш да изгасне, и 1-2 сек след това палиш.
        I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

        Коментар


          #5
          значи от въздух-не е,но по самия звук на мотора ти казвам ,че прекъсва(поне като е студен).провери си задължително дюзите,защото от там ти е проблема.

          Коментар


            #6
            Re: TD100 - проблем с паленето в студа

            kal0yanch40 написа:
            Да му се невиди,пак започват проблемите в студовете.Значи Бравата пак почва да прави,спънки в студеното.Трудно пали когато е студено.До вчера палеше от раз,днес направи чалъм.Не са свещи,защото са здрави(не мига индикацията),отзад излиза тъмно сив дим,типично като за неизгоряла нафта.А когато се случи самото "запалване" мотора заработва силно и стабилно.Температурата е около 0 градуса. Ето нагледно,какво прави колата : http://vbox7.com/play:31e9fb7a37
            В клипа ти се вижда,че в момента на стартирането ти изгасват всички светещи индикации с изключение на тази за еърбега.Това ме навежда на мисълта за слаб акумулатор.
            Фиат марея уикенд 1.9ТД100

            "Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"

            Бат Бойко победи...но се оказа,че не е добрият!!

            Коментар


              #7
              Аербега от край време свети.Миналата зима,заради тоя проблем ми падна акумулатора и от тогава светна.Не вина ги го прави.Не казвам че акумулатора е добър,но не е само от него.Предполагам,че е стартера,само предполагам,защото аха да запали и бендикса се прибира,.Немога да проверя,като изчакам до края,защото сутринта ми се скъса пистовия ремък,по скоро изкочи от износване и немога да заредя батерията.Това чаткане,неравномерното е от него,защото едната писта беше скъсана и удря където свари,точно когато спрях клипа,след 10сек падна.Но вчера,онзи ден и така,като се връщам на зад е имало дни с по 2мм скреж на стъклото и пали от раз с половин подгряване.А днес нямаше грам замръзнало,макар че прехвърча сняг,което може би е около 1,2 градуса,но не и под 0.
              Fiat Punto`04 1.2 60hp.
              Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
              ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

              Коментар


                #8
                Още 1 глас, че първото, което трябва да направиш е да изчакаш чека на свещите да изгасне ... А за ремъка - ролката :P
                Fiat Forum Bulgaria

                Прекаленият светец и богу не е драг !

                Коментар


                  #9
                  За ремъка,незнам дали е ролка защото е сменяна.Просто ремъка е вече явно,максимално опънат и вече е хлабав,защото прискръцваше като се намокри.Освен това е износен и нагорял,но като отворя в неделя,надявам се,ще се разбере,какво точно е.
                  Fiat Punto`04 1.2 60hp.
                  Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
                  ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

                  Коментар


                    #10
                    Пробвай да изчакаш докато изключи релето и опитай тогава да стартираш!Само аз ли забелязах че на един от опитите не огасна лампата ключа?

                    Коментар


                      #11
                      1.Бързаш със стартирането и не изчакваш подгряването.2.Акумулатора е слаб или стартера е ленив поради износени четки.3.Неравномерната работа на двигателя след стартиране най-вероятно е от дюза.
                      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                      Коментар


                        #12
                        Колега много бързо връщаш ключа. Тя тръгва да наема а ти го връщаш. Така нищо не правиш.Освен това колегите са прави. Това не са бързо подгревни свещи за да въртиш на 4-5сек, изчаквай повече време дори и след като изгасне лампата свещите продължават да подгряватНаправи си пълна ревизия на стартера и си вземи читав акумулатор.

                        Коментар


                          #13
                          Всички ти казват едно и също: акумулатор читав, чисти клеми, профилактика стартер, подгрявай повечко и чека нещо забрави да изгасне както ти казаха от Ямбол.
                          Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
                          харчи: DOSTA

                          Коментар


                            #14
                            Още един за да изчакваш подгрева и да задържиш ключа малко повече...ти докато се чуе стартера и я спираш...то стилото не пали от толкова пък камо ли тд100 при минусови температури.. Лично аз друг проблем не виждам освен и това което колегата каза, че при едното палене не ти изгасна и лампата Коде... Пък и сякаш акумолатора ти е малко слаб като слушам как върти мудно мудно...
                            Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                            BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                            BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                            Коментар


                              #15
                              Re: TD100 - проблем с паленето в студа

                              Колега и аз имах този проблем миналата зима.Първо смених акумулатора и сега не дава да го пипна,на мен ми замръзна нафтата в горивния филтър нафтата беше алпин дизел филтъра беше пълен със вода, на мен като ми беше слаб акумулатора като дам на контакт на таблото светеше само лампата за маслото и за зареждането и няма палене.Моето мнение е купи или вземи някой акумулатор за проба.Успех и Весели празници.

                              Коментар

                              Working...
                              X