Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Авансаторът тече, решения?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Tornado написа:
    Прорязана вложка от гедоре ,но 24 или 27 ще те излъжа сега.
    Мерси колега, но така няма ли да попритисна кабела?
    ex FIAT Marea 1.9 TD100

    Коментар


      #17
      ganchoto написа:
      Tornado написа:
      Прорязана вложка от гедоре ,но 24 или 27 ще те излъжа сега.
      Мерси колега, но така няма ли да попритисна кабела?
      Аз не съм сигурен какво е прорязана вложка. Аз имам един комплект гедоре с разни приставки, можеш ли да ми прикачиш някоя снимка, мерси.
      ex FIAT Marea 1.9 TD100

      Коментар


        #18
        Не виждам никакъв проблем да се използва гаечен ключ. Предполагам и че звезда/лула също ще свърши работа.
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #19
          внимавайте с кабела, защото моя авансатор като беше протекъл мислех да го поправям, но му се закъса кабела като го развивах, и се наложи да купя нов и после го завих с американски тип клещи, като нему трябва голямо натягане !
          Fiat Bravo TD100

          Коментар


            #20
            Колеги вече се виждам в чудо. Опа първо ЧНГ на всички. Смених авансатора (с втора употреба, като от колата от който е свален е работил без проблем на 100%) но пак тече. Старият течеше откъм кабела, а този от мястото където клапана се прилепва към корпуса на помпата (всъщност това май имаше нещо като метална шайба и оттам ТЕЧЕ. Като интересното е, че не тече постоянно, тъй като когато когато съм бил пред колата не капеше. Та възможно ли е щом тече оттам авансатора да се е поразхлабил?
            ex FIAT Marea 1.9 TD100

            Коментар


              #21
              кой ти го монтирва другия клапън има един о пръстен точно от там, където казваш че тече най вероятно несте го сложили!!!
              Fiat Bravo TD100

              Коментар


                #22
                Mystikal написа:
                кой ти го монтирва другия клапън има един о пръстен точно от там, където казваш че тече най вероятно несте го сложили!!!
                При монтажа се закъса (явно при завиването се е разместил) и взехме о-пръстена от стария, но о-пръстен има. Мисля да купя нов о-пръстен, както и този по-малкия на пишката и металната дифтунга. Дано да има ефект, че ми писна от течове...
                ex FIAT Marea 1.9 TD100

                Коментар


                  #23
                  ganchoto написа:
                  Mystikal написа:
                  кой ти го монтирва другия клапън има един о пръстен точно от там, където казваш че тече най вероятно несте го сложили!!!
                  При монтажа се закъса (явно при завиването се е разместил) и взехме о-пръстена от стария, но о-пръстен има. Мисля да купя нов о-пръстен, както и този по-малкия на пишката и металната дифтунга. Дано да има ефект, че ми писна от течове...
                  Нещо не ми се вярва да я свършиш качетсвено тая работа с която си се захванал. Затова считам, че ти трябва и малко помощ. Но първо, не е трябвало да купуваш клапан. Ремонтиран работи колкото и нов. Колкото за пръстена отдоло, то Да. Сменят се и двата. Но са със специални размери -особенно тоя на стеблото. Там дори и с десета да е по-голям, се къса при завинтването. Трябва да се внимава много, защото точно тоя пръстен върши най важната работа, при работата на клапана. Разделя двата обема от високо към ниско налягане в аванса. Ако се скъса, то и не само авансатора няма да работи правилно, ами и цялата помпа, защото ще падне налягането в авансовия и механизъм. Така че като си се захванал внимавай, въпреки, че трудно ще намериш точния размер пръстен.П.П. Намажи новия пръстен тънко със свинска мас, преди монтаж. Това ще го предпази донякъде от скъсване. И много бавно го навивай. По малко връщай и назад, да подведе правилно. Успех!
                  Fiat Marea TD100

                  Коментар


                    #24
                    iuly_vn написа:
                    ganchoto написа:
                    Mystikal написа:
                    кой ти го монтирва другия клапън има един о пръстен точно от там, където казваш че тече най вероятно несте го сложили!!!
                    При монтажа се закъса (явно при завиването се е разместил) и взехме о-пръстена от стария, но о-пръстен има. Мисля да купя нов о-пръстен, както и този по-малкия на пишката и металната дифтунга. Дано да има ефект, че ми писна от течове...
                    Нещо не ми се вярва да я свършиш качетсвено тая работа с която си се захванал. Затова считам, че ти трябва и малко помощ. Но първо, не е трябвало да купуваш клапан. Ремонтиран работи колкото и нов. Колкото за пръстена отдоло, то Да. Сменят се и двата. Но са със специални размери -особенно тоя на стеблото. Там дори и с десета да е по-голям, се къса при завинтването. Трябва да се внимава много, защото точно тоя пръстен върши най важната работа, при работата на клапана. Разделя двата обема от високо към ниско налягане в аванса. Ако се скъса, то и не само авансатора няма да работи правилно, ами и цялата помпа, защото ще падне налягането в авансовия и механизъм. Така че като си се захванал внимавай, въпреки, че трудно ще намериш точния размер пръстен.П.П. Намажи новия пръстен тънко със свинска мас, преди монтаж. Това ще го предпази донякъде от скъсване. И много бавно го навивай. По малко връщай и назад, да подведе правилно. Успех!
                    Колега мерси за инфото, аз лично нищо не съм правил, майстор го завива новия клапан. Днес с много зор на Симеон намерих о-пръстени, като този по-големия не е съвсем точния размер. Ако някой има идея откъде да го намеря този о-пръстен и дифтунгата да пише
                    ex FIAT Marea 1.9 TD100

                    Коментар


                      #25
                      Няма дифтунга на това място!!!!Ако търсиш О-пръстените които са на металния пръстен през който минава авансатора то те са със размер 18х1.5 и са два на брой.Другите на самия авансатор не си спомням размерите,но както те предопреди Юли внимавайте какво правитезащото после помпите били скапани!Успех!

                      Коментар


                        #26
                        specialista написа:
                        Няма дифтунга на това място!!!!Ако търсиш О-пръстените които са на металния пръстен през който минава авансатора то те са със размер 18х1.5 и са два на брой.Другите на самия авансатор не си спомням размерите,но както те предопреди Юли внимавайте какво правитезащото после помпите били скапани!Успех!
                        Благодаря много, както казах аз лично по колата нищо не съм пипал, само гледах затова и за тази дифтунга говоря малко наизуст. В неделя пак ще се гледа откъде тече и просто искам да си подготвя всичко, което може да се смени предварително, това ми е главната идея.
                        ex FIAT Marea 1.9 TD100

                        Коментар

                        Working...
                        X