Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Авансаторът тече, решения?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Авансаторът тече, решения?

    Колеги авансатора ми тече там, откъдето излиза двойния кабел. Та има ли някакво решение освен замяната. Ако някой е имал подобен проблем, моля да пише.
    ex FIAT Marea 1.9 TD100

    #2
    Като чели няма сменяй го
    skype pe6_oo Марин

    Коментар


      #3
      ppero написа:
      Като чели няма сменяй го
      Не е точно така.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=53592
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #4
        Re: Авансатор

        ganchoto написа:
        Колеги авансатора ми тече там, откъдето излиза двойния кабел. Та има ли някакво решение освен замяната. Ако някой е имал подобен проблем, моля да пише.
        Потърси с търсачката -няма по-обсъждана тема от тази!Ако не си с две леви ръце можеш сам да си го отремонтираш,Иначе ремонта е 40-50 лева.
        Фиат марея уикенд 1.9ТД100

        "Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"

        Бат Бойко победи...но се оказа,че не е добрият!!

        Коментар


          #5
          Re: Авансатор

          ivannik написа:
          ganchoto написа:
          Колеги авансатора ми тече там, откъдето излиза двойния кабел. Та има ли някакво решение освен замяната. Ако някой е имал подобен проблем, моля да пише.
          Потърси с търсачката -няма по-обсъждана тема от тази!Ако не си с две леви ръце можеш сам да си го отремонтираш,Иначе ремонта е 40-50 лева.
          За една бройка Торнадо ме е изпреварил! :D
          Фиат марея уикенд 1.9ТД100

          "Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"

          Бат Бойко победи...но се оказа,че не е добрият!!

          Коментар


            #6
            Re: Авансаторът тече, решения?

            колега като влезнеш в раздел дизел и прочети темата ПО-ВАЖНО ОТ РАЗДЕЛ ДИЗЕЛ там някаде четох за ремонт на авансатор пробвай да го ремонтираш после ходи на майстор на мен майстора ми взе 250лв.ама това беше 2008г. като я взех колата сега вече всичко ми е ясно

            Коментар


              #7
              Нов клапан струва около 200 лв. и се сменя много лесно.Чел съм темите за ремонт на авансаторния клапан, но не мисля че след това ще работи достатъчно коректно, затова препоръчвам смяната му с нов.
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #8
                Колега Дидо Любенов,направил съм над 20 клапана и все работят и то коректно, ама сигурно е случайно.
                Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

                Коментар


                  #9
                  Не оспорвам уменията ти, щом можеш оправи му клапана. Това не работа за всеки. Ако не знае как да го направи, може да си създаде проблеми и да хвърли пари на вятъра.
                  Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                  Коментар


                    #10
                    Dido_Lyubenov написа:
                    Нов клапан струва около 200 лв. и се сменя много лесно.Чел съм темите за ремонт на авансаторния клапан, но не мисля че след това ще работи достатъчно коректно, затова препоръчвам смяната му с нов.
                    Чел,чел,недочел!И какво ще му е некоректното на работата на клапана след ремонта?А то и какъв ремонт-смяна на няколко О пръстена!При ремонта вместо валцовката да държи притиснати О пръстените,държи ги точкова заварка на 2-3 места.Голяма работа!!Аз карам вече цяла година със ремонтиран от Юли във Варна клапан и нищо по-различно в работата на колата не съм забелязал.След като смяташ,че нов е за препоръчване и го съветваш за такъв,че вземи му го купи,явно си паралия!Те магазините това и чакат-балъци!
                    Фиат марея уикенд 1.9ТД100

                    "Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"

                    Бат Бойко победи...но се оказа,че не е добрият!!

                    Коментар


                      #11
                      ivannik написа:
                      Dido_Lyubenov написа:
                      Нов клапан струва около 200 лв. и се сменя много лесно.Чел съм темите за ремонт на авансаторния клапан, но не мисля че след това ще работи достатъчно коректно, затова препоръчвам смяната му с нов.
                      Чел,чел,недочел!И какво ще му е некоректното на работата на клапана след ремонта?А то и какъв ремонт-смяна на няколко О пръстена!При ремонта вместо валцовката да държи притиснати О пръстените,държи ги точкова заварка на 2-3 места.Голяма работа!!Аз карам вече цяла година със ремонтиран от Юли във Варна клапан и нищо по-различно в работата на колата не съм забелязал.След като смяташ,че нов е за препоръчване и го съветваш за такъв,че вземи му го купи,явно си паралия!Те магазините това и чакат-балъци!
                      Като гледам и ти не си го ремонтирал твоя собственоръчно, а някой ти го е направил. Аз лично отидох и си купих нов когато протече моя и също нямам проблеми. Не мисля че съм балък, като подменям с нови дефектиралите детали по колата. Предпочитам ново пред кърпено
                      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                      Коментар


                        #12
                        Dido_Lyubenov написа:
                        ivannik написа:
                        Dido_Lyubenov написа:
                        Нов клапан струва около 200 лв. и се сменя много лесно.Чел съм темите за ремонт на авансаторния клапан, но не мисля че след това ще работи достатъчно коректно, затова препоръчвам смяната му с нов.
                        Чел,чел,недочел!И какво ще му е некоректното на работата на клапана след ремонта?А то и какъв ремонт-смяна на няколко О пръстена!При ремонта вместо валцовката да държи притиснати О пръстените,държи ги точкова заварка на 2-3 места.Голяма работа!!Аз карам вече цяла година със ремонтиран от Юли във Варна клапан и нищо по-различно в работата на колата не съм забелязал.След като смяташ,че нов е за препоръчване и го съветваш за такъв,че вземи му го купи,явно си паралия!Те магазините това и чакат-балъци!
                        Като гледам и ти не си го ремонтирал твоя собственоръчно, а някой ти го е направил. Аз лично отидох и си купих нов когато протече моя и също нямам проблеми. Не мисля че съм балък, като подменям с нови дефектиралите детали по колата. Предпочитам ново пред кърпено
                        Ти си го купил за 200 лева,на мене ми го ремонтираха за 40.Нека всеки да си прави изводите за себе си.И аз предпочитам нов мерцедес пред моят 13 годишен фиат,но...както казва народа-"Парата ебе фукарата!"Явно ти не си от ебаните.
                        Фиат марея уикенд 1.9ТД100

                        "Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"

                        Бат Бойко победи...но се оказа,че не е добрият!!

                        Коментар


                          #13
                          Глей сиа колега, не го бия по главата да ходи да си купува нов клапан. Казвам какво е моето мнение, както и ти казваш какво е твоето мнение. Защо се вкарваш сега в едни филми и искаш да си мерим пишките пред хората, не мога да те разбера. Помисли върху някои народни мъдрости : "Не съм толкова богат, че да купувам евтини неща." "Като нямаш дупе за е..не ...." и т.н.т. Остави човека да реши сам как да постъпи. О’К ?
                          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                          Коментар


                            #14
                            Колеги идва време да го сменя този клапан, предварително искам да попитам дали има нещо специфично при демонтаж/монтаж, или просто с ключ го хващам за издадения шестограм? А кой номер ми трябва? Мерси предварително.
                            ex FIAT Marea 1.9 TD100

                            Коментар


                              #15
                              Прорязана вложка от гедоре ,но 24 или 27 ще те излъжа сега.
                              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                              Коментар

                              Working...
                              X