Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за разхода на празен ход

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за разхода на празен ход

    В момента имам пунто 1.3 мултиджет. През FES при работа на място при загряла кола показва разход 0.469- 0.477 литра на час, като пусна и фаровете и скача малко над 0.5.Преди доста време бяхме правили замерване с бутилка колко харчи Форд Орион дизел 1.8 без турбина, помпа бош, без никаква електроника.За един час на място без консуматори изгори 320 грама нафта.Защо се получава така че пунтото дето даже е 1248 кубика и с супер модерна система за впръскване, гори повече при работа на място от дъртия и прост форд?Форда си спомням че дори и да се опитваш да го накараш да пропуши не можеше, а на пунтото като му подам рязко газ до долу и изпуска черно.
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    #2
    мисля, че далеч не можеш да вярваш на борд компа. При някои лъже и с по литър на 100
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      скоро си мислех да замеря да вида на мойта от подписа колко гори на празен ход.Ще проверя тези дни и ще пиша.Проверката ще е точна защото мисля да изкарам двата маркуча от резервоара да ги сложа във шише и да видя за 1 час колко ще изгори.
      фиат брава 1.9тд 75к 1997г октомври

      Коментар


        #4
        поразпитай и прочети малко-мултиджета има награда за най -икономичен дизелов агрегат. с този мотор жабарите скриха още повече топката на швабите в производството на дизелови агрегати.така яе не може форд да изгори по-малко от мултиджета

        Коментар


          #5
          Това измерване на Форд-а,да не би да е за половин час.Неможе 1.3MJET дето на 100км гори 4лт,на място да е като ламя в сравнение с дъртия Форд.
          Fiat Punto`04 1.2 60hp.
          Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
          ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

          Коментар


            #6
            Дъртите фордове горят и те по 4 на 100! За сравнение моя стария 1.6 дизел резервоар 47 литра - 1115 километра 60% извънградско 40% градско. Сигурно щеше да направи 1200км. но ме достраша да не изгасне дето няма бензиностанция наблизо. По темата - и аз съм го замервал с приятели (бяхме двама с еднакви печки) на празен ход за 1 час, но по спомен (щото беше преди около 7 години) разхода беше 460 грама.
            Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
            Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

            Коментар


              #7
              А каква е гаранцията,че помпата на форда не е била пипана някога от някой(предполагам че е била механична) и цикловата и порция не е намалена?Колегата по горе е написал че колата едва е пропушвала.За сравнение: Шкода Фабиа 1.9 SDI(електронна помпа) на обороти при топъл мотор 0.6 л/час по компютър.
              AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
              HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
              Kawasaki ER-6n'2012

              Коментар


                #8
                iakvvu написа:
                А каква е гаранцията,че помпата на форда не е била пипана някога от някой(предполагам че е била механична) и цикловата и порция не е намалена?Колегата по горе е написал че колата едва е пропушвала.За сравнение: Шкода Фабиа 1.9 SDI(електронна помпа) на обороти при топъл мотор 0.6 л/час по компютър.
                Ей за това не се бях сетил. Френда я беше нагласил да прави на 2 - ра 90км. Гореше му 10/100Напълно възможно е да е пипана.
                Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
                Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

                Коментар


                  #9
                  Информация от плевенски таксиджия...Каза ми, че си е правил и той експеримента с нафтата и Форд Ескорт със същия двигател 1.8 дизел е изгорил по-малко от половин литър за един час работа на място...Ако вярвате на таксиджии, вярвайте ми и на мен...
                  FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
                  Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser

                  Коментар


                    #10
                    Re: Въпрос за разхода на празен ход

                    infineon написа:
                    В момента имам пунто 1.3 мултиджет. През FES при работа на място при загряла кола показва разход 0.469- 0.477 литра на час, като пусна и фаровете и скача малко над 0.5.Преди доста време бяхме правили замерване с бутилка колко харчи Форд Орион дизел 1.8 без турбина, помпа бош, без никаква електроника.За един час на място без консуматори изгори 320 грама нафта.Защо се получава така че пунтото дето даже е 1248 кубика и с супер модерна система за впръскване, гори повече при работа на място от дъртия и прост форд?Форда си спомням че дори и да се опитваш да го накараш да пропуши не можеше, а на пунтото като му подам рязко газ до долу и изпуска черно.
                    Защото, за да е по-пъргава е с по-малък маховик, а това неминуемо означава повече разход на празен ход.
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар


                      #11
                      cokata_23 написа:
                      iakvvu написа:
                      А каква е гаранцията,че помпата на форда не е била пипана някога от някой(предполагам че е била механична) и цикловата и порция не е намалена?Колегата по горе е написал че колата едва е пропушвала.За сравнение: Шкода Фабиа 1.9 SDI(електронна помпа) на обороти при топъл мотор 0.6 л/час по компютър.
                      Ей за това не се бях сетил. Френда я беше нагласил да прави на 2 - ра 90км. Гореше му 10/100Напълно възможно е да е пипана.
                      Била е пипана със сигурност де но си си вървеше задоволително. Същия този форд градско ми гореше 5.5 лятото, пунтото лятото даваше по малък разход, обаче на място гори повече...А осносно борда на мойто- наистина лъже само че показва по нисък разход от реалния, така че ако лъже и за моментния по същия начин излиза да е към 0.6 на час.Това че маховика е по лек при работа на място не виждам как оказва лошо влияние, все пак, едно е да въртиш железа на 1.8 мотор, друго е на 1.25Лошото е че на комънрейла с тая помпа в резервоара няма как да направя теста с бутилката.
                      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                      FIAT БРАВО 1.2 16v
                      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                      Коментар


                        #12
                        Съхранение на енергия чрез маховик! Тук е отговора. По-голям маховик изисква повече енергия за развъртане но след това по-малко за поддържане.
                        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                        Коментар


                          #13
                          Мултиджета ти има и турбина,която също изисква енергия за да се развърти и да осигурява въздух в ниските обороти.Ако не се върти турбината притока на въздух ще бъде много затруднен.Тази енергия идва от изгорелите газове.А за да ги има трябва гориво.
                          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                          Kawasaki ER-6n'2012

                          Коментар


                            #14
                            Сетих се за тази тема и нагласих таблото да ми показва разхода на час.На студена кола е около 2л/чНа 60 градуса е около 1.4л/чНапълно загряла без консуматори (само с перка на вентилатора за парното) е около 0.6л/ч. С фарове идва около 0.7л/ч.Това са цифрите за 3 литров дизел, според таблото.Максимално успях да го докарам до около 21л/ч. Може да успее и повече, но предвид вечер, движение...
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Коментар


                              #15
                              на автора на темата мога да кажа че мултиджета е по- икономичен.второ той е с напълно електронно командване на впръскването.трето не забравяй че на форда мотора е около 60кс.така че не е лошо да съпоставиш и разход към мощност.

                              Коментар

                              Working...
                              X