@BO,много взе да задълбаваш. Просто казвах че моментният разход при спускане на скорост е 0,което значи че е по-нисък от този на празен ход
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за разход на гориво при JTD 105
Collapse
X
-
ivel написа:абе май си личи кои са най в час -специалиста и емо.колкото по-малко подаване на гориво толкова по-малък разход.а за турбото- и аз повтарям като за малоумни-то се върти постоянно.какво налягане създава на определени обороти е друг проблем.няма изключено турбоFIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser
Коментар
-
nsn написа:...НО ПРИ ЖТД 105 НА 850-1000 ОБОРОТА НЯМА НИКАКВО НАДУВАНЕ ТОЕСТ В ТИЯ ОБОРОТИ НЯМА ПОЛЗА ОТ НЕГО...AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Абе много глупости се пишат за турбото и не издържам да не поясня, че ще объркате съвсем хората които искат да знаят истината. Колко надува турбината е въпрос на много фактори. Тя не включва и не изключва. Когато ДВГ работи на празенход, скороста на изгорелите газовае през турбината е ниска и съответно турбината се върти бавно и до някъде подпомага постъпването на въздух към цилиндрите. Но със и без турбина на празен ход едва ли ще се усети някаква разлика. Когато се повишават оборотите на ДВГ, но няма натоварване - автомобила е на място на 0-ва предавка, се увеличава и скороста на изгорелите газове през турбината и тя започва да се върти по-бързо и в даден момент достига обороти при които започва да "тъпче" въздух към цилиндрите и тогава се чува онова типично виене от турбината - момента в който според някои хора включва турбото.Турбото не включва тогава, просто тогава работата му става ефективна. Този момент е около 2000 - 2250 об/мин. Когато обаче ДВГ се натовари, е необходимо повече гориво при едни и съши обороти за да може ДВГ да ги подържа. Тогава скороста с която излизат изгорелите газове и налягането което създават преди турбината се увеличава значително и турбината се развърта доста по-бързо, като по този начин става много по ефективна при дадените обороти. Когато ускоряваме автомобила, примерно при потегляне, турбината може да бъде ефективна и при 1200 - 1500 об/мин на ДВГ, но това зависи от натискането на педала на газта.Дано съм успял да го обясня разбираемо за всички :DОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Като гледам всеки си има собствено мнение за това що е то турбокомпресор и има ли почва у нас За хората,които искат да знаят "истината",както се е изразил колегата,има доста технически материали по въпроса и то от фирми производители.Всичко си е обяснено със съответните формули,схеми,карти,картинки и т.н.Та ако има любопитни търсачи на истината да надникнат тук там Сори че не е баш по темата за разхода
Коментар
-
От един прост въпрос за разхода, темата се превърна в дискусия - "аджеба га бачка т’ва животно- турбото и га не...." :D:D:D93' BMW E36 M40B16 - "калпазанин по пътя"
00' Fiat Bravo JTD 105 SX "SS.Steel/Trofeo" - Ръмжи и бега! (вече на бащата)
* * * * * * * * * * * * * *
Стигат ли ти парите, значи не ти стига въображението!!
Коментар
-
janyboy написа:@BO,много взе да задълбаваш. Просто казвах че моментният разход при спускане на скорост е 0,което значи че е по-нисък от този на празен ход
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар