абе май си личи кои са най в час -специалиста и емо.колкото по-малко подаване на гориво толкова по-малък разход.а за турбото- и аз повтарям като за малоумни-то се върти постоянно.какво налягане създава на определени обороти е друг проблем.няма изключено турбо
НЯМА ИЗКЛЮЧЕНО ТУРБО ТОВА Е ВЕРНО НО ПРИ ЖТД 105 НА 850-1000 ОБОРОТА НЯМА НИКАКВО НАДУВАНЕ ТОЕСТ В ТИЯ ОБОРОТИ НЯМА ПОЛЗА ОТ НЕГО ЧАК КЪМ 1400-1500 ПОЧВА ДА СЕ УСЕЩА ПОНЕ ПРИ МЕНЕ Е ТАКА
абе май си личи кои са най в час -специалиста и емо.колкото по-малко подаване на гориво толкова по-малък разход.а за турбото- и аз повтарям като за малоумни-то се върти постоянно.какво налягане създава на определени обороти е друг проблем.няма изключено турбо
Четете какво ви е написал човека...
FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser
...НО ПРИ ЖТД 105 НА 850-1000 ОБОРОТА НЯМА НИКАКВО НАДУВАНЕ ТОЕСТ В ТИЯ ОБОРОТИ НЯМА ПОЛЗА ОТ НЕГО...
Има колега,има. Има и надуване,има и полза. Извади си широкият маркуч,който влиза в смукателния колектор,остави колата на празен ход и сам провери дали няма надуване. Според теб кой доставя въздуха на мотора в ниските обороти?
AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
точно така ,колегата ви е написал-вадиш маркуча и ха да видим дали не надува.не може турбината да се върти и да не надува.вярно е че е доста по-малко като налягане ама си надува
Абе много глупости се пишат за турбото и не издържам да не поясня, че ще объркате съвсем хората които искат да знаят истината. Колко надува турбината е въпрос на много фактори. Тя не включва и не изключва. Когато ДВГ работи на празенход, скороста на изгорелите газовае през турбината е ниска и съответно турбината се върти бавно и до някъде подпомага постъпването на въздух към цилиндрите. Но със и без турбина на празен ход едва ли ще се усети някаква разлика. Когато се повишават оборотите на ДВГ, но няма натоварване - автомобила е на място на 0-ва предавка, се увеличава и скороста на изгорелите газове през турбината и тя започва да се върти по-бързо и в даден момент достига обороти при които започва да "тъпче" въздух към цилиндрите и тогава се чува онова типично виене от турбината - момента в който според някои хора включва турбото.Турбото не включва тогава, просто тогава работата му става ефективна. Този момент е около 2000 - 2250 об/мин. Когато обаче ДВГ се натовари, е необходимо повече гориво при едни и съши обороти за да може ДВГ да ги подържа. Тогава скороста с която излизат изгорелите газове и налягането което създават преди турбината се увеличава значително и турбината се развърта доста по-бързо, като по този начин става много по ефективна при дадените обороти. Когато ускоряваме автомобила, примерно при потегляне, турбината може да бъде ефективна и при 1200 - 1500 об/мин на ДВГ, но това зависи от натискането на педала на газта.Дано съм успял да го обясня разбираемо за всички :D
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Като гледам всеки си има собствено мнение за това що е то турбокомпресор и има ли почва у нас За хората,които искат да знаят "истината",както се е изразил колегата,има доста технически материали по въпроса и то от фирми производители.Всичко си е обяснено със съответните формули,схеми,карти,картинки и т.н.Та ако има любопитни търсачи на истината да надникнат тук там Сори че не е баш по темата за разхода
От един прост въпрос за разхода, темата се превърна в дискусия - "аджеба га бачка т’ва животно- турбото и га не...." :D:D:D
93' BMW E36 M40B16 - "калпазанин по пътя"
00' Fiat Bravo JTD 105 SX "SS.Steel/Trofeo" - Ръмжи и бега! (вече на бащата)
* * * * * * * * * * * * * * Стигат ли ти парите, значи не ти стига въображението!!
Тоя термостат е болна тема явно при Фиатките........
93' BMW E36 M40B16 - "калпазанин по пътя"
00' Fiat Bravo JTD 105 SX "SS.Steel/Trofeo" - Ръмжи и бега! (вече на бащата)
* * * * * * * * * * * * * * Стигат ли ти парите, значи не ти стига въображението!!
@BO,много взе да задълбаваш. Просто казвах че моментният разход при спускане на скорост е 0,което значи че е по-нисък от този на празен ход
При спускане на скорост моментният разход може да е 0, но това не значи, че при всяко едно спускане на скорост печелиш.Защото ако си на скорост и спускането е 1км за този км няма да изхарчиш нищо. Ако се спускаш изключил от скорост ще може да се засилиш повече и да изминеш по голямо разстояние от 1км и съответно пак да си изхарчил по малко Но всичко си зависи от терена....... А спора е малко като кокошката и яйцето П.С иначе икономичното извън града не е 90км. Най икономичното е макс. висока предавка с мин. натискане на педала. Или поддържане на най ниската скорост на най високата предавка.
Коментар