Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Engine Fault на Стило

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    И аз съм със същите симптоми и диагностиката показа точно въпросния клапан-соленоид за виновник. На високи обороти пренадува турбината на максимум и точно тогава записва грешката.
    Fiat Stilo 1.9JTD 115к.с. 2003г. , Fiat Punto 1.1 55к.с. 1997г.

    Коментар


      #17
      Отваряйте и чистете, елемнтарно е.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #18
        Колеги и при мен днеска са снега и студа ми светна въпросната лампа и не иска да гасне, колата си работи нормално но много ме притеснява дайте идей дали някои датчик не е замръзнал или нещо такова?
        ex :Fiat Stilo Schumacher Edition, Red, 1.9jtd 140hp.

        Коментар


          #19
          Намокрил си клапана за това е светнала, преместете го някъде горе(на кутията на акумулатора или на маската) да не се мокри и няма да светка :D.
          Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

          Коментар


            #20
            Какво представлява това? и как така съм го намокрил?
            ex :Fiat Stilo Schumacher Edition, Red, 1.9jtd 140hp.

            Коментар


              #21
              hox написа:
              Какво представлява това? и как така съм го намокрил?
              прочети тази тема и ще разбереш http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=63668
              STILO 1.9 JTD REMAP POWER---->Кen Block inside

              Коментар


                #22
                това цялото е за смяна ли искаш да ми кажеш
                ex :Fiat Stilo Schumacher Edition, Red, 1.9jtd 140hp.

                Коментар


                  #23
                  Като за начало го демонтирай от мястото му където е в момента и го монтирай да речем на кутията на акумулатора,като прекроиш малко и маркучите които са във веригите му.Ако проблема ти продължава или някога се появи тогава го сменяй или разглоби и почисти.
                  AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                  HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                  Kawasaki ER-6n'2012

                  Коментар


                    #24
                    при чичо доктор е, дано не е нещо сериозно , че не ми се дават много пари предпразнично...
                    ex :Fiat Stilo Schumacher Edition, Red, 1.9jtd 140hp.

                    Коментар


                      #25
                      грешката, която дава на диагностика е повишено налягане на нивото на въздуха.
                      ex :Fiat Stilo Schumacher Edition, Red, 1.9jtd 140hp.

                      Коментар


                        #26
                        колеги смених клапана и ефекта е нулев. между 2400-2500 оборота записва грешката. какво следва от тук нататък ?
                        Fiat Stilo 1.9JTD 115к.с. 2003г. , Fiat Punto 1.1 55к.с. 1997г.

                        Коментар


                          #27
                          tihomir_nn написа:
                          колеги смених клапана и ефекта е нулев. между 2400-2500 оборота записва грешката. какво следва от тук нататък ?
                          Със нов ли го смени ?
                          Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

                          Коментар


                            #28
                            tomsan написа:
                            tihomir_nn написа:
                            колеги смених клапана и ефекта е нулев. между 2400-2500 оборота записва грешката. какво следва от тук нататък ?
                            Със нов ли го смени ?
                            И с правилния номер ли е ?
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #29
                              Никой нищо не казва за датчика, който дава информация на ECU, кога и колко трябва да отваря този клапан...
                              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                              Коментар


                                #30
                                Щом забива заради пренадуване,датчика е OK. Ако е проблемен записва P0236. Проблема е по веригата на вакуума до актуатора на турбината. Има нещо което колегата пропуска.
                                AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                                HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                                Kawasaki ER-6n'2012

                                Коментар

                                Working...
                                X