Здравеите колеги.От скоро на моето стило му се случва нещо което много ме притеснява.Когато го посмачкам малко,особено на баир ми исписва Engine Fault,и светва Cheka’ за около 5сек,след което мощността пада чувствително.Някакви идеи от какво може да е?????
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Engine Fault на Стило
Collapse
X
-
Пита кога ще му направиш диагностика, щото нещо не му е наред Нали се сещаш, че има една торба датчици по ДВГ, а една лампа за чека, как да ти кажем от какво е ? В компа има записна грешка и трябва да се види номера и. По това ще се ориентираш какъв е проблема.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
-
Чети тук и успех! http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=63668AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Турбината пренадува във високите обороти.Точно когато трябва да се ограничи надува,устройството което го коригира не реагира адекватно.Съответно контролера записва грешка и ограничава горивото.Или сменяй клапана или го разглобявай.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
iakvvu написа:Турбината пренадува във високите обороти.Точно когато трябва да се ограничи надува,устройството което го коригира не реагира адекватно.Съответно контролера записва грешка и ограничава горивото.Или сменяй клапана или го разглобявай.Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Ако има проблем с механиката на турбината,то тогава колата няма да забие за 2-3 секунди и след отнемане на газта да се възстанови..Карал съм коли с проблем в геометрията и зная какво е поведението им.А и говорим за Стило JTD 115.Не че не е възможно да и се случи такава случка,но я карам вече 110 000 км(да не добавям и другата със същият мотор),а и тук има поне 7-8 колеги които минаха по този път плюс факта че всички са правени по един и същ чертеж и имат едни и същи болести под капаците.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
че наи вероятно имам проблем с турбото имам,защото като сменях маслото видях че леко е просалзило масалце Yellow_Flash_Colorz_PDT_41 ,но свалях катализатора и уловителя на твърди частици и неможах хубаво да стегна гадната скоба на турбото,та от нея леко е изцапало охлюва.утре ще е часа на истината.ще я оставям на чичо докторFiat Stilo 1.9 JTD
Коментар
-
iakvvu написа:Ако има проблем с механиката на турбината,то тогава колата няма да забие за 2-3 секунди и след отнемане на газта да се възстанови..Карал съм коли с проблем в геометрията и зная какво е поведението им.А и говорим за Стило JTD 115.Не че не е възможно да и се случи такава случка,но я карам вече 110 000 км(да не добавям и другата със същият мотор),а и тук има поне 7-8 колеги които минаха по този път плюс факта че всички са правени по един и същ чертеж и имат едни и същи болести под капаците.Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Не се имам за спец,нито поддържам тези без опит. Но явно не са ти достасъчно JTD-тата или разни други TD-та щом пращаш колегата да разглобява или да сменя турбо преди да е минал през по-елементарните причини за проблема. На теория възможни причини винаги много има,но сигурно колегата е питал тук за да му се помогне с практически опит за Стило.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар