Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Engine Fault на Стило

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Engine Fault на Стило

    Здравеите колеги.От скоро на моето стило му се случва нещо което много ме притеснява.Когато го посмачкам малко,особено на баир ми исписва Engine Fault,и светва Cheka’ за около 5сек,след което мощността пада чувствително.Някакви идеи от какво може да е?????
    Fiat Stilo 1.9 JTD

    #2
    Пита кога ще му направиш диагностика, щото нещо не му е наред Нали се сещаш, че има една торба датчици по ДВГ, а една лампа за чека, как да ти кажем от какво е ? В компа има записна грешка и трябва да се види номера и. По това ще се ориентираш какъв е проблема.
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #3
      Имах предвид че като изпише Engine Fault светва едновременно и chek,и след това едновременно гаснат
      Fiat Stilo 1.9 JTD

      Коментар


        #4
        Чети тук и успех! http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=63668
        AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
        HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
        Kawasaki ER-6n'2012

        Коментар


          #5
          Смени си клапана на турбото!
          Fiat Stilo 1.9 JTD

          Коментар


            #6
            Това го прочетах, но аз нямам проблем във ниските обороти.Случва ми се само във високите.Няма значение на коя скорост сам.Колата кади само на първа и втора,когато я смачкам много,иначе не можеш да разбереш дали е дизел.Не пуши изобщо
            Fiat Stilo 1.9 JTD

            Коментар


              #7
              Турбината пренадува във високите обороти.Точно когато трябва да се ограничи надува,устройството което го коригира не реагира адекватно.Съответно контролера записва грешка и ограничава горивото.Или сменяй клапана или го разглобявай.
              AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
              HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
              Kawasaki ER-6n'2012

              Коментар


                #8
                Благодаря за сега.до ден два ще я закарам да я прочетат,и ще изчистя въпросният клапан.дано се окаже нещо дребно.резултата ще го споделя
                Fiat Stilo 1.9 JTD

                Коментар


                  #9
                  iakvvu написа:
                  Турбината пренадува във високите обороти.Точно когато трябва да се ограничи надува,устройството което го коригира не реагира адекватно.Съответно контролера записва грешка и ограничава горивото.Или сменяй клапана или го разглобявай.
                  Не винаги е така,може да има проблем в самата геометрия на турбината,но всичко това трябва да се провери в сервиз
                  Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                  Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                  Ventura garage

                  Коментар


                    #10
                    Ако има проблем с механиката на турбината,то тогава колата няма да забие за 2-3 секунди и след отнемане на газта да се възстанови..Карал съм коли с проблем в геометрията и зная какво е поведението им.А и говорим за Стило JTD 115.Не че не е възможно да и се случи такава случка,но я карам вече 110 000 км(да не добавям и другата със същият мотор),а и тук има поне 7-8 колеги които минаха по този път плюс факта че всички са правени по един и същ чертеж и имат едни и същи болести под капаците.
                    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                    Kawasaki ER-6n'2012

                    Коментар


                      #11
                      че наи вероятно имам проблем с турбото имам,защото като сменях маслото видях че леко е просалзило масалце Yellow_Flash_Colorz_PDT_41 ,но свалях катализатора и уловителя на твърди частици и неможах хубаво да стегна гадната скоба на турбото,та от нея леко е изцапало охлюва.утре ще е часа на истината.ще я оставям на чичо доктор
                      Fiat Stilo 1.9 JTD

                      Коментар


                        #12
                        колега и аз имах такъв проблем със същите признаци---->беше ми спукан маркуча от турбото към интеркулара
                        STILO 1.9 JTD REMAP POWER---->Кen Block inside

                        Коментар


                          #13
                          iakvvu написа:
                          Ако има проблем с механиката на турбината,то тогава колата няма да забие за 2-3 секунди и след отнемане на газта да се възстанови..Карал съм коли с проблем в геометрията и зная какво е поведението им.А и говорим за Стило JTD 115.Не че не е възможно да и се случи такава случка,но я карам вече 110 000 км(да не добавям и другата със същият мотор),а и тук има поне 7-8 колеги които минаха по този път плюс факта че всички са правени по един и същ чертеж и имат едни и същи болести под капаците.
                          С радиото няма да споря,можеби са ми минали през ръцете доста повече ЖТД-та от на теб,така че спирам дотук
                          Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                          Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                          Ventura garage

                          Коментар


                            #14
                            Не се имам за спец,нито поддържам тези без опит. Но явно не са ти достасъчно JTD-тата или разни други TD-та щом пращаш колегата да разглобява или да сменя турбо преди да е минал през по-елементарните причини за проблема. На теория възможни причини винаги много има,но сигурно колегата е питал тук за да му се помогне с практически опит за Стило.
                            AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                            HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                            Kawasaki ER-6n'2012

                            Коментар


                              #15
                              Съгласен с iakvvu.По-добре смени въпросния соленоид, щото почистването никак, ама никак не е лесно.Ако питаш от де знам - от опит, след като четох статията.Същите симптоми на 100% се оправиха.
                              Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                              Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                              Коментар

                              Working...
                              X