Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ниво на маслото

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ниво на маслото

    Колеги колата ми е тази от подписа и искам да попитам нещо. На края на щеката има една защрихована част от около 2.5 см, но на нея няма мин и макс. Та питането ми е нормалното ниво на маслото цялата защрихована част ли трябва да ’очерня’? Благодаря!
    ex FIAT Marea 1.9 TD100

    #2
    мин е началото на защрихованата част а макс е краят им изборът е твой докъде да е маслото в редки случаи изборът е и на ДВГ някой не понасят макса
    Bravo 1.9d 97г

    Коментар


      #3
      nsn написа:
      мин е началото на защрихованата част а макс е краят им изборът е твой докъде да е маслото в редки случаи изборът е и на ДВГ някой не понасят макса
      Моя мАтор си го държи на средата. Доливал съм до маха и след 200-300км пак е на средата.
      НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

      Коментар


        #4
        nsn написа:
        мин е началото на защрихованата част а макс е краят им изборът е твой докъде да е маслото в редки случаи изборът е и на ДВГ някой не понасят макса
        Да ти кажа аз именно заради това питам, защото след като си смених маслото (СЕЛЕНИЯ) нивото беше дори над защрихованото и от някъде поприкапваше картерно масло (няма как да го объркам-черно като катран). А сега след като не зацапва цялата защрихована област или е намаляло капенето, или е спряло. При мен другото нещо е, че някой пернишки майстор е заварил пробката на картера(явно е капело оттам) и се чудя дали не е именно оттам мястото на капене. А картерът на TD100 леко в дясно ли е разположен, тъй като прекапваше от тази страна (като застана централно срещу автомобила е в ляво)?
        ex FIAT Marea 1.9 TD100

        Коментар


          #5
          Най-вероятно капе от уплътнението на масления термостат. Масления фитър се завива върху него. Там никой се сеща да провери, защото при емяна на масления филтър мястото омазнява сериозно и си мислят че е от това. Провери идали е стегнат филтъра, но първо я качи на канал и избърши мястото около основата на филтъра и покрай пробката на картера, щом се съмняваш в нея. Ако проблема е покрай филтъра, ще го видиш лесно като запалиш ДВГ, защото много бързо ще ти образува капка. На угасен ДВГ няма да ти протече ако е от там.
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            #6
            Много интересна работа. Как е сменено маслото като пробката е заварена ? Аз имах подобен проблем- при смяна на маслото пробката не можа да се отвие, пратиха ме при заварчик да залепи нещо на пробката за да могът да я отвият и след смяната на маслото да я сменят с нова. Заварчика залепи парче желязо което стърчеше леко надоло , но се оказа след смяната на маслото в пункта нямат пробка за колата -мареа ТД-100. Колата остана със старата пробка със завареното палче желязо на пробката , но явно някъде съм я закачил от доло и една сутрин гледам в гаража под картера локва масло. Оказа се ,че пробката се е развила 1-2 оборота. Смених пробката с нова и проблема бе решен , като интересното е , че в един магазин за италиянски авточасти ми искаха 35лв. за нова оригинална пробка , а аз си я поръчах от АХМ ауто и с доставката до Дупница ми излезе 11лв.

            Коментар


              #7
              Вкарват един тънък маркуч през тръбата на щеката за маслото и го изпомпват.
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #8
                точно вкарва се вакуум помпа през щеката.а за пробката можеш да импровизираш.аз съм заварявал с цеотоглава на болт.не е като оригинално но по е здраво от шестограма

                Коментар


                  #9
                  При мен всеки път я стягам съвсем леко пробката и след това няма отвиване. Вкарвам шестограма с удължение около 50см и не помръдва. Докато напъвам да развия пробката удрям леко по шестограма с един чук и веднага се развива, не знам от какво се затяга така тази пробка. Понеже е тръгнал шестограма да се замазва и следващият път ще си сменя маслото в бачкането. Докато се цеди маслото, на струга ще направя една пробка с външен шестограм :D

                  Коментар


                    #10
                    Чаве сменяи си маслото на студен двигател тогава пробката се отвива много лесно
                    Bravo 1.9d 97г

                    Коментар


                      #11
                      nsn написа:
                      Чаве сменяи си маслото на студен двигател тогава пробката се отвива много лесно
                      Е да ама като нямаш гараж с канал, как да стане ?
                      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                      Коментар


                        #12
                        като едното време.хвърляш едно платнище отдолу един по плитък леген и се бориш като прасе с тиква.не е лесно но ако ти се отвие пробката по пътя става кофти(да не дава на никого господ това да се случи).аз го изпитах на гърба си
                        198mjet Bravo

                        Коментар


                          #13
                          nsn написа:
                          Чаве сменяи си маслото на студен двигател тогава пробката се отвива много лесно
                          Същата работа е и на студен мотор. Просто самата пробка затяга зверски. С гайковерта не смея да я пробвам, на един приятел на БМВ-то му спукаха картера с гайковерт.
                          GeletoFIATbravo написа:
                          като едното време.хвърляш едно платнище отдолу един по плитък леген и се бориш като прасе с тиква.не е лесно но ако ти се отвие пробката по пътя става кофти(да не дава на никого господ това да се случи).аз го изпитах на гърба си
                          Това не мога и да си го помисля, отпред е толкова висока, че кората на мотора жули по легналите полицаи.

                          Коментар


                            #14
                            де да знам чаве,можеш ли да имаш доверие на тия дето сменят масла.откак ми се отви пробката не ми е стъпил крак при тях.между другото да те питам с какво масло караш в мотора.аз мисля да сипя 5w40 но нямам отзвузи дал;и не е много редко
                            198mjet Bravo

                            Коментар


                              #15
                              Масла и филтри сам си ги сменям. В момента карам с IGOL Symbol Ceramic 5W-40. Никакви оплаквания.

                              Коментар

                              Working...
                              X