Колеги колата ми е тази от подписа и искам да попитам нещо. На края на щеката има една защрихована част от около 2.5 см, но на нея няма мин и макс. Та питането ми е нормалното ниво на маслото цялата защрихована част ли трябва да ’очерня’? Благодаря!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ниво на маслото
Collapse
X
-
nsn написа:мин е началото на защрихованата част а макс е краят им изборът е твой докъде да е маслото в редки случаи изборът е и на ДВГ някой не понасят максаНЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!
Коментар
-
nsn написа:мин е началото на защрихованата част а макс е краят им изборът е твой докъде да е маслото в редки случаи изборът е и на ДВГ някой не понасят максаex FIAT Marea 1.9 TD100
Коментар
-
Най-вероятно капе от уплътнението на масления термостат. Масления фитър се завива върху него. Там никой се сеща да провери, защото при емяна на масления филтър мястото омазнява сериозно и си мислят че е от това. Провери идали е стегнат филтъра, но първо я качи на канал и избърши мястото около основата на филтъра и покрай пробката на картера, щом се съмняваш в нея. Ако проблема е покрай филтъра, ще го видиш лесно като запалиш ДВГ, защото много бързо ще ти образува капка. На угасен ДВГ няма да ти протече ако е от там.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Много интересна работа. Как е сменено маслото като пробката е заварена ? Аз имах подобен проблем- при смяна на маслото пробката не можа да се отвие, пратиха ме при заварчик да залепи нещо на пробката за да могът да я отвият и след смяната на маслото да я сменят с нова. Заварчика залепи парче желязо което стърчеше леко надоло , но се оказа след смяната на маслото в пункта нямат пробка за колата -мареа ТД-100. Колата остана със старата пробка със завареното палче желязо на пробката , но явно някъде съм я закачил от доло и една сутрин гледам в гаража под картера локва масло. Оказа се ,че пробката се е развила 1-2 оборота. Смених пробката с нова и проблема бе решен , като интересното е , че в един магазин за италиянски авточасти ми искаха 35лв. за нова оригинална пробка , а аз си я поръчах от АХМ ауто и с доставката до Дупница ми излезе 11лв.
Коментар
-
При мен всеки път я стягам съвсем леко пробката и след това няма отвиване. Вкарвам шестограма с удължение около 50см и не помръдва. Докато напъвам да развия пробката удрям леко по шестограма с един чук и веднага се развива, не знам от какво се затяга така тази пробка. Понеже е тръгнал шестограма да се замазва и следващият път ще си сменя маслото в бачкането. Докато се цеди маслото, на струга ще направя една пробка с външен шестограм :D
Коментар
-
nsn написа:Чаве сменяи си маслото на студен двигател тогава пробката се отвива много лесноGeletoFIATbravo написа:като едното време.хвърляш едно платнище отдолу един по плитък леген и се бориш като прасе с тиква.не е лесно но ако ти се отвие пробката по пътя става кофти(да не дава на никого господ това да се случи).аз го изпитах на гърба си
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар