и после по полека с оборотите струват ми се прекалено мачкане до 4200, аз повече от 3000 не правя дори рядко се е случвало
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем с жтд
Collapse
X
-
Mystikal написа:и после по полека с оборотите струват ми се прекалено мачкане до 4200, аз повече от 3000 не правя дори рядко се е случвалоОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Mystikal написа:и после по полека с оборотите струват ми се прекалено мачкане до 4200, аз повече от 3000 не правя дори рядко се е случвало
Коментар
-
днес свалихме регулатора за да видим какво става вътре и имаше малко ражда на самия регулатор.Напраскахме го с малко спреи за почистване и го издухахме.След това монтаж и след като го пробвахме установихме,че колата пали мн по лесно(преди да го почистим палеше малко трудно,сега на 1-2 секунда пали,а преди поне 4-5,говоря като е стояла поне 1 час изгасена).Тръгвам за проба малко по добре е смисъл пак забива,но понякога и не гасне толкова често както преди.Но колата мени оборотите 700-1000 постояно играят и мотора стана по шумен...Това за оборотите дето играят дали е от регулатора или нещо друго
Коментар
-
bavnoto_punto написа:...Но колата мени оборотите 700-1000 постояно играят и мотора стана по шумен...Това за оборотите дето играят дали е от регулатора или нещо другоAR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
всичко е закачено,проверихме ги.Страното е,че като задаржа примерно на 2500 за 3-4 секунди и като пусна гаста и оборотите са си 800 но след 3-4 секунди почват пак да пулсират.Преди два три дена като бях откачил датчика кото е на реиката тои пак е за някакво налягане работеше така колата,но палеше мн мн трудно.На самия регулатор му сложихме малко грес за смазка да не би тва да е направило нещо нз...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар