Здр колеги,имам фиат браво2000 година 1,9 жтд 105 коня.Колата има някакъв чип и генерация права на 63мм,върви доста добре и гори нормално.Преди 3-4 дена ми направи мн странен номер като и дадох газ да я изцепя на първа и на 4300-4400 оборота колата заби за секунда и се оправи и направо отиде на 5000 и си продължи да си върви нормално и нямаше проблеми.На другия ден карах цял ден нямаше проблеми но вечерта пак така зе да забива се едно изгася мотора за секунда и пак пали.На следващия ден като и дам газ и пак след 4300 някаде направо си угасна колата и света лампата с дюзата на таблото.Пробвах да запаля не стана,изчаках 10-20 секунди завартях и запали трагвам пак давам газ и или ще забие или ще загасне.Продалжихда я карам и зе да забива на всички скорости(преди това го праве6е само на първа).Четох разни подобни случаи на колеги от форума и направих следното за проба- свалих сондата от резервоара беше идеално чиста,изчистих дебитомера беше леко зацапан сега свети,има един датчик на самия смукател незнам как се казва целия беше с нагар изчистих го и промяна няма се едно и сащо.Казаха ми за един клапан на самата реика да извадя буксата и да пробвам,извадих я и колата стана по шумна и зе да мени оборотите закачих буксата на клапана и мотора зе да си марка както преди но пак забива или гасне.Днес колата зе и да пали по трудно върти малко повече и след малко пали не е като преди веднага.Ходих на диагностика немогат да я закачат нямало връзка с компа и буксата.Ако някои колега има идея от какво може да е да пише или ако е Бургас и има сервиз да каже каде е и да идвам.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем с жтд
Collapse
X
-
JTD не карам,но по това,което колегите споделят,смятам че си направил грешка,с изваждането на този клапан на рейката.Това е много финна настройка.А за прекъсването,предположения много,причината ще каже диагностиката.Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
-
Това което си откачал не е клапан,а е датчика за налягането на горивото. Не е проблем че е си го манипулирал по време на работата на мотора.Просто компа ще ти е регистрирал грешка. 90% съм сигурен че проблема ти е в рагулатора на помпата,но най добре ще си проличи с диагностика.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
bavnoto_punto написа:Колега немогат да я закачат на диагностика,маистора ми каза,че нямало вразка между буксата и ЕКУ то
Коментар
-
Намира се на помпата.Смяна само с нов или от работеща кола.Не слагай втора употреба от морга.Ако имаш под ръка приятел с JTD вземи за проба неговият регулатор.Пак казвам-по добре е първо диагностика.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Колега, всичките опити които си направил ти струват много повече време, усилия и пари от една диагностика. Отиди при читав диагностик, дори и да е прекъсната връзката към диагностичната букса, което много ме съмнява, който иска може пак да направи диагностика, сигнала идва от пин C-28 на ЕКУ-то. Понеже си разкачал разни букси, като я закачите изтриите грешките и пробвай да запалиш. Чак след това гледайте какви грешки ще даде.
Коментар
-
Провери маслото в ДВГ стига ли до щеката и дали не е пресечено, защото ми се струва че с тези обороти на дизел нещо се се попрецакало механично. Светват ти разни индикации по таблото ...? чипсвана ... права генерация... Май нещо са се престарали с тунингите, а ти с оборотите.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
щеката ти свети защото маслото в двигателя е спаднало под минимума а относно гасненето е или дюза или помпата за високото налягане е започнала да умира а ако регулатора се е скапал колата на малки обороти ще работи неравномерно и оборотомера ще ти играе леко.Има тема в която е описано как може да си провериш дюзите самBravo 1.9d 97г
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар